wp - grudzien 2016

Polak na czele Związku Browary Polskie

Polak na czele Związku Browary Polskie

Brief.pl / Ludzie

Tomasz Bławat, szef Carlsberg Polska, przewodzi branży piwowarskiej. To pierwszy od kilku lat Polak na tym stanowisku.

-

Tomasz Bławat, prezes zarządu Carlsberg Polska, objął oficjalnie stanowisko prezesa zarządu Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie - organizacji zrzeszającej największych producentów piwa w Polsce.

Do obowiązków nowego szefa Związku należeć będzie przewodniczenie branży w kraju oraz jej reprezentowanie jej interesów na forum międzynarodowym.

- Nie planuję żadnych rewolucyjnych zmian kursu. Uważam, że nadal kluczowe będą działania odpowiedzialnościowe, pokazujące, że producenci piwa myślą nie tylko o słupkach sprzedaży, ale również o jego jakości, i popularyzacji wzorców odpowiedzialnej konsumpcji wśród osób dorosłych. Logicznym rozwinięciem tych działań będzie podjęcie wspólnych starań o promocję kultury piwa. Walcząc na co dzień o udziały w rynku, jako branża jednoczymy się w działaniach na rzecz promowania kultury piwa oraz odpowiedzialnej konsumpcji. Rozumiem kulturę piwa, nie tylko jako „jakość konsumpcji”, ale przede wszystkim jako przebogate spektrum piwnych okazji, obyczajów, zachowań, motywów w świadomości społecznej– twierdzi Tomasz Bławat.

Bławat sprawuje funkcję prezesa zarządu Carlsberg Polska od września 2012 roku. Wcześniej, od 2008 roku, pełnił funkcję CEO w ING Insurance & Pensions. Pracował też w Kompanii Piwowarskiej, gdzie w randze wiceprezesa zarządu był odpowiedzialny za sprzedaż, dystrybucję i marketing, ora z w Procter & Gamble, zarządzając m.in. operacjami koncernu na rynkach bałtyckich.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.