Polska animacja na prestiżowym festiwalu we Francji

Brief for Poland / Aktualności

Polska jest gościem honorowym rozpoczynającego się dziś 37. Międzynarodowego Festiwalu Filmów Animowanych w Annecy, we Francji. Polski serial animowany dla dzieci "Zajączek Parauszek" powalczy o nagrodę z 26. serialami z całego świata.

-

Międzynarodowy Festiwal Filmów Animowanych w Annecy to jeden z najważniejszych festiwali animacji na świecie, na którym co roku prezentowanych jest około 180 filmów krótko i długometrażowych. W tym roku wybrano 176 filmów z 43 krajów.
 
Podczas tegorocznej edycji festiwalu zaprezentowanych zostanie około 60 produkcji krótkometrażowych uznanych polskich twórców. O nagrodę powalczy polski serial animowany dla dzieci "Zajączek Parauszek", który będzie emitowany na kanale Mini Mini+ od września 2013 roku. Film stworzony przez łódzkiego Se-ma-fora będzie konkurował z 26. serialami z całego świata. Wyniki poznamy jesczzce dziś.



Festiwal Filmów Animowanych w Annecy odbywa się w dniach 10-15 czerwca.

Źródło: www.msz.gov.pl

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.