Ponad 9 ton elektro-śmieci zebranych przez firmy

Ponad 9 ton elektro-śmieci zebranych przez firmy

Brief.pl / CSR

Dzięki wspólnej inicjatywie firm DTZ, Jones Lang LaSalle, Knight Frank, Skanska oraz Stena Recycling, w Warszawie zebrano ponad 9 tys. kg elektro-odpadów. Dochód z ich sprzedaży przekazano Fundacji WWF Polska.

-

Dodatkowo recykling tych odpadów pomoże w zmniejszeniu emisji CO2 o ponad 25 tys. kg.

Inspiracją firm do wspólnego działania było przesłanie kampanii Godzina dla Ziemi "I Will If You Will" ("Zrobię, jeśli Ty zrobisz").

- Połączone wysiłki wszystkich firm oraz działania wspierające Godzinę dla Ziemi poprzez zbiórkę niebezpiecznych e-odpadów jest doskonałym przykładem tego, czym jest zrównoważony rozwój. Z właściwą uwagą nasze wybory oraz decyzje mogą mieć pozytywny wpływ na środowisko, gospodarkę jak i również na społeczeństwo. Akcja Godzina dla Ziemi zapobiegła wysłaniu do składowania ponad 9 tys. kg odpadów, zwiększyła świadomość społeczeństwa na temat środowiska oraz wykazała, że nasze poszczególne działania oraz wsparcie mogą mieć bardzo pozytywny wpływ, jak również generować dodatkowe dochody dla WWF ze sprzedaży elektro śmieci - komentuje Sylwia Wodz z WWF Poland.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.