GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

-

 

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES
Jak dołączyć do Kreatywnych w Biznesie




SUKCES / GRA O BIZNES. Jak dołączyć do Kreatywnych w Biznesie - to nie będzie kolejna przewidywalna konferencja. Planujemy już przez samą nietypową formę gry kreatywnej, zaangażować uczestników w tematykę kreatywnego podejścia do pracy, a co za tym idzie, do tworzenia innowacyjnych rozwiązań.

- Zasady gry są proste. Już na początku uczestnicy zostaną podzieleni na zespoły, w któryc odwiedzą trzy stacje i rozwiążą przygotowane zadania. Stworzymy mapę empatii, piramidę skojarzeń i będziemy abstrahować. Stawką będzie nowa wiedza, techniki kreatywne, narzędzia działania i kontakty. Nie zabraknie też ukrytych agentów, zadań specjalnych i łamigłówek do rozwiązania. - mówi Justyna Lach, marketing manager Concordia Design. Dobra zabawa i silne emocje gwarantowane.

Wydarzeniu będą towarzyszyć krótkie prezentacje Grzegorza Kiszluka (Magazyn BRIEF) oraz Daniela Michalskiego (EU Wearables/GOCLEVER); panel ekspercki z udziałem m.in. Elizy Kruczkowskiej (Polski Fundusz Rozwoju oraz Rada Programowa Brief) i Adama Tychmanowicza (Yanosik). Dyskusję poprowadzi Joanna Rubin (autorka bloga NaKawie.pl oraz książki “Twarze polskiego biznesu”).

16 lutego w YouNick spotkają się m.in. przedsiębiorcy, przedstawiciele instytucji otoczenia biznesu i funduszy inwestycyjnych z regionu. Wszystko po to, by wspólnie wymienić się doświadczeniami z nieszablonowego podejścia do biznesu, pokazać przedsiębiorców i innowatorów wywodzących się z Wielkopolski oraz zastanowić nad potencjałem i działaniami, które można podjąć dla regionu i jego przedsiębiorców. 

Organizatorami wydarzenia są: Concordia Design, YouNick, SpeedUp Group, Mindsailors Design Studio, FILMPOINT | videomarketing, Poznański Park Naukowo-Technologiczny, Business in Brief.


::

*50-tka Kreatywnych w Biznesie to ranking marki „Brief” (pierwsza edycja w 2010r.), prezentujący sylwetki osób, które wykazały się największą kreatywnością w prowadzeniu biznesu. Ranking przedstawia osoby zarówno zarządzające dużymi firmami działającymi na kilku rynkach, jak i przedstawicieli sektora MSP czy startupowców. Łączy ich niesztampowe podejście do biznesu, dzięki któremu osiągają sukcesy bez względu na branżę, w której działają. 

O kolejności w rankingu zadecyduje Rada Programowa, w skład której wchodzą m. In.: Eliza Kruczkowska, Rafał Plutecki, Dariusz Żuk, Robert Bednarski oraz laureaci pierwszych miejsc w poprzednich edycjach. 

Trwa właśnie 7. edycja rankingu, która zakończy się uroczystą Galą 27 kwietnia 2017.
Informacje o zgłoszeniach dostępne TUTAJ.

::


Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.