Polak na czele Związku Browary Polskie

Polak na czele Związku Browary Polskie

Brief.pl / Ludzie

Tomasz Bławat, szef Carlsberg Polska, przewodzi branży piwowarskiej. To pierwszy od kilku lat Polak na tym stanowisku.

-

Tomasz Bławat, prezes zarządu Carlsberg Polska, objął oficjalnie stanowisko prezesa zarządu Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie - organizacji zrzeszającej największych producentów piwa w Polsce.

Do obowiązków nowego szefa Związku należeć będzie przewodniczenie branży w kraju oraz jej reprezentowanie jej interesów na forum międzynarodowym.

- Nie planuję żadnych rewolucyjnych zmian kursu. Uważam, że nadal kluczowe będą działania odpowiedzialnościowe, pokazujące, że producenci piwa myślą nie tylko o słupkach sprzedaży, ale również o jego jakości, i popularyzacji wzorców odpowiedzialnej konsumpcji wśród osób dorosłych. Logicznym rozwinięciem tych działań będzie podjęcie wspólnych starań o promocję kultury piwa. Walcząc na co dzień o udziały w rynku, jako branża jednoczymy się w działaniach na rzecz promowania kultury piwa oraz odpowiedzialnej konsumpcji. Rozumiem kulturę piwa, nie tylko jako „jakość konsumpcji”, ale przede wszystkim jako przebogate spektrum piwnych okazji, obyczajów, zachowań, motywów w świadomości społecznej– twierdzi Tomasz Bławat.

Bławat sprawuje funkcję prezesa zarządu Carlsberg Polska od września 2012 roku. Wcześniej, od 2008 roku, pełnił funkcję CEO w ING Insurance & Pensions. Pracował też w Kompanii Piwowarskiej, gdzie w randze wiceprezesa zarządu był odpowiedzialny za sprzedaż, dystrybucję i marketing, ora z w Procter & Gamble, zarządzając m.in. operacjami koncernu na rynkach bałtyckich.

Zobacz inne polecane artykuły

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?