Nagrody dla najlepszych kampanii w social mediach czekają. To ostatnie dni, by zgłosić swoje realizacje do Case Study Festival

Nagrody dla najlepszych kampanii w social mediach czekają. To ostatnie dni, by zgłosić swoje realizacje do Case Study Festival

Brief.pl / Aktualności

Ponad 40 prelegentów: ekspertów branży social mediów z Polski i z zagranicy, niemal pół tysiąca osób na widowni i najlepsze kampanie realizowane w mediach społecznościowych w minionym roku. Tak zapowiada się odbywająca się już 27-28 kwietnia 2017 w Gdańsku piąta edycja konferencji Social Media Convent, podczas której – jak co roku – obędzie się Case Study Festival – konkurs na najlepszą kampanię w mediach społecznościowych w ostatnim roku. Rejestracja zgłoszeń do konkursu potrwa do 10 kwietnia br.

-

Już wkrótce, za sprawą jubileuszowej edycji Social Media Convent, Gdańsk po raz kolejny przyciągnie specjalistów social mediów z całego świata. Wielu z nich po raz pierwszy odwiedzi Polskę. Jak podkreśla agencja Personal PR, organizator wydarzenia, Social Media Convent to nie tylko szansa na zdobycie praktycznej wiedzy, możliwość do posłuchania o trendach i kierunkach rozwoju branży, spojrzenia na media społecznościowe z perspektywy wielu odbiorców, ale i spotkanie, networking, możliwość odbycia rozmów kuluarowych ze znawcami tematu, influencerami czy zagranicznymi ekspertami. Wśród tegorocznych gości na scenie Europejskiego Centrum Solidarności pojawią się m.in. przedstawiciele Tindera, BuzzFeed Germany czy przedstawiciele Yahoo oraz Tumblra na kraje nordyckie. Tegoroczni eksperci zasilą także skład jury, który oceni najlepsze kampanie wizerunkowe, sprzedażowe, CSR lub inne realizowane w mediach społecznościowych w Polsce lub zagranicą.

– Social Media Convent, oprócz dwudniowego maratonu merytorycznych wystąpień z udziałem ponad 40 prelegentów, warsztatów oraz strefy wystawienniczej Social Media Expo czy legendarnego afterparty, to także niebywała szansa dla agencji, by zaprezentować swoje osiągnięcia i otrzymać informację zwrotną, zarówno od specjalistów, jak i zgromadzonej na widowni publiczności – mówi Karolina Janik, CEO trójmiejskiej agencji Personal PR, pomysłodawca i organizator przedsięwzięcia.

Niezwykłą wartością Case Study Festival jest również unikalność i merytoryczność prezentowanych wystąpień. Wśród ubiegłorocznych realizacji pokazywanych na scenie Social Media Convent znalazły się kampanie wykorzystujące potencjał Snapchata (wskazany przez publiczność jako zwycięski case SMG LiquidThread dla marki Coca-Cola) czy cykl cybertrailerów do promocji Śród z Orange stworzony przez VML Poland (pierwsze miejsce decyzją jury, w skład którego w ubiegłym roku weszli m.in.: Fergus O’Hare z Facebooka czy Philippe González, założyciel społeczności Instagramers.com).

– Tegoroczna edycja Social Media Convent jest już piątą, której towarzyszy konkurs. Dlatego, oprócz licznych niespodzianek, które pojawią się podczas samej konferencji, przygotowaliśmy również nowe zasady związane bezpośrednio z Case Study Festival – zapowiada Karolina Janik. – W tym roku agencje występujące na scenie będą mieć więcej czasu na odpowiedź na każde pytanie jurora 1 minutę, a jury otrzyma zgłoszenia, które zakwalifikują się do konkursu wcześniej, aby zapoznać się z prezentowanymi case’ami i przygotować pytania. Liczymy, ze dzięki temu będziemy mogli usłyszeć jeszcze więcej inspirujących informacji od laureatów konkursu – dodaje.

Jak do nich dołączyć? Wystarczy wejść na stronę www.socialmediaconvent.pl i zapoznać się z regulaminem, w którym widnieje też link do formularza Case Study Festival oraz warunkach uczestnictwa w konkursie. Termin nadsyłania zgłoszeń mija 10 kwietnia. Zwycięzcy konkursu otrzymają bursztynowy dźwig, statuetkę autorstwa Emilii Kohut ufundowaną przez Miasto Gdańsk.


::

 

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

Brief.pl / Aktualności

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak
E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

W ostatnich latach przeciętne tempo życia wielu Polaków diametralnie się zmieniło. Większość rzeczy robimy w pośpiechu i cierpimy na nieustanny brak czasu. Wraz z rozwojem nowych technologii na popularności zyskały e-zakupy, które pozwalają zaoszczędzić czas. Z badań wynika, że 39 proc. Polaków robi zakupy przez internet w niedzielę z powodu braku czasu w tygodniu. Aż 78 proc. respondentów deklaruje, że nie powinno być żadnych ograniczeń w niedzielnym e-handlu. Rozwiązania z rynku e-commerce odzwierciedlają oczekiwania konsumentów, którzy coraz chętniej kupują przez internet. Co ciekawe konsumenci online nie tylko kupują ubrania czy elektronikę, ale również produkty spożywcze. Co na to ustawodawcy? Czy serwery e-sklepów zostaną wyłączone?