Kreatywność to czasami bycie wbrew, czyli o najnowszym singlu Igora Igorilli Seidera

Brief.pl / Inspiracje

Kreatywność, nieszablonowe myślenie czy bycie poza schematami – tego wszystkiego oczekujemy od branży reklamowej. Poszukiwanie świeżości jest jak studnia bez dna, którą nieustannie trzeba uzupełniać. Dla wielu sposobem na to są pasje poza pracą. Igor Seider, Senior Copywriter agencji Kalicinscy.com, od prawie dekady obecny na polskiej scenie muzycznej, znalazł na to swój sposób. Jest nim muzyka, a artysta właśnie promuje najnowszy singiel „Rydwany”, zapowiadający jego solową płytę „Wbrew”.

-

Igorilla, to Igor Seider dotychczas znany z rockowej Mama Selity i rapowego Polskiego Karate. Solowy projekt to elektroniczna i bardziej osobista odsłona jego twórczości. Zawodowo Igor jest Senior Copywriterem w Kalicińscy.com. Tym razem postawił na własną kreatywność, porzucił świat kompromisów i pokazuje swoje osobiste muzyczne oblicze. „Po kryzysie wiary w muzykę gitarową, a wcześniej funkową, jestem żarliwym neofitą brzmień elektronicznych, industrialnych, charkoczących” – tak potrzebę indywidualnego tworzenia komentuje Igor.

Najnowszy singiel Igorilli, „Rydwany”, zabiera słuchaczy w oniryczną wędrówkę przez rytmy i odgłosy miasta. Miłośnicy miejskich klimatów w klipie znajdą wszystko, co pociągające i interesujące w nocnym życiu dużych miast: tętniące życiem kluby, kafejki, klimatyczne zakamarki w świetle nocy i wysuniętą na pierwszy plan historię miłosną rozpiętą między dwoma miastami, której kumulacja następuje w trakcie weekendowego spotkania.

- Producentem utworu, który powstał podczas spontanicznego jam session w studiu jest Olo Mothashipp. „Rydwany” są zapisem nocnego rajdu po mieście, którego paliwem jest letnia aura, miłość i inne używki” - mówi Igor. Klimat ten uchwycili Patryk Kaflowski i Aleksander Kropidłowski, również związani z branżą reklamową, odpowiedzialni za pomysł i realizację teledysku.

„Rydwany” zapowiadają nadchodzące wydawnictwo artysty o przewrotnym tytule „Wbrew”. - Album jest na pewno, wbrew oczekiwaniom fanów patrzących na mnie przez pryzmat brzmień organicznych, gitarowych, funkowo-samplowanych. Wbrew logice, bo przecież powinienem iść w to, z czym jestem kojarzony, w końcu po coś budowałem przez lata swój wizerunek. Jednak pójście wbrew jest dla mnie twórczym paliwem – mówi Igorilla.

Już w maju Igorilla ze swoim livebandem rusza w trasę “Rydwany Tour”, a albumu “Wbrew” trafi do sklepów muzycznych po wakacjach. Premiera klipu „Rydwany” miała miejsce na portalu Red Bull Muzyka, który objął nad nią patronat. Klip można obejrzeć również na oficjalnym kanale Igorilli na Youtube.

::


Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.