Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

-

Jak co roku, tak i tym razem, podczas uroczystej gali zaplanowanej na 29 maja, docenimy wyjątkowych ludzi, którzy stawiają na innowacje i nieszablonowe rozwiązania w swoim biznesie oraz nieustannie poszukują nowych możliwości rozwoju. Obecna odsłona 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie jest jednak ewolucją w stronę całorocznego programu, którego podstawę stanowi wymiana wiedzy, doświadczeń i możliwości biznesowych na kilku płaszczyznach: szeroko zakrojone działania redakcyjne i partnerskie, ogólnopolskie wydarzenia medialne, cykl spotkań edukacyjno-mentorskich z 50-tką Kreatywnych.

Kolejną istotną zmianą towarzyszącą 7. edycji rankingu jest pojawienie się Kapituły, która już w najbliższych tygodniach zadecyduje o tym, kto tym razem trafi do grona 50 Kreatywnych. W skład Kapituły wejdą zarówno laureaci I miejsc rankingu z ubiegłych edycji, jak i wyłonione przez Brief postaci ze świata biznesu. W Kapitule zasiądą m. in.: Dr Irena Eris, Rafał Plutecki (Campus Warsaw), Robert Bednarski (Facebook), Michał Sadowski (Brand 24), Piotr Voelkel (grupa VOX, Uniwersytet SWPS), Dariusz Żuk (Business Link Poland), Łukasz Wejchert (grupa Dirlango), Piotr Tyborowicz (TVN), Jakub Kaliciński (Kalicinscy.com), Stefan Batory (iTaxi, Booksy), Patryk Strzelewicz (Mindsailors), Anna Hejka (HCM Group), Eliza Kruczkowska (Polski Fundusz Rozwoju), Sebastian Hejnowski (MSL), Andrzej Matuszyński (grupa Eurozet), Barbara Sołtysińska (LifeTube, indaHash) Kalina Janicka (Clear Channel) Anna Hejka (Heyka Capital Markets Group), Andrzej Malinowski (Pracodawcy RP), Tomasz Kammel czy Piotr Bartecki (Kancelaria Adwokacka SCBP). To tylko niektóre z nazwisk, które wspólnie z redakcją Brief zadecydują o tegorocznych laureatach rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie...

Wśród patronów medialnych tegorocznej edycji wydarzenia znaleźli się m. in. TVN24 BiŚ, grupa Eurozet oraz Clear Channel. Nasi patroni na bieżąco śledzić będą przygotowania do kwietniowej gali, informować o tegorocznych zwycięzcach oraz o kolejnych wydarzeniach w ramach projektu. Partnerami rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie zostali również Lekam oraz Kancelaria Adwokacka SCBP. Regulamin rankingu stworzył partner merytoryczny, firma Deloitte.

Zgłoszenia do kolejnej edycji rankingu możliwe są przy pomocy nowej, powstałej specjalnie na tę okazję podstrony Brief.pl/Kreatywni2017, jak również dzięki aplikacji mobilnej Kreatywni2017. Do rankingu zgłosić można zarówno siebie, jak i swoich kreatywnych znajomych. Zgłoszenia przyjmowane są do 20 kwietnia br. (włącznie). Po więcej informacji zapraszamy na stronę Brief.pl/Kreatywni2017.

::


Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.