Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.

-

Poland Business Run z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Akcja przyciąga zarówno pracowników firm, jak i znanych aktorów, sportowców oraz dziennikarzy. Łączy ich ten sam cel – pomoc beneficjentom w zakupie protez i innego zaopatrzenia ortopedycznego oraz dofinansowanie rehabilitacji i konsultacji psychologicznych. Tylko w ubiegłym roku w biegu w całej Polsce wzięło udział ponad 16 tysięcy osób z 1118 firm, którzy zebrali wspólnie 1 019 216 złotych.

 

Bieg tworzą ludzie

138 – to bardzo ważna liczba dla organizatorów biegu. Tylu niepełnosprawnym pomógł przez wszystkie lata Poland Business Run. Pośród nich znalazły się osoby po amputacji, z urazami kręgosłupa, wrodzonymi wadami kończyn oraz niepełnosprawnością wynikającą z miażdżycy, cukrzycy czy chorób nowotworowych. Wokół charytatywnej akcji zgromadziło się wielu uczestników – biegaczy, członków zespołu lokalnego i ambasadorów. Wśród tych ostatnich znajdziemy w tym roku Julię Kamińską, Barbarę Kurdej-Szatan, Rafała Sonika, Mateusza Kusznierewicza, Antoniego Królikowskiego, Mateusza Janickiego czy Aleksandra Dobę.

 

Od 6 lat w słusznej sprawie

Po raz pierwszy Poland Business Run odbył się we wrześniu 2012 roku w Krakowie. Zainicjowały go Fundacja Jaśka Meli Poza Horyzonty, firma UBS oraz Radisson Blu Hotel. Od samego początku ma on formę sztafety. Bierze w niej udział drużyna składająca się z 5 zawodników, z których każdy biegnie na dystansie ok. 4 km. Impreza już na stałe wpisała się w kalendarz wydarzeń sportowych w wielu miastach Polski. Popularność biegu nie jest niczym dziwnym – wydarzenie ma szczytny cel, a przy okazji promuje aktywny styl życia oraz integruje społeczność lokalną z biznesem.

- Poland Business Run to impreza dla każdego! Wydarzenie przyciąga nie tylko tych, którzy biegają na co dzień, ale także takie osoby, które decydują się na bieg tylko raz w roku. Jestem przekonana, że to, co sprawia, że nasz bieg jest wyjątkowy, to jego charytatywny cel i pomoc konkretnym osobom – mówi Marta Hernik, Project Manager w Fundacji Poland Business Run.

 

Prosty sposób, żeby pomóc

Do biegu pozostało jeszcze kilka miesięcy, ale zapisy startują już pod koniec kwietnia. Trzeba się spieszyć, bo miejsc ubywa w zawrotnym tempie. W ubiegłym roku w jednym z miast padł prawdziwy rekord – 5 tysięcy osób zarejestrowało się w niecałe 15 minut!

- Każdy rok jest lepszy niż poprzedni. Jesteśmy przekonani, że tym razem będzie podobnie. Chcemy zaangażować jak największą liczbę osób, bo wierzymy, że w ten prosty sposób, jakim jest pokonanie kilku kilometrów, naprawdę można odmienić czyjś los. Jesteśmy dumni, że Poland Business Run łączy ludzi z różnych środowisk, którzy dzielą się z nami dobrą energią i dają beneficjentom biegu siłę do działania i przekraczania własnych granic – mówi Agnieszka Pleti, prezes Fundacji Poland Business Run, głównego organizatora biegu.

Warto pamiętać, że bieg to także okazja do dobrej zabawy i sprawdzenia samego siebie. Startujący nie tylko wspierają charytatywną akcję, ale też przy okazji dbają o swoją kondycję i zdrowie. To również świadczy o wyjątkowości Poland Business Run.

 

::


 

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

Brief.pl / Aktualności

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak
E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

W ostatnich latach przeciętne tempo życia wielu Polaków diametralnie się zmieniło. Większość rzeczy robimy w pośpiechu i cierpimy na nieustanny brak czasu. Wraz z rozwojem nowych technologii na popularności zyskały e-zakupy, które pozwalają zaoszczędzić czas. Z badań wynika, że 39 proc. Polaków robi zakupy przez internet w niedzielę z powodu braku czasu w tygodniu. Aż 78 proc. respondentów deklaruje, że nie powinno być żadnych ograniczeń w niedzielnym e-handlu. Rozwiązania z rynku e-commerce odzwierciedlają oczekiwania konsumentów, którzy coraz chętniej kupują przez internet. Co ciekawe konsumenci online nie tylko kupują ubrania czy elektronikę, ale również produkty spożywcze. Co na to ustawodawcy? Czy serwery e-sklepów zostaną wyłączone?

Rynek reklamy dóbr luksusowych znów w górę

Brief.pl / Aktualności

Rynek reklamy dóbr luksusowych znów w górę
Rynek reklamy dóbr luksusowych znów w górę

Według najnowszej prognozy agencji mediowej Zenith w 2017 roku globalne wydatki na reklamę dóbr luksusowych wzrosną o 2,9%. Oznacza to odbicie rynku, który w ubiegłym roku skurczył się o 0,5%. W 2018 prognozowany jest dalszy wzrost – o 3,9%. Jego liderami będą reklamodawcy w USA, Chinach i Japonii – 80% wzrostu wydatków na reklamę dóbr luksusowych będzie pochodzić właśnie z tych rynków.