wp - grudzien 2016

Ponad 9 ton elektro-śmieci zebranych przez firmy

Ponad 9 ton elektro-śmieci zebranych przez firmy

Brief.pl / CSR

Dzięki wspólnej inicjatywie firm DTZ, Jones Lang LaSalle, Knight Frank, Skanska oraz Stena Recycling, w Warszawie zebrano ponad 9 tys. kg elektro-odpadów. Dochód z ich sprzedaży przekazano Fundacji WWF Polska.

-

Dodatkowo recykling tych odpadów pomoże w zmniejszeniu emisji CO2 o ponad 25 tys. kg.

Inspiracją firm do wspólnego działania było przesłanie kampanii Godzina dla Ziemi "I Will If You Will" ("Zrobię, jeśli Ty zrobisz").

- Połączone wysiłki wszystkich firm oraz działania wspierające Godzinę dla Ziemi poprzez zbiórkę niebezpiecznych e-odpadów jest doskonałym przykładem tego, czym jest zrównoważony rozwój. Z właściwą uwagą nasze wybory oraz decyzje mogą mieć pozytywny wpływ na środowisko, gospodarkę jak i również na społeczeństwo. Akcja Godzina dla Ziemi zapobiegła wysłaniu do składowania ponad 9 tys. kg odpadów, zwiększyła świadomość społeczeństwa na temat środowiska oraz wykazała, że nasze poszczególne działania oraz wsparcie mogą mieć bardzo pozytywny wpływ, jak również generować dodatkowe dochody dla WWF ze sprzedaży elektro śmieci - komentuje Sylwia Wodz z WWF Poland.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.