Ruszyła IX edycja konkursu Kampania Społeczna Roku

Ruszyła IX edycja konkursu Kampania Społeczna Roku

Brief.pl / Aktualności

Jeżeli twoja kampania zmieniła postawy ludzi, wyróżniła się kreacją lub skutecznością przekazu, to być może zdobędziesz statuetkę w konkursie na Kampanię Społeczną Roku. Jednak z całą pewnością znajdziesz się w doborowym towarzystwie ludzi, którzy „komunikują dla wspólnego dobra”. Zgłoszenia ruszyły 1 kwietnia.

-

Jury, złożone z ekspertów związanych z branżą marketingu, nagrodzi najlepsze kampanie z roku 2016 r. w 9 kategoriach głównych oraz 3 tematycznych. Od 1 kwietnia, za pośrednictwem strony internetowej www.kampaniespoleczne.pl (zakładka Konkurs Kampania Społeczna Roku), można rejestrować zgłoszenia do ogólnopolskiego konkursu.

Do wzięcia udziału w konkursie zapraszamy organizacje pozarządowe, stowarzyszenia, instytucje publiczne, firmy, agencje reklamowe i Public Relations, i osoby prywatne, czyli wszystkich, którzy w roku 2016 zrealizowali kampanię społeczną.

Konkurs przewiduje też udział internautów – za pośrednictwem portalu kampaniespoleczne.pl będą mogli głosować na jedną z kategorii – Akcje zaangażowane społecznie.

– Jak co roku, głównym celem konkursu jest ocena jakości kampanii pod względem warsztatowym. Jurorzy koncentrują się na kreacji i nowatorstwie podejścia do tematu, który kampania porusza. Nie chcemy by zmagania konkursowe stały się próbą oceny tematyki, na którą zwracają jej twórcy – mówi przewodniczący Jury prezes Fundacji Komunikacji Społecznej Paweł Prochenko.

Termin zgłaszania kampanii do Konkursu upływa 30 kwietnia, zaś ogłoszenie wyników i podsumowanie odbędzie się podczas uroczystej Gali rozdania nagród 21 czerwca 2017. Po raz kolejny Gala odbędzie się w Teatrze Kamienica Warszawa. Więcej szczegółów na temat konkursu można dowiedzieć się na stronie: kampaniespoleczne.pl (zakładka Kampania Społeczna Roku)

Konkurs organizowany jest przez Fundację Komunikacji Społecznej, portal kampaniespoleczne.pl oraz wydawcę Portalu, Fabrykę Komunikacji Społecznej.

Partnerzy: Polpharma, Jetline, Biedronka.

Patroni medialni konkursu: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Nowy Marketing, Grupa Wirtualna Polska, SAR, CSR Info, Proto, ngo.pl, Związek Firm PR, hatalska.com, CCIFP, Brief.


::


Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.