Sprzedaż od pierwszego policzenia – jak usprawnić działanie CRM-u?

Sprzedaż od pierwszego policzenia – jak usprawnić działanie CRM-u?

Brief.pl / Eventy

Z relacjami sprzedażowymi jest jak ze związkami – każda jest inna. Jednak te, które dobrze działają, odznaczają się pewnymi cechami wspólnymi. Znajomość tych parametrów pozwala ulepszyć funkcjonowanie wielu spółek – mówi Bartosz Majewski współzałożyciel i Dyrektor sprzedaży w RightHello.

-

Już  23 maja o godzinie 10:00, Bartosz Majewski zdradzi nam sposoby na efektywne mierzenie sprzedaży. Wyjaśni, jak rozwiązać problemy związane z prognozowaniem jej efektów, opowie o najważniejszych metrykach w zespole sprzedażowym. Wyjaśni, jak wykorzystać je w ulepszaniu produktów. Wyjawi także kilka sekretów związanych z kulisami metryk RightHello.

Problemem w wielu firmach jest praca działów sprzedażowych – często nie wiadomo, co zrobić z początkującymi handlowcami, których praca jeszcze nie zaczęła przynosić efektów. Można ich zwolnić lub dać im szansę i inwestować w ich rozwój. Dużo łatwiej podsumowywać i prognozować działania marketingowe. Żeby móc osiągnąć skuteczność pracy zespołu trzeba zbudować fundament składający się z  dwóch elementów: CRM-u oraz zaangażowania wszystkich podmiotów sprzedaży, tj.: handlowców, dyrektora sprzedaży i CEO. Często każdy z nich reprezentuje zupełnie inne podejście. Jak wypracować konsensus?

- Jedynym słusznym rozwiązaniem jest stworzenie i wprowadzenie parametrów wspólnych dla wszystkich. Kluczową rolę odgrywa tu gromadzenie danych, które mogą pomóc nie tylko działom sprzedażowym – dodaje Majewski. Webinar jest częścią cyklu comiesięcznych spotkań dotyczących sprawnego funkcjonowania firm. Podczas godzinnego spotkania, prowadzący dzieli się merytoryczną wiedzą popartą konkretnymi przykładami. Po wykładzie jest także przewidziany czas na pytania, który zawsze jest chętnie wykorzystywany przez słuchaczy. Udział w webinarze jest bezpłatny, wystarczy się tylko zapisać.

Bartosz Majewski jest współzałożycielem RightHello i dyrektorem sprzedaży z krwi i kości. Dowodzony przez niego zespół zrealizował ekspansję firmy na 38 rynków na 6 kontynentach. Doradzał w kwestiach sprzedaży międzynarodowej licznym spółkom technologicznym. Pracował w najlepszych polskich software house'ach – Unity i Divante. Był również częścią zespołu hipotekaplus, internetowej porównywarki kredytów hipotecznych.

Regularnie występuje jako prelegent na licznych konferencjach biznesowych, gościnnie wykładał na WSE w Krakowie i WSB we Wrocławiu. Poza pracą próbuje znajdować czas na rozmaite aktywności: jeździ na snowboardzie, czyta książki, publikuje artykuły, prowadzi bloga. Do usprawnienia sprzedaży w Twoje firmie jeden krok – zarejestruj się i weź udział w bezpłatnym webinarze „Mierz lub zgiń, czyli jak efektywnie mierzyć sprzedaż”!

Po więcej informacji zapraszamy TUTAJ.


::

 

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.