Rośnie sprzedaż tabletów w USA i w Polsce

Rośnie sprzedaż tabletów w USA i w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Dane te dotyczą nie tylko Stanów Zjednoczonych, ale również i Polski. Jednak daleko nam jeszcze do osiągnięcia penetracji rynku w USA i krajach Europy Zachodniej. Według najnowszych badań przeprowadzonych przez Pew Research Center na grupie 2 252 dorosłych Amerykanów, aż 34 proc. z nich jest posiadaczami tabletów. Dla porównania w 2010 roku było to tylko 3 proc., a w 2011 8 proc. Rok temu 18 proc. dorosłych Amerykanów posiadało tablet.

-

Oczywiście największa penetracja jest wśród osób z dochodem rocznym na domostwo powyżej 75 tys. dolarów (56 proc.) oraz wśród osób z wyższym wykształceniem (49 proc.).

Według danych IDC w 2012 roku w Polsce sprzedano 880 tys. tabletów. Według prognoz w 2013 roku Polacy powinni zakupić 1,8 mln. tych urządzeń.

Liderem sprzedaży w pierwszym kwartale jest Samsung, drugie miejsce zajmuje Apple. Trzecie miejsce zajęła Manta ze sprzedażą na poziomie 100 tys. sztuk.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.