Łódź: Wkrótce konferencja MegaProjects 2017

Łódź: Wkrótce konferencja MegaProjects 2017

Brief.pl / Aktualności

W związku z pomyślnym zakończeniem wielu inwestycji w województwie łódzkim zostanie zorganizowana w tym mieście konferencja MegaProjects 2017, na temat dużych projektów infrastrukturalnych w regionie. Kierujący tymi przedsięwzięciami opowiedzą o tym, w jaki sposób były one zarządzane, z jakimi ryzykami się spotkali oraz przed czym chcieliby przestrzec kolegów po fachu.

-

Już 22 i 23 marca w Hali EXPO przy ul. Politechniki 4 w Łodzi przedstawione zostaną następujące mega projekty:

- EC1/Nowe Centrum Łodzi - przedstawione przez dyrektora NCŁ, Błażeja Modera,
- Nowa Łódź Fabryczna - prelegentem będzie dyrektor tego projektu ze strony PKP PLK, Zdzisław Stoszek wraz z Pawłem Zarębą, dyrektorem kontraktu ze strony wykonawcy, konsorcjum NLF Torpol-Astaldi
- Stadion Widzewa - o tej inwestycji opowie dyrektor kontraktu Włodzimierz Galus,
- Trasa W-Z - o zarządzaniu tym projektem opowie inżynier kontraktu, Pan Maciej Krzysztoforski,
- Trasa Górna - prelekcji udzieli dyrektor kontraktu, Jakub Oczkowski,
- Łódzka Kolej Aglomeracyjna - o tym opowie prezes Andrzej Wasilewski,
- Nowy Szlak Jedwabny - swoją obecność potwierdził Jarosław Żak z firmy Hatrans oraz adiunkt z Zakładu Azji Wschodniej Uniwersytetu Łódzkiego, dr hab. Dominik Mierzejewski prof. UŁ
- Program Rewitalizacji Łodzi - przedstawi go dyrektor programu, Marcin Obijalski,
- Mia100 Kamienic - wystąpi koordynator projektu, Tomasz Piotrowski.

Key-note speakerem, otwierającym konferencję będzie Mark Kozak-Holland, konsultant z Ontario, analizujący projekty z historii, wspierający przedsiębiorstwa w projektach na całym świecie. Opowie o tym, jak zarządzane były projekty w Imperium Rzymskim. Pod tym linkiem można zobaczyć tą prelekcję z innej konferencji: https://youtu.be/FhLjS1oESC0

Więcej na temat wydarzenia oraz możliwość rejestracji można znaleźć na stronie megaprojects.pmi.org.pl/


::


Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.