Ogólnopolskie Forum CSR Today, Tomorrow – Business, People, World już 6 kwietnia w Warszawie

Ogólnopolskie Forum CSR Today, Tomorrow – Business, People, World już 6 kwietnia w Warszawie

Brief.pl / Aktualności

Zrównoważony rozwój i społeczna odpowiedzialność biznesu. To tym zagadnieniom poświęcone będzie Ogólnopolskie Forum CSR Today, Tomorrow – Business, People, World, które zaplanowane jest na 6 kwietnia w centrum Warszawy.

-

Co? Ogólnopolskie Forum CSR Today, Tomorrow – Business, People, World.

Kiedy? 6 kwietnia 2017

Gdzie? Warszawa, sala kinowa Centrum Bankowo-Finansowego „Nowy Świat” przy Rondzie de Gaulle'a.

Dla kogo? Dla specjalistów i osób odpowiedzialnych za działania CSR w firmach, a także dla osób, które swoją przygodę z CSR chciałyby dopiero zacząć i wprowadzić w swojej firmie.

 

Wydarzenie w całości poświęcone jest zagadnieniom związanym ze zrównoważonym rozwojem i odpowiedzialnością biznesu. Forum odbywa się po raz piąty, a zagadnienia poruszane w tym roku to między innymi: CSR w praktyce – narzędzia i przykłady, inicjatywy i działania CSR w mniejszych firmach, raportowanie niefinansowe, cele zrównoważonego rozwoju a biznes – szansa czy dodatkowe koszty dla przedsiębiorców.

Prelegentami na Forum będą eksperci, mierzący się na co dzień z tematem Społecznej Odpowiedzialności Biznesu w Polsce jak i za granicą tacy jak Irena Pichola z Deloitte, Magdalena Obłoza z CSRinfo, Marcin Musiał z Polpharma.

Więcej informacji na stronie internetowej wydarzenia www.dlaCSR.pl.


::


Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.