Renault TALISMAN 
najładniejszą taksówką roku

Renault TALISMAN 
najładniejszą taksówką roku

Brief.pl / Inspiracje

Talisman został uznany przez czasopismo l’Officiel du Taxi za najładniejszy pojazd w tej branży.

-

Talisman został uznany przez czasopismo l’Officiel du Taxi za najładniejszy pojazd w tej branży.

Czasopismo branżowe l’Officiel du Taxi przyznało swoje nagrody i spośród wszystkich modeli biorących udział w konkurencji wybrano właśnie Talismana. Ten duży sedan marki Renault z segmentu D zdobył Nagrodę za design w kategorii najładniejszego pojazdu przystosowanego do profesjonalnego przewozu osób.

W konkursie wzięło udział 18 modeli, wszystkie z silnikami wysokoprężnymi lub hybrydowymi (benzynowymi lub wysokoprężnymi). Wszystkie modele to auta przystosowane do specyficznych wymogów przewozu osób taksówkami i wprowadzone po raz pierwszy do sprzedaży w okresie od maja 2015 do czerwca 2016 roku.

Jury składało się z czytelników pisma l’Officiel du Taxi, którzy głosowali korespondencyjnie
oraz z profesjonalnego jury, składającego się z dziennikarzy i podmiotów z branży taksówkarskiej.

- Cztery lata temu Renault wdrożyło nową strategię designu odnawiając swoją ofertę we wszystkich segmentach rynku. Jej celem było dostosowanie poszczególnych samochodów do oczekiwań klientów znajdujących się na określonym etapie życia. Linia aut stała się prosta, zmysłowa i ciepła. Grupa Renault oraz autor nowej strategii designu, Laurens Van den Acker, otrzymali wiele nagród za piękna stylistykę aut. Design jest obecnie pierwszym kryterium wyboru marki Renault w Europie. 

Nagroda za design dla Talismana jest niezwykle ciekawa i cenna. Oznacza, że samochód został doceniony nie tylko za niezawodność (ważne kryterium przy transporcie osób), ale także za piękną linię nadwozia. To może być argumentem przy wyborze tego modelu np. do VIP shuttle – mówi Agata Szczech, Dyrektor Komunikacji Terytorium East.

 

::

 

Przypominamy, że we wrześniowo-październikowym wydaniu magazynu Business in BRIEF ukazał się wywiad z Agatą Szczech na temat sztuki projektowania samochodów, przyszłości branży motoryzacyjnej i kreatywnych konkursach. Zapraszamy do przeczytania! 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.