Ponad 9 ton elektro-śmieci zebranych przez firmy

Ponad 9 ton elektro-śmieci zebranych przez firmy

Brief.pl / CSR

Dzięki wspólnej inicjatywie firm DTZ, Jones Lang LaSalle, Knight Frank, Skanska oraz Stena Recycling, w Warszawie zebrano ponad 9 tys. kg elektro-odpadów. Dochód z ich sprzedaży przekazano Fundacji WWF Polska.

-

Dodatkowo recykling tych odpadów pomoże w zmniejszeniu emisji CO2 o ponad 25 tys. kg.

Inspiracją firm do wspólnego działania było przesłanie kampanii Godzina dla Ziemi "I Will If You Will" ("Zrobię, jeśli Ty zrobisz").

- Połączone wysiłki wszystkich firm oraz działania wspierające Godzinę dla Ziemi poprzez zbiórkę niebezpiecznych e-odpadów jest doskonałym przykładem tego, czym jest zrównoważony rozwój. Z właściwą uwagą nasze wybory oraz decyzje mogą mieć pozytywny wpływ na środowisko, gospodarkę jak i również na społeczeństwo. Akcja Godzina dla Ziemi zapobiegła wysłaniu do składowania ponad 9 tys. kg odpadów, zwiększyła świadomość społeczeństwa na temat środowiska oraz wykazała, że nasze poszczególne działania oraz wsparcie mogą mieć bardzo pozytywny wpływ, jak również generować dodatkowe dochody dla WWF ze sprzedaży elektro śmieci - komentuje Sylwia Wodz z WWF Poland.

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.