...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Jaka będzie warszawska Rotunda?

Co się będzie działo w warszawskiej Rotundzie po remoncie i jakie są wyniki konsultacji społecznych? Szczegóły z pierwszej ręki będzie można poznać w trakcie Welcome Festivalu 2013. Przedstawi je Jarosław Orlikowski, dyrektor zarządzający, kierujący pionem wsparcia biznesu w PKO BP. Podsumuje on efekty rozmów z mieszkańcami Warszawy na temat funkcjonalności Rotundy i jej najbliższego otoczenia.

Rotunda jest istotnym elementem krajobrazu stolicy i popularnym miejscem spotkań w Warszawie. Dlatego PKO BP zamierza przeznaczyć część powierzchni na dodatkowe funkcje społeczne. W konsultacjach mógł wziąć udział każdy – od 18 kwietnia do 11 maja 2013. 

Projekt Rotunda 2013 to przedsięwzięcie złożone z czterech etapów. Konsultacje z mieszkańcami były drugim – po panelach z ekspertami – elementem dialogu społecznego prowadzonego przez PKO BP. Wyniki konsultacji stanowią jeden z warunków w międzynarodowym konkursie architektonicznym Changing The Face 2013, którego współorganizatorami są warszawski oddział SARP, Polish Green Building Council, architizer.com oraz firma DuPont.

Celem konkursu jest zaprojektowanie takiej formy i funkcji budynku Rotundy, które pozwolą jej efektywniej pełnić rolę ważnego miejsca w Warszawie i spełniać światowe wymogi zrównoważonego budownictwa. Bank zrealizuje zwycięski projekt po uzyskaniu stosownych zezwoleń.

Przypomnijmy, że w prezentację Jarosława Orlikowskiego z PKO BP będzie można zobaczyć w ramach Welcome Festivalu 2013. Więcej informacji: http://welcomefestival.pl 

Udział w festiwalu jest bezpłatny – po wcześniejszej rejestracji.

Rotunda, PKO BP

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF