A+E Networks UK powołuje dyrektora generalnego na Polskę

A+E Networks UK powołuje dyrektora generalnego na Polskę

Brief.pl / Ludzie

Koncern medialny A+E Networks UK, joint venture A+E Networks i BSkyB, mianował Izabellę Wiley na nowo utworzone stanowisko dyrektora generalnego na Polskę oraz otworzył swoje biuro w Warszawie.

-

Wiley będzie nadzorować wszystkie działania A+E Networks na polskim rynku, w tym odpowiadać za utrzymanie relacji biznesowych z platformami i operatorami kablowymi w kraju. Jej zadaniem będzie wdrożenie nowej strategii biznesowej, programowej i komunikacyjnej dla kanałów A+E Networks nadających w Polsce – History oraz Crime & Investigation Network Polsat.

Dyrektor generalny będzie raportować bezpośrednio do Toma Davidsona, dyrektora zarządzającego w A+E Networks UK. Jej nominacja wchodzi w życie ze skutkiem natychmiastowym.

- Polska zawsze była ważnym rynkiem A+E Networks. Cieszymy się z możliwości, jakie się przed nami otwierają dzięki naszemu nowemu zespołowi w Warszawie. Rola Izabelli będzie kluczowa w przygotowaniu i wdrożeniu strategii rozwoju naszych kanałów w Polsce - mówi Tom Davidson, dyrektor zarządzający w A+E Networks UK.

Przed dołączeniem do A+E Networks od 2000 roku Wiley pracowała w Viacom International Media Networks. Jako dyrektor generalny i wiceprezes zarządzała 13 kanałami z portfolio koncernu m.in. Comedy Central, Nickelodeon czy MTV w Polsce.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.