Kancelaria SCBP patronem 50 Kreatywnych w Biznesie

Kancelaria SCBP patronem 50 Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Kancelaria SCBP objęła patronatem honorowym ranking 50 najbardziej kreatywnych w biznesie magazynu Business in BRIEF. Wydarzenie to skomentował Piotr Bartecki z Kancelarii Adwokackiej SCBP.

-

Patronem rankingu 50 Majbardziej Kreatywnych w Biznesie magazynu Business in BRIEF została Kancelaria Adwokacka Cieslewicz-Bartecki-Partnerzy. 

- Projekt 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie magazynu Business in Brief pozwala na wyróżnienie przedsiębiorców wprowadzających na nasz rodzimy rynek nową jakość. Świeżość pomysłów, dbałość o należyte wykonanie, a przede wszystkim niestandardowe podejście do prowadzenia biznesu, charakteryzują laureatów tego wydarzenia. W Kancelarii Adwokackiej, którą prowadzę, na co dzień spotykam się z osobami na różnych etapach – planowania, otwierania czy modernizowania własnej działalności, dlatego doskonale zdaję sobie sprawę jak ważnymi czynnikami są doceniane przez jurorów Projektu cechy. Podczas rozmów z klientami oraz prowadzonych szkoleń powtarzam często że, pierwszym krokiem do sukcesu jest odrzucenie szablonów i pokazanie, że na rynku jest mnóstwo nieodkrytych miejsc. Po tym zostaje determinacja i konsekwentne działanie. Możliwość objęcia patronatem wydarzenia honorującego takie podejście jest dla mnie czystą przyjemnością - zaznaczył Piotr Bartecki. 

 

Projekt 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie składa się z corocznego rankingu, w którym redakcja oraz rady rada programowa wybierają 50 osób, którzy w konkretnym roku wyróżniły się swoimi działaniami i podejściem do biznesu w Polsce oraz cyklcznych spotkań networkingowych i tematycznych organizowanych wspólnie z Multikino Media.

Tu można obejrzeć relacje z ostatniego spotkania. 

Za nami już 6 edycji tego rankingu. Kolejny ranking już zimą 2017 roku. 

Zapraszamy do obejrzenia relacji z ostatniej gali wręczneia nagród. 

Oprócz tego na łamach naszego magazynu znajdziecie wywiady z laureatami rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie. 

::

Zapraszamy do obejrzenia rozmowy z Piotrem Barteckim, która ukazała się w majowo-czerwcowym wydaniu magazynu Business in Brief. 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.