Discovery Channel przedstawia najnowszą, globalną strategię programową

Discovery Channel przedstawia najnowszą,  globalną strategię programową

Brief.pl / Aktualności

Discovery szykuje ambitną ramówkę, w której nie zabraknie międzynarodowych hitów, wyjątkowych nowości oraz serii fabularnych. O planach na najbliższe miesiące opowiedział w Warszawie sam Rich Ross, Group President Discovery Channel, Animal Planet i Discovery Science.

-

Podczas swojej wizyty w Warszawie Rich Ross przedstawił szczegóły globalnych planów programowych flagowego kanału w portfolio Discovery. Widzowie Discovery Channel zobaczą na antenie swojej ulubionej stacji nie tylko popularne na całym świecie programy znane z poprzednich lat, ale i wyjątkowe nowości oraz długo wyczekiwane seriale fabularne, które odzwierciedlają różnorodność i kreatywność oferty dokumentalnej nadawcy.

– Od ponad 30 lat Discovery Channel należy do czołówki kanałów dokumentalnych, a dzięki niemu widzowie mogą podglądać życie bohaterów z krwi i kości, nietuzinkowych osobowości, które są dla nas inspiracją i rozbudzają naszą wyobraźnię – powiedział Rich Ross. – W 2017 roku jeszcze bardziej rozszerzymy naszą ofertę programową, wprowadzając innowacyjne formaty oraz wydarzenia programowe, które zaangażują widzów na niespotykaną wcześniej skalę. Jednocześnie nie zapomnimy o naszych oddanych fanach, dostarczając im jeszcze więcej godzin ich ulubionych programów.

Wśród nowych propozycji na 2017 rok znalazły się między innymi COOPER’S TREASURE, dokument opisujący niesamowite przygody związane z poszukiwaniami skarbów, które zaczęły się w kosmosie, oraz MOSQUITO – program dokumentalny, który ma uświadomić całemu światu potrzebę zdecydowanego przeciwdziałania coraz poważniejszemu zagrożeniu dla ludzkości ze strony komarów.

Ze względu na rosnącą popularność programów kryminalnych, Discovery Channel zaprezentuje w tym roku aż dwie nowe produkcje, które z niecodziennej perspektywy pokażą losy dwóch spośród najsłynniejszych kryminalistów minionego stulecia. ESCOBAR’S MILLIONS pozwoli widzom uczestniczyć w poszukiwaniach ukrytego skarbu kolumbijskiego barona narkotykowego Pablo Escobara. Z kolei na fali światowego sukcesu dokumentu HARLEY AND THE DAVIDSONS powstał nowy serial fabularny MANHUNT: UNABOMBER, który opowiada historię ujęcia Teda Kaczynskiego – słynnego „Unabombera” – przez agenta FBI Jima „Fitza” Fitzgeralda, dzięki jego przełomowym rozwiązaniom z dziedziny lingwistyki kryminalistycznej.

Rozpędu nabierze także oferta poświęcona motoryzacji, w której pojawią się całkiem nowe serie, takie jak GARAGE REHAB, a także znane i lubiane programy: AUTO-REAKTYWACJA, NIECHCIANI W GAS MONKEY.

W letniej ramówce nie zabraknie także cyklu SHARK WEEK, który obchodzi w tym roku swoje 29. urodziny. Na antenę powrócą także ulubione przez widzów programy, w tym hit survivalowy NAGI INSTYNKT PRZETRWANIA i jego spin-off NAGI INSTYNKT PRZETRWANIA: ELITA oraz NAJNIEBEZPIECZNIEJSZY ZAWÓD ŚWIATA. Na początku 2018 roku Discovery pokaże ósmy sezon bijącego rekordy oglądalności programu GORĄCZKA ZŁOTA, a w czerwcu tego roku zaprezentuje nową serię zatytułowaną PARKER NA ZŁOTYM SZLAKU, w której Parker Schnabel udaje się w niebezpieczną podróż śladami przodków ze swojego rodzinnego domu na Alasce, leżącego nad legendarną złotonośną rzeką Klondike.

– Gorączka złota cieszy się ogromną popularnością wśród widzów z całego świata i niezmiennie należy do najczęściej oglądanych programów w naszej ramówce. Wszystko dzięki autentycznym bohaterom i pasjonującym historiom, które opowiadają. Ze względu na fascynującą tematykę oraz realny element zagrożenia i intrygi Cooper’s Treasure, Manhunt: The Unabomber i Escobar’s Millions znakomicie wpisują się w ofertę Discovery Channel i niezmiernie cieszymy się, że będziemy mogli już niebawem pokazać je naszym widzom. – podkreślił Rich Ross.


::


 

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.