Rośnie sprzedaż tabletów w USA i w Polsce

Rośnie sprzedaż tabletów w USA i w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Dane te dotyczą nie tylko Stanów Zjednoczonych, ale również i Polski. Jednak daleko nam jeszcze do osiągnięcia penetracji rynku w USA i krajach Europy Zachodniej. Według najnowszych badań przeprowadzonych przez Pew Research Center na grupie 2 252 dorosłych Amerykanów, aż 34 proc. z nich jest posiadaczami tabletów. Dla porównania w 2010 roku było to tylko 3 proc., a w 2011 8 proc. Rok temu 18 proc. dorosłych Amerykanów posiadało tablet.

-

Oczywiście największa penetracja jest wśród osób z dochodem rocznym na domostwo powyżej 75 tys. dolarów (56 proc.) oraz wśród osób z wyższym wykształceniem (49 proc.).

Według danych IDC w 2012 roku w Polsce sprzedano 880 tys. tabletów. Według prognoz w 2013 roku Polacy powinni zakupić 1,8 mln. tych urządzeń.

Liderem sprzedaży w pierwszym kwartale jest Samsung, drugie miejsce zajmuje Apple. Trzecie miejsce zajęła Manta ze sprzedażą na poziomie 100 tys. sztuk.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.