Jaka będzie warszawska Rotunda?

Jaka będzie warszawska Rotunda?

Brief for Poland / Aktualności

Co się będzie działo w warszawskiej Rotundzie po remoncie i jakie są wyniki konsultacji społecznych? Szczegóły z pierwszej ręki będzie można poznać w trakcie Welcome Festivalu 2013. Przedstawi je Jarosław Orlikowski, dyrektor zarządzający, kierujący pionem wsparcia biznesu w PKO BP. Podsumuje on efekty rozmów z mieszkańcami Warszawy na temat funkcjonalności Rotundy i jej najbliższego otoczenia.

-

Rotunda jest istotnym elementem krajobrazu stolicy i popularnym miejscem spotkań w Warszawie. Dlatego PKO BP zamierza przeznaczyć część powierzchni na dodatkowe funkcje społeczne. W konsultacjach mógł wziąć udział każdy - od 18 kwietnia do 11 maja 2013. 

Projekt Rotunda 2013 to przedsięwzięcie złożone z czterech etapów. Konsultacje z mieszkańcami były drugim – po panelach z ekspertami – elementem dialogu społecznego prowadzonego przez PKO BP. Wyniki konsultacji stanowią jeden z warunków w międzynarodowym konkursie architektonicznym Changing The Face 2013, którego współorganizatorami są warszawski oddział SARP, Polish Green Building Council, architizer.com oraz firma DuPont.

Celem konkursu jest zaprojektowanie takiej formy i funkcji budynku Rotundy, które pozwolą jej efektywniej pełnić rolę ważnego miejsca w Warszawie i spełniać światowe wymogi zrównoważonego budownictwa. Bank zrealizuje zwycięski projekt po uzyskaniu stosownych zezwoleń.

Przypomnijmy, że w prezentację Jarosława Orlikowskiego z PKO BP będzie można zobaczyć w ramach Welcome Festivalu 2013. Więcej informacji: http://welcomefestival.pl 

Udział w festiwalu jest bezpłatny - po wcześniejszej rejestracji.

Rotunda, PKO BP

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.