Ponad 9 ton elektro-śmieci zebranych przez firmy

Ponad 9 ton elektro-śmieci zebranych przez firmy

Brief.pl / CSR

Dzięki wspólnej inicjatywie firm DTZ, Jones Lang LaSalle, Knight Frank, Skanska oraz Stena Recycling, w Warszawie zebrano ponad 9 tys. kg elektro-odpadów. Dochód z ich sprzedaży przekazano Fundacji WWF Polska.

-

Dodatkowo recykling tych odpadów pomoże w zmniejszeniu emisji CO2 o ponad 25 tys. kg.

Inspiracją firm do wspólnego działania było przesłanie kampanii Godzina dla Ziemi "I Will If You Will" ("Zrobię, jeśli Ty zrobisz").

- Połączone wysiłki wszystkich firm oraz działania wspierające Godzinę dla Ziemi poprzez zbiórkę niebezpiecznych e-odpadów jest doskonałym przykładem tego, czym jest zrównoważony rozwój. Z właściwą uwagą nasze wybory oraz decyzje mogą mieć pozytywny wpływ na środowisko, gospodarkę jak i również na społeczeństwo. Akcja Godzina dla Ziemi zapobiegła wysłaniu do składowania ponad 9 tys. kg odpadów, zwiększyła świadomość społeczeństwa na temat środowiska oraz wykazała, że nasze poszczególne działania oraz wsparcie mogą mieć bardzo pozytywny wpływ, jak również generować dodatkowe dochody dla WWF ze sprzedaży elektro śmieci - komentuje Sylwia Wodz z WWF Poland.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?