Rebranding studia produkcyjnego TIMECODE

Brief.pl / Aktualności

Dom produkcyjny TIMECODE, specjalizujący się w produkcji filmów reklamowych, rozwija strukturę i tworzy dział dedykowany produkcji wideo branded content oraz odświeża wizerunek wprowadzając nową identyfikację wizualną.

-

Niezależny dom produkcyjny Timecode wprowadził nową, uproszczoną identyfikację wizualną. Zmianie uległy: logotyp, typografia i serwis www. Rebrandingowi towarzyszy wyodrębnienie działu produkcyjnego, który specjalizować się będzie wyłącznie w realizacjach filmów branded content.

- Produkujemy video branded content od kliku lat, jednak dopiero od niedawna obserwujemy wzrost zainteresowania tym formatem. Kampanie branded contentowe wykorzystujące filmy, są coraz lepsze. Ostatni rok pokazał, że realizacja ambitnych projektów, wartościowych dla twórców i widzów, a jednocześnie spełniających konkretne oczekiwania marek, jest możliwa. Dlatego postanowiliśmy stworzyć odrębny dział dedykowany branded content i rozwijać tę specjalizację w ramach naszej struktury – mówi Tomasz Dławichowski - managing director w Timecode.

Za koordynację pracy nowego zespołu odpowiadać będzie producentka Agnieszka Piłat, związana z Timecode od 2013 roku. Do działu branded content dołączyła też Agata Derwnis (2d motion designer) oraz Sebastian Hiller (kierownik produkcji).

- Branded content to niełatwy format, który  wymaga od twórców bardzo dużej elastyczności i dobrego zrozumienia zarówno potrzeb widza jak i oczekiwań marki. Trzeba dobrze się poruszać w dwóch odmiennych środowiskach. Dlatego planujemy rozszerzenie współpracy z wybranymi reżyseriami, posiadającymi doświadczenie zarówno w projektach reklamowych, jak i typowo contentowych, m.in. Bartoszem Konopką, z którym współpracowaliśmy w zeszłym roku - mówi Filip Tomann, executive producer w Timecode.

Nowy logotyp Timecode oparto na zgeometryzowanej, minimalistycznej, nowoczesnej typografii. Litery „t” oraz zredukowane do kropki „i”, razem tworzą wizerunek człowieka ukrytego za kamerą filmową. Obecny w dotychczasowym brand booku kolor czerwony zastąpiono stonowaną, elegancką szarością. Za opracowanie koncepcji komunikacji wizualnej odpowiada studio projektowe Leniva. Zmianie uległ także serwis www.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.