Jaka będzie warszawska Rotunda?

Jaka będzie warszawska Rotunda?

Brief for Poland / Aktualności

Co się będzie działo w warszawskiej Rotundzie po remoncie i jakie są wyniki konsultacji społecznych? Szczegóły z pierwszej ręki będzie można poznać w trakcie Welcome Festivalu 2013. Przedstawi je Jarosław Orlikowski, dyrektor zarządzający, kierujący pionem wsparcia biznesu w PKO BP. Podsumuje on efekty rozmów z mieszkańcami Warszawy na temat funkcjonalności Rotundy i jej najbliższego otoczenia.

-

Rotunda jest istotnym elementem krajobrazu stolicy i popularnym miejscem spotkań w Warszawie. Dlatego PKO BP zamierza przeznaczyć część powierzchni na dodatkowe funkcje społeczne. W konsultacjach mógł wziąć udział każdy - od 18 kwietnia do 11 maja 2013. 

Projekt Rotunda 2013 to przedsięwzięcie złożone z czterech etapów. Konsultacje z mieszkańcami były drugim – po panelach z ekspertami – elementem dialogu społecznego prowadzonego przez PKO BP. Wyniki konsultacji stanowią jeden z warunków w międzynarodowym konkursie architektonicznym Changing The Face 2013, którego współorganizatorami są warszawski oddział SARP, Polish Green Building Council, architizer.com oraz firma DuPont.

Celem konkursu jest zaprojektowanie takiej formy i funkcji budynku Rotundy, które pozwolą jej efektywniej pełnić rolę ważnego miejsca w Warszawie i spełniać światowe wymogi zrównoważonego budownictwa. Bank zrealizuje zwycięski projekt po uzyskaniu stosownych zezwoleń.

Przypomnijmy, że w prezentację Jarosława Orlikowskiego z PKO BP będzie można zobaczyć w ramach Welcome Festivalu 2013. Więcej informacji: http://welcomefestival.pl 

Udział w festiwalu jest bezpłatny - po wcześniejszej rejestracji.

Rotunda, PKO BP

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.