Znamy zwycięzcę konkursu Audi Digital Innovation! Startup wdroży swój projekt w Audi

Znamy zwycięzcę konkursu Audi Digital Innovation! Startup wdroży swój projekt w Audi

Magazyn / Aktualności

9 lutego w przestrzeni Business Link na PGE Narodowy odbył się finał konkursu Audi Digital Innovation, w którym pięć start-upów prezentowało swoje projekty z zakresu digital customer experience. Nagrodę główną otrzymał Ross Knap za projekt CallPage.

-

Konkurs wystartował 5 grudnia 2016 r. Do programu zaproszone zostały projekty, których założeniem było usprawnienie komunikacji z konsumentami, badanie, czego konsumenci oczekują i szukają oraz przede wszystkim te rozwiązania, które poprawiają doświadczenie konsumenta we wszystkich punktach styku z marką. Program skierowany był do przedstawicieli polskich firm i startup-ów, które dysponują innowacyjnymi pomysłami lub rozwiązaniami możliwymi do wdrożenia we współpracy z marką Audi.

Firmy mogły zgłaszać swoje projekty w ramach trzech obszarów: Real-time Customer Service – szybsza i lepiej dopasowana do oczekiwań obsługa klientów, Digital Customer Care – dodatkowa opieka nad klientem z wykorzystaniem możliwości Internetu, User Experience – rozwiązania polepszające doświadczenia konsumenta z produktem i usługą oraz rozwiązania z obszaru komunikacji umożliwiające dialog z konsumentem i dające marce świadomość jego potrzeb. W finale konkursu znaleźli się Appchance, AudiCollect, CallPage, Uxeria.com, Salesbook Witchcraft Studios. Firmy prezentowały swoje pomysły przed jury oraz zgromadzoną w Business Link publicznością. Po naradzie jury ogłoszony został zwycięzca konkursu.

- To dla nas ogromny zaszczyt i wyróżnienie. Znalezienie się w finale konkursu z tak znakomitymi rywalami uświadomiło nam jak jeszcze dużo pracy przed nami – komentuje Ross Knap CEO firmy CallPage, autor zwycięskiego projektu. Tworząc projekt CallPage, myśleliśmy o klientach Audi i ich potrzebach. Naszym celem było zoptymalizowanie dotychczasowych rozwiązań w obsłudze klienta. Chcemy poprawić jakość kontaktu z klientem marki Audi, dzięki skróceniu czasu oczekiwania na rozmowę do 28 sekund. To naprawdę da się zrobić, i nasz zespół będzie do tego dążył.  

Zwycięskie rozwiązanie otrzymało nagrodę główną w postaci możliwości wdrożenia projektu we współpracy z marką Audi, a także voucher uprawniający do bezpłatnego korzystania z przestrzeni Business Link PGE Narodowy przez okres 2 miesięcy oraz możliwość zaprezentowania zwycięskiego projektu na Brief.pl.

- Organizując ten konkurs zależało nam na zebraniu najlepszych projektów odpowiadających na potrzeby marki Audi w zakresie obsługi klienta, ale również na pokazaniu, że taka współpraca między startupami, a korporacjami daje obu stronom bardzo konkretne korzyści. Dodatkowo, zależało nam na tym, by zwycięski projekt miał jak najlepsze warunki do dalszego rozwoju pomysłu i dostęp do kreatywnej przestrzeni i najlepszych specjalistów – stąd zaproszenie do pracy w przestrzeni Business Link – podkreśla Dariusz Żuk, CEO Business Link Poland.

Digital customer experience to branża, która rozwija się bardzo dynamicznie. Dzięki nowym technologiom firmy otrzymują coraz bardziej zaawansowane możliwości badania i odpowiadania na potrzeby swoich klientów. Dzięki współpracy ze startupami szanse na wdrożenie innowacji w tym zakresie wyraźnie wzrastają.

- Digital Customer Experience, czyli rozwój i polepszanie doświadczeń konsumenta z marką, jest dla Audi jednym z najważniejszych obszarów rozwoju – komentuje Wojciech Usak, dyrektor marketingu Audi. Zdajemy sobie sprawę, że technologie i internet to właśnie ten pierwszy punkt styku klienta z marką. Chcemy aby dla naszych klientów to doświadczenie było jak najlepsze stąd też poszukujemy niestandardowych, innowacyjnych rozwiązań m.in. współpracując ze startupami. CallPage przekonał nas swoją prostotą, a jednocześnie możliwością optymalnego dostosowania go do wymagań naszych klientów. Daje nam rozwiązanie, które nie tylko poprawi jakość kontaktu z naszymi klientami, ale też skróci czas na niego potrzebny. Bardzo się cieszymy na tę współpracę.

- Pomimo kilku nowatorskich czynników, takich jak tematyka Digital Customer Experience po raz pierwszy
zastosowana w Automotive oraz same wymogi regulaminowe ( projekt musiał być dostosowany do potrzeb Audi i nie  wykorzystywany w innych branżowych podmiotach ) odnotowaliśmy dużą ilość zgłoszeń, w większości
składającą się z dopasowanych do Audi prototypów. Zwycięski startup przygotuje dedykowane narzędzie z
dziedziny Digital Customer Experience, które będzie przedmiotem wdrożenia w Audi - mówi Mariola Gromadzik, Managing Director Business New Business Link Poland.

Audi Digital Innovation to autorski program Business Link Poland oraz Audi skierowany do startupów i firm na późniejszym etapie rozwoju. Business Link Poland zaprasza wszystkie zainteresowane firmy do skorzystania z przestrzeni Business Link w jedenastu lokalizacjach w całej Polsce, udziału w dedykowanych spotkaniach, mentoringach, treningach, Business Mixerach i wielu innych inicjatywach pomagających firmom w rozwoju!

Więcej na stronie: http://blpoland.com/


::

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.