A+E Networks UK powołuje dyrektora generalnego na Polskę

A+E Networks UK powołuje dyrektora generalnego na Polskę

Brief.pl / Ludzie

Koncern medialny A+E Networks UK, joint venture A+E Networks i BSkyB, mianował Izabellę Wiley na nowo utworzone stanowisko dyrektora generalnego na Polskę oraz otworzył swoje biuro w Warszawie.

-

Wiley będzie nadzorować wszystkie działania A+E Networks na polskim rynku, w tym odpowiadać za utrzymanie relacji biznesowych z platformami i operatorami kablowymi w kraju. Jej zadaniem będzie wdrożenie nowej strategii biznesowej, programowej i komunikacyjnej dla kanałów A+E Networks nadających w Polsce – History oraz Crime & Investigation Network Polsat.

Dyrektor generalny będzie raportować bezpośrednio do Toma Davidsona, dyrektora zarządzającego w A+E Networks UK. Jej nominacja wchodzi w życie ze skutkiem natychmiastowym.

- Polska zawsze była ważnym rynkiem A+E Networks. Cieszymy się z możliwości, jakie się przed nami otwierają dzięki naszemu nowemu zespołowi w Warszawie. Rola Izabelli będzie kluczowa w przygotowaniu i wdrożeniu strategii rozwoju naszych kanałów w Polsce - mówi Tom Davidson, dyrektor zarządzający w A+E Networks UK.

Przed dołączeniem do A+E Networks od 2000 roku Wiley pracowała w Viacom International Media Networks. Jako dyrektor generalny i wiceprezes zarządzała 13 kanałami z portfolio koncernu m.in. Comedy Central, Nickelodeon czy MTV w Polsce.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.