A+E Networks UK powołuje dyrektora generalnego na Polskę

A+E Networks UK powołuje dyrektora generalnego na Polskę

Brief.pl / Ludzie

Koncern medialny A+E Networks UK, joint venture A+E Networks i BSkyB, mianował Izabellę Wiley na nowo utworzone stanowisko dyrektora generalnego na Polskę oraz otworzył swoje biuro w Warszawie.

-

Wiley będzie nadzorować wszystkie działania A+E Networks na polskim rynku, w tym odpowiadać za utrzymanie relacji biznesowych z platformami i operatorami kablowymi w kraju. Jej zadaniem będzie wdrożenie nowej strategii biznesowej, programowej i komunikacyjnej dla kanałów A+E Networks nadających w Polsce – History oraz Crime & Investigation Network Polsat.

Dyrektor generalny będzie raportować bezpośrednio do Toma Davidsona, dyrektora zarządzającego w A+E Networks UK. Jej nominacja wchodzi w życie ze skutkiem natychmiastowym.

- Polska zawsze była ważnym rynkiem A+E Networks. Cieszymy się z możliwości, jakie się przed nami otwierają dzięki naszemu nowemu zespołowi w Warszawie. Rola Izabelli będzie kluczowa w przygotowaniu i wdrożeniu strategii rozwoju naszych kanałów w Polsce - mówi Tom Davidson, dyrektor zarządzający w A+E Networks UK.

Przed dołączeniem do A+E Networks od 2000 roku Wiley pracowała w Viacom International Media Networks. Jako dyrektor generalny i wiceprezes zarządzała 13 kanałami z portfolio koncernu m.in. Comedy Central, Nickelodeon czy MTV w Polsce.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.