Niestandardowa współpraca promuje nową kolekcję IKEA PS 2017

Magazyn / Aktualności

IKEA PS 2017 to kreatywne rozwiązania do wnętrz dla wszystkich, którzy cenią wolność, niezależność oraz życie po swojemu. Launch kolekcji w Polsce promuje współpraca IKEA z zespołem Kroki i reżyserem Bartem Pogodą, w ramach której powstał utwór i teledysk „PS Freedom”.

-

Kroki to trzyosobowy skład, który w październiku 2016 zadebiutował na rynku „Stairs” oraz singlem „Eyes” promującym to wydawnictwo. Formację tworzą producent Szatt, wokalista Jaq Merner i basista Paweł Stachowiak. W swojej twórczości zespół umiejętnie łączy różne światy muzyczne - jazz, soul, indie rock i elektronikę.

- PSNietuzinkowa kolekcja wymaga równie niekonwencjonalnych metod prezentacji, dlatego zdecydowaliśmy się na nawiązanie wyjątkowej kolaboracji. Styl muzyczny, jaki tworzy zespół Kroki, jest niestandardowy - dokładnie tak jak kolekcja PS 2017, będąca dziełem 17 artystów
z całego świata. Grupa reprezentuje w swojej twórczości wartości, którym hołduje nasza najnowsza kolekcja – wolność oraz niezależność - komentuje Małgorzata Jezierska, Specjalista ds. PR IKEA Retail w Polsce.

Utwór „PS Freedom” opowiada o wolności rozumianej jako życie po swojemu. Jego premiera miała miejsce 26 stycznia 2017 roku podczas eventu najnowszej kolekcji IKEA PS 2017
w warszawskim klubie Niebo.

- Uwielbiamy eksperymenty i niestandardowe kooperacje – z tego też powodu chętnie zgodziliśmy się na współpracę z IKEA. Dzięki niej powstał utwór w pełni wyrażający nasze podejście do życia i tworzenia muzyki – wolność. Świat jest tak skonstruowany, że wszystko musi być nazwane, określone, skategoryzowane. My w swoich kawałkach rzucamy temu wyzwanie, mamy swój własny styl. O tym właśnie jest utwór powstały w ramach współpracy – podkreśla Jaq Merner, wokalista zespołu Kroki. Reżyserem teledysku do piosenki „PS Freedom” jest Bart Pogoda.

Projekty, które nie kończą się powstaniem klasycznego filmu reklamowego, są zawsze dużym wyzwaniem. Tak też było w tym przypadku. Udało się nam połączyć trzy różne światy – design, muzykę oraz film. Ta wyjątkowa kolaboracja udowadnia, że nawet tak odrębne kategorie mogą się wzajemnie uzupełniać, tworząc jedną całość – komentuje reżyser.

- Klip opowiada trzy równoległe historie skupione wokół szeroko rozumianej wolności. To za jej sprawą przeplatają się trzy różne światy. Kuba, Łukasz i Paweł mają przypisane do swoich person kolory oraz zestawy mebli, które oddają ich styl i charakter. Elementy kolekcji PS 2017 mieszają się i w ostatniej scenie tworzą nową aranżację złożoną z setów przypisanych do muzyków. Wszystko to symbolizuje także schemat miksowania się myśli, pomysłów, co w przypadku zespołu wyraża proces powstawania utworu - tak koncept kreatywny opisuje Andrzej Józefowski, Senior Art Director Kalicińscy.com.

Muzyka to nieodłączny element życia ludzi wolnych, będących sobą. Ta forma przekazu jest na tyle silna, że pozwala dotrzeć do najbardziej niezależnych jednostek. - Znaleźliśmy sposób, aby 'wolność twórcza' dotyczyła całego procesu tworzenia kampanii, uczestnictwa i współpracy artystów z innych dziedzin niż design, aby kooperacja dała możliwość stworzenia nowego artystycznego wyrazu w formie muzyki i klipu - Jakub Cieśluk, Group Account Director Kalicińscy.com.

Za koncept kreatywny dokumentu odpowiada agencja Kalicińscy.com, a produkcją zajęła się Fog Content Agency. Za całość działań PR odpowiada agencja Garden of Words, komunikację digitalową realizuje agencja Kalicińscy.com, a współpracą z influencerami kieruje agencja Hash.fm.

Więcej informacji o kolekcji IKEA PS 2017 znajdziecie TUTAJ.


::


Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?