Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

-

Jak co roku, tak i tym razem, podczas uroczystej gali zaplanowanej na 18 maja, docenimy wyjątkowych ludzi, którzy stawiają na innowacje i nieszablonowe rozwiązania w swoim biznesie oraz nieustannie poszukują nowych możliwości rozwoju. Obecna odsłona 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie jest jednak ewolucją w stronę całorocznego programu, którego podstawę stanowi wymiana wiedzy, doświadczeń i możliwości biznesowych na kilku płaszczyznach: szeroko zakrojone działania redakcyjne i partnerskie, ogólnopolskie wydarzenia medialne, cykl spotkań edukacyjno-mentorskich z 50-tką Kreatywnych.

Kolejną istotną zmianą towarzyszącą 7. edycji rankingu jest pojawienie się Kapituły, która już w najbliższych tygodniach zadecyduje o tym, kto tym razem trafi do grona 50 Kreatywnych. W skład Kapituły wejdą zarówno laureaci I miejsc rankingu z ubiegłych edycji, jak i wyłonione przez Brief postaci ze świata biznesu. W Kapitule zasiądą m. in.: Dr Irena Eris, Rafał Plutecki (Campus Warsaw), Robert Bednarski (Facebook), Michał Sadowski (Brand 24), Piotr Voelkel (grupa VOX, Uniwersytet SWPS), Dariusz Żuk (Business Link Poland), Łukasz Wejchert (grupa Dirlango), Piotr Tyborowicz (TVN), Jakub Kaliciński (Kalicinscy.com), Stefan Batory (iTaxi, Booksy), Patryk Strzelewicz (Mindsailors), Anna Hejka (HCM Group), Eliza Kruczkowska (Polski Fundusz Rozwoju), Sebastian Hejnowski (MSL), Andrzej Matuszyński (grupa Eurozet), Barbara Sołtysińska (LifeTube, indaHash) Kalina Janicka (Clear Channel) Anna Hejka (Heyka Capital Markets Group), Andrzej Malinowski (Pracodawcy RP), Tomasz Kammel czy Piotr Bartecki (Kancelaria Adwokacka SCBP). To tylko niektóre z nazwisk, które wspólnie z redakcją Brief zadecydują o tegorocznych laureatach rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie...

Wśród patronów medialnych tegorocznej edycji wydarzenia znaleźli się m. in. TVN24 BiŚ, grupa Eurozet oraz Clear Channel. Nasi patroni na bieżąco śledzić będą przygotowania do kwietniowej gali, informować o tegorocznych zwycięzcach oraz o kolejnych wydarzeniach w ramach projektu. Partnerami rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie zostali również Lekam oraz Kancelaria Adwokacka SCBP. Regulamin rankingu stworzył partner merytoryczny, firma Deloitte.

Zgłoszenia do kolejnej edycji rankingu możliwe są przy pomocy nowej, powstałej specjalnie na tę okazję podstrony Brief.pl/Kreatywni2017, jak również dzięki aplikacji mobilnej Kreatywni2017. Do rankingu zgłosić można zarówno siebie, jak i swoich kreatywnych znajomych. Zgłoszenia przyjmowane są do 20 kwietnia br. (włącznie). Po więcej informacji zapraszamy na stronę Brief.pl/Kreatywni2017.

::


Zobacz inne polecane artykuły

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?

Millennialsi w sieci. Jak dotrzeć do generacji Y ze swoim e-commerce?

Brief.pl / Aktualności

Millennialsi w sieci. Jak dotrzeć do generacji Y ze swoim e-commerce?
Millennialsi w sieci. Jak dotrzeć do generacji Y ze swoim e-commerce?

Wymagający, egocentryczni, nielojalni, uzależnieni od technologii i wyznający filozofię YOLO. W Polsce jest ich około 11 milionów i już dziś stanowią połowę osób w tzw. wieku produkcyjnym, a za około 10 lat mają być główną siłą napędową gospodarki. Mowa o Millennialsach, ludziach urodzonych w latach 1984-1997, generacji Y lub - jak kto woli - generacji klapek i iPodów. Chociaż ich opis nie przypomina obrazu kwiatu młodzieży, faktem jest, że Millennilsi są wyzwaniem dla marketingowców i rynku e-commerce. Badanie przeprowadzone przez Absolunet wskazuje, że 67 proc. Millennialsów woli kupować online niż w sklepach stacjonarnych. Jak więc do nich dotrzeć i zachęcić do powrotów? Odpowiedzi udziela Ignacy Bochiński, partner w agencji interaktywnej KERRIS.