3,6 miliona Euro do podziału. Jeden z największych programów akceleracyjnych w Europie poszukuje polskich startupów

3,6 miliona Euro do podziału. Jeden z największych programów akceleracyjnych w Europie poszukuje polskich startupów

Brief.pl / Aktualności

IMPACT, jeden z najpopularniejszych zachodnioeuropejskich akceleratorów, poszukuje polskich startupów z obszarów Smart City, Smart Content, Smart AgriFood oraz Smart Manufacturing. Aplikować można do 9 maja.

-

IMPACT Growth realizowany jest przez znany już w Polsce FundingBox przy wsparciu zagranicznych akceleratorów - hiszpańskiego ISDI.education, duńskiego Accelerace, Mobile World Capital - organizatora konferencji MWC w Barcelonie, Fiware Foundation, fundusze Kibo Venturese, Invesdor czy dużych partnerów branżowych - Danone, Ferrovial, Docomo Digital i MADE.

Do udziału w programie zapraszane są projekty w fazie intensywnego wzrostu, czyli takie które potrzebują wsparcia w skalowaniu i ekspansji na nowe rynki. Wybrane startupy mogą zdobyć finansowanie w wysokości 100 000 € equity free, zaś dwa najlepsze projekty mogą dodatkowo otrzymać nagrody w wysokości 150 000 €, łącznie można zebrać 250 000 € w gotówce (bez dzielenia się udziałami). Drugą, bardzo dużą wartością programu jest jego mobilność, cała akceleracja odbywa się online.

Impact Growth trwa 6 miesięcy. W tym czasie uczestnicy będą mogli liczyć na profesjonalne wsparcie i pomoc mentorów zaangażowanych w rozwój m.in. LinkedIn (Steve Cadigan), booking.com (Toni Raurich), Google Spain (Fuencisla Clemares) czy Amazon (García Brusilovsky). Pełna lista mentorów znajduje się na www.impactaccelerator.com.

Po zakończeniu programu akceleracji, właściciele startupów będą mieli szansę na kontynuowanie współpracy z partnerami Impact Growth i pomoc w pozyskaniu dalszego finansowania. Jednym z takich działań jest możliwość inwestycji przez KIBO Ventures i Accelerace, które przewidziały dodatkowe wsparcie inwestycyjne w postaci 500 000 € Zgłoszenia przyjmowane są do 9. maja 2017.

Formularz aplikacyjny znajduje się na stronie http://impact-growth.fundingbox.com/


::


Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

Brief.pl / Aktualności

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak
E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

W ostatnich latach przeciętne tempo życia wielu Polaków diametralnie się zmieniło. Większość rzeczy robimy w pośpiechu i cierpimy na nieustanny brak czasu. Wraz z rozwojem nowych technologii na popularności zyskały e-zakupy, które pozwalają zaoszczędzić czas. Z badań wynika, że 39 proc. Polaków robi zakupy przez internet w niedzielę z powodu braku czasu w tygodniu. Aż 78 proc. respondentów deklaruje, że nie powinno być żadnych ograniczeń w niedzielnym e-handlu. Rozwiązania z rynku e-commerce odzwierciedlają oczekiwania konsumentów, którzy coraz chętniej kupują przez internet. Co ciekawe konsumenci online nie tylko kupują ubrania czy elektronikę, ale również produkty spożywcze. Co na to ustawodawcy? Czy serwery e-sklepów zostaną wyłączone?