Ogólnopolskie Forum CSR Today, Tomorrow – Business, People, World już 6 kwietnia w Warszawie

Ogólnopolskie Forum CSR Today, Tomorrow – Business, People, World już 6 kwietnia w Warszawie

Brief.pl / Aktualności

Zrównoważony rozwój i społeczna odpowiedzialność biznesu. To tym zagadnieniom poświęcone będzie Ogólnopolskie Forum CSR Today, Tomorrow – Business, People, World, które zaplanowane jest na 6 kwietnia w centrum Warszawy.

-

Co? Ogólnopolskie Forum CSR Today, Tomorrow – Business, People, World.

Kiedy? 6 kwietnia 2017

Gdzie? Warszawa, sala kinowa Centrum Bankowo-Finansowego „Nowy Świat” przy Rondzie de Gaulle'a.

Dla kogo? Dla specjalistów i osób odpowiedzialnych za działania CSR w firmach, a także dla osób, które swoją przygodę z CSR chciałyby dopiero zacząć i wprowadzić w swojej firmie.

 

Wydarzenie w całości poświęcone jest zagadnieniom związanym ze zrównoważonym rozwojem i odpowiedzialnością biznesu. Forum odbywa się po raz piąty, a zagadnienia poruszane w tym roku to między innymi: CSR w praktyce – narzędzia i przykłady, inicjatywy i działania CSR w mniejszych firmach, raportowanie niefinansowe, cele zrównoważonego rozwoju a biznes – szansa czy dodatkowe koszty dla przedsiębiorców.

Prelegentami na Forum będą eksperci, mierzący się na co dzień z tematem Społecznej Odpowiedzialności Biznesu w Polsce jak i za granicą tacy jak Irena Pichola z Deloitte, Magdalena Obłoza z CSRinfo, Marcin Musiał z Polpharma.

Więcej informacji na stronie internetowej wydarzenia www.dlaCSR.pl.


::


Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.