Rośnie sprzedaż tabletów w USA i w Polsce

Rośnie sprzedaż tabletów w USA i w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Dane te dotyczą nie tylko Stanów Zjednoczonych, ale również i Polski. Jednak daleko nam jeszcze do osiągnięcia penetracji rynku w USA i krajach Europy Zachodniej. Według najnowszych badań przeprowadzonych przez Pew Research Center na grupie 2 252 dorosłych Amerykanów, aż 34 proc. z nich jest posiadaczami tabletów. Dla porównania w 2010 roku było to tylko 3 proc., a w 2011 8 proc. Rok temu 18 proc. dorosłych Amerykanów posiadało tablet.

-

Oczywiście największa penetracja jest wśród osób z dochodem rocznym na domostwo powyżej 75 tys. dolarów (56 proc.) oraz wśród osób z wyższym wykształceniem (49 proc.).

Według danych IDC w 2012 roku w Polsce sprzedano 880 tys. tabletów. Według prognoz w 2013 roku Polacy powinni zakupić 1,8 mln. tych urządzeń.

Liderem sprzedaży w pierwszym kwartale jest Samsung, drugie miejsce zajmuje Apple. Trzecie miejsce zajęła Manta ze sprzedażą na poziomie 100 tys. sztuk.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.