A+E Networks UK powołuje dyrektora generalnego na Polskę

A+E Networks UK powołuje dyrektora generalnego na Polskę

Brief.pl / Ludzie

Koncern medialny A+E Networks UK, joint venture A+E Networks i BSkyB, mianował Izabellę Wiley na nowo utworzone stanowisko dyrektora generalnego na Polskę oraz otworzył swoje biuro w Warszawie.

-

Wiley będzie nadzorować wszystkie działania A+E Networks na polskim rynku, w tym odpowiadać za utrzymanie relacji biznesowych z platformami i operatorami kablowymi w kraju. Jej zadaniem będzie wdrożenie nowej strategii biznesowej, programowej i komunikacyjnej dla kanałów A+E Networks nadających w Polsce – History oraz Crime & Investigation Network Polsat.

Dyrektor generalny będzie raportować bezpośrednio do Toma Davidsona, dyrektora zarządzającego w A+E Networks UK. Jej nominacja wchodzi w życie ze skutkiem natychmiastowym.

- Polska zawsze była ważnym rynkiem A+E Networks. Cieszymy się z możliwości, jakie się przed nami otwierają dzięki naszemu nowemu zespołowi w Warszawie. Rola Izabelli będzie kluczowa w przygotowaniu i wdrożeniu strategii rozwoju naszych kanałów w Polsce - mówi Tom Davidson, dyrektor zarządzający w A+E Networks UK.

Przed dołączeniem do A+E Networks od 2000 roku Wiley pracowała w Viacom International Media Networks. Jako dyrektor generalny i wiceprezes zarządzała 13 kanałami z portfolio koncernu m.in. Comedy Central, Nickelodeon czy MTV w Polsce.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.