Communication Unlimited kolejny raz udowadnia swoją siłę

Communication Unlimited kolejny raz udowadnia swoją siłę

Brief.pl / Aktualności

Agencja Communication Unlimited otrzymała tytuł „Gazeli Biznesu 2016”. Tym samym znalazła się w gronie najdynamiczniej rozwijających się firm w całej Polsce.

-

To nie pierwszy raz Communication Unlimited zostało laureatem „Gazeli Biznesu”. -  To bardzo duża satysfakcja, gdy nasza działalność przynosi wymierne efekty dla naszych Klientów i dla nas – podkreśla Elżbieta Wojtczak, CEO Communication Unlimited. – Kolejna nominacja jest dla nas potwierdzeniem skutecznej strategii – dodaje.

Za sukcesem marki stoją ciągłe zmiany i dostosowywanie się do aktualnie panujących trendów. – 25 lat sukcesów nie miałoby żadnego znaczenia, gdybyśmy nie byli ciągle gotowi na przyszłość. Zmieniamy się, dzięki czemu zdobywamy nowych klientów, a nasze kampanie docierają na międzynarodowe rynki – mówi Wojtczak. – Dziękujemy naszym klientom i partnerom biznesowym – doceniając naszą działalność, pomagacie nam umacniać pozycję wśród najbardziej dynamicznych małych i średnich firm w Polsce – dodaje.  

Communication Unlimited to agencja zintegrowanego marketingu. Oferuje pełen zakres usług – od opracowania strategii marki, poprzez koncepcje kreatywne, ich realizację we wszystkich kanałach komunikacji, po analizę, planowanie I zakup mediów. Od 25 lat współtworzy rynek reklamy w Polsce, pozostając strukturą w pełni polską i niezależną. Jej dewizą jest wyobraźnia, odwaga, zaangażowanie, a ambicją wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań, budujących angażujące relacje marki z konsumentem. 

Gala „Gazele Biznesu” została już zorganizowana po raz 17. przez redakcję Pulsu Biznesu. Pierwsza edycja odbyła się w 2000 roku. W każdej edycji analizowane są w wyniki finansowe firmy, a żeby zostać laureatem, trzeba przez trzy lata z rzędu zwiększać obroty i osiągać zysk. Ranking przygotowywany jest na podstawie danych o wynikach finansowych firm w poprzedzających trzech latach. Do tegorocznej edycji zgłosiło się 4386 firm.

::

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.