Aplikacja BeBadter, czyli mobilna księga skarg i wniosków

Aplikacja BeBadter, czyli mobilna księga skarg i wniosków

Brief.pl / Aktualności

Złe usługi i zepsute produkty to zmora niejednego konsumenta. Nierzadko po dokonaniu zakupu myślimy „zostałem oszukany”. Próbujemy składać reklamacje, jednak często zajmuje to dużo czasu. Z myślą o takich sytuacjach powstała aplikacja do oceniania firm i usług, BeBadter. Jej działanie oparte jest głównie o możliwość oceny firm i produktów w sytuacjach kryzysowych.

-

Aż trudno wyobrazić sobie, że istnieje tak wiele sytuacji, w których nieprawidłowo działająca usługa potrafi wpłynąć na nasze samopoczucie w jednoznacznie negatywny sposób. W akcie sprzeciwu wobec takich niekompetencji firm, stworzona została aplikacja BeBadter.

BeBadter to aplikacja zrzeszająca niezadowolonych klientów. To miejsce, w którym możemy podzielić się swoimi odczuciami wobec nieprofesjonalnych usług lub niekompletnych produktów. Nieważne, czy chodzi o jogurt czy niedziałające światła w drodze do pracy. Za wszystkimi tymi usługami stoją firmy, które – zdaniem autorów aplikacji – powinny wziąć odpowiedzialność za wszelkie niedociągnięcia.

Zaletą BeBadter jest dostępność aplikacji na wszystkie systemy, ale również brak konieczności logowania. Swoje zdanie na dowolny temat można opisać lub pokazać bezpośrednio po wadliwej usłudze. Co istotne, frustracja, którą wylewamy za pośrednictwem aplikacji nie zostaje – jak w przypadku większości tego typu rozwiązań – w próżni. Aplikacja ma zrzeszać niezadowolonych klientów i wywierać realny nacisk na firmy lekceważące konsumentów. BeBadter to swojego rodzaju motywacja do stworzenia ruchu społecznego, którego celem jest egzekwowanie dóbr, które przysługują klientom..

Zaletami aplikacji są intuicyjny interfejs, szybki sposób komunikacji, dostępność na wszystkie oprogramowania oraz uproszczona komunikacja wewnątrz aplikacji. Dodatkowo świadomość podzielenia się swoją sytuacją, z której wyciągnięte zostaną dla konkretnej firmy konsekwencje. Aplikacja BeBadter jest bezpłatna.

::


Tagi:

BeBadter

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.