Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie. Zgłoszenia ruszyły!

Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie. Zgłoszenia ruszyły!

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do tegorocznej edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie. Kto tym razem znajdzie się w prestiżowym gronie "pięćdziesiątkowiczów" tworzących kreatywny biznes w Polsce? Przekonamy się podczas uroczystej gali, która zaplanowana jest na 27 kwietnia br.

-

Nowa wersja aplikacji mobilnej poświęconej rankingowi 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie jest już dostępna. Przy jej pomocy możecie zarówno zdobyć informacje dotyczące poprzednich edycji, jak i zgłosić siebie lub swoich kreatywnych znajomych do najnowszej edycji rankingu. Aplikacja "Kreatywni 2017" jest do pobrania za darmo na iPhona oraz Androida. Zapraszamy!

Jednocześnie informujemy, że już niebawem pojawi się również możliwość zgłaszania kandydatów przez formularz dostępny z poziomu komputera. Więcej informacji w najbliższych dniach. Śledźcie nas na bieżąco!


Pełną listę 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie w poprzedniej edycji rankingu znajdziecie TUTAJ.

::

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.