Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

-

Jak co roku, tak i tym razem, podczas uroczystej gali zaplanowanej na 27 kwietnia, doceniamy wyjątkowych ludzi, którzy stawiają na innowacje i nieszablonowe rozwiązania w swoim biznesie oraz nieustannie poszukują nowych możliwości rozwoju. Obecna odsłona 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie jest jednak ewolucją w stronę całorocznego programu, którego podstawę stanowi wymiana wiedzy, doświadczeń i możliwości biznesowych na kilku płaszczyznach: szeroko zakrojone działania redakcyjne i partnerskie, ogólnopolskie wydarzenia medialne, cykl spotkań edukacyjno-mentorskich z 50-tką Kreatywnych.

Kolejną istotną zmianą towarzyszącą 7. edycji rankingu jest pojawienie się Kapituły, która już w kwietniu tego roku zadecyduje o tym, kto tym razem trafi do grona 50 Kreatywnych. W skład Kapituły wejdą zarówno laureaci I miejsc rankingu z ubiegłych edycji, jak i wyłonione przez Brief postaci ze świata biznesu. W Kapitule zasiądą m. in.: Dr Irena Eris, Rafał Plutecki (Campus Warsaw), Robert Bednarski (Facebook), Michał Sadowski (Brand 24), Piotr Voelkel (grupa VOX, Uniwersytet SWPS), Dariusz Żuk (Business Link Poland), Jakub Kaliciński (Kalicinscy.com), Stefan Batory (iTaxi, Booksy), Eliza Kruczkowska (Polski Fundusz Rozwoju), Sebastian Hejnowski (MSL), Basia Sołtysińska (LifeTube, indaHash) czy Piotr Bartecki (Kancelaria Adwokacka SCBP). To tylko niektóre z nazwisk, które wspólnie z redakcją Brief zadecydują o tegorocznych laureatach rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie...

Wśród patronów medialnych tegorocznej edycji wydarzenia znaleźli się m. in. TVN24 BiŚ, grupa Eurozet oraz Clear Channel. Nasi patroni na bieżąco śledzić będą przygotowania do kwietniowej gali, informować o tegorocznych zwycięzcach oraz o kolejnych wydarzeniach w ramach projektu. Partnerami rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie zostali również Lekam oraz Kancelaria Adwokacka SCBP. Regulamin rankingu stworzył partner merytoryczny, firma Deloitte.

Zgłoszenia do kolejnej edycji rankingu możliwe są przy pomocy nowej, powstałej specjalnie na tę okazję podstrony Brief.pl/Kreatywni2017, jak również dzięki aplikacji mobilnej Kreatywni2017. Do rankingu zgłosić można zarówno siebie, jak i swoich kreatywnych znajomych. Zgłoszenia przyjmowane są do 10 kwietnia br. (włącznie). Po więcej informacji zapraszamy na stronę Brief.pl/Kreatywni2017.


::


Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.