Znaczenie forów internetowych w bankowości - infografika

Brief.pl / Wiedza

Na sprzedaż produktów i usług wpływ mają opinie i informacje zamieszczane na forach internetowych. Ich znaczenie dla sektora bankowości zilustrowano na załączonej infografice. Przygotowała ją agencja 6ix WoMM & Social Media oraz Monitoring Internetu SentiOne.

-

Według badania przeprowadzonego przez GFK i Google dla Deutsche Banku, aż 59 proc. konsumentów - przed założeniem nowego konta bankowego - aktywnie poszukuje informacji i opinii na ten temat w internecie. Przeglądanie zasobów sieci uwzględnia całą gamę tzw. touchpointów: serwisy internetowe, strony i blogi eksperckie oraz fora internetowe.

Informacje i opinie, które konsumenci znajdują w sieci, mają bardzo silny wpływ na ich decyzje zakupowe. Zjawisko to nazywane jest efektem ROPO (Research Online Purchase Offline). Fora internetowe odgrywają w tym procesie kluczową rolę - opinie tam znalezione skłaniają konsumentów do podtrzymania wcześniej podjętej decyzji zakupowej lub do jej całkowitej zmiany.

Więcej informacji na temat znaczenia forów internetowych oraz możliwości ich wykorzystania: www.onlineekspert.pl

 

Fora internetowe w bankowości - infografika

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.