Renault TALISMAN 
najładniejszą taksówką roku

Renault TALISMAN 
najładniejszą taksówką roku

Brief.pl / Inspiracje

Talisman został uznany przez czasopismo l’Officiel du Taxi za najładniejszy pojazd w tej branży.

-

Talisman został uznany przez czasopismo l’Officiel du Taxi za najładniejszy pojazd w tej branży.

Czasopismo branżowe l’Officiel du Taxi przyznało swoje nagrody i spośród wszystkich modeli biorących udział w konkurencji wybrano właśnie Talismana. Ten duży sedan marki Renault z segmentu D zdobył Nagrodę za design w kategorii najładniejszego pojazdu przystosowanego do profesjonalnego przewozu osób.

W konkursie wzięło udział 18 modeli, wszystkie z silnikami wysokoprężnymi lub hybrydowymi (benzynowymi lub wysokoprężnymi). Wszystkie modele to auta przystosowane do specyficznych wymogów przewozu osób taksówkami i wprowadzone po raz pierwszy do sprzedaży w okresie od maja 2015 do czerwca 2016 roku.

Jury składało się z czytelników pisma l’Officiel du Taxi, którzy głosowali korespondencyjnie
oraz z profesjonalnego jury, składającego się z dziennikarzy i podmiotów z branży taksówkarskiej.

- Cztery lata temu Renault wdrożyło nową strategię designu odnawiając swoją ofertę we wszystkich segmentach rynku. Jej celem było dostosowanie poszczególnych samochodów do oczekiwań klientów znajdujących się na określonym etapie życia. Linia aut stała się prosta, zmysłowa i ciepła. Grupa Renault oraz autor nowej strategii designu, Laurens Van den Acker, otrzymali wiele nagród za piękna stylistykę aut. Design jest obecnie pierwszym kryterium wyboru marki Renault w Europie. 

Nagroda za design dla Talismana jest niezwykle ciekawa i cenna. Oznacza, że samochód został doceniony nie tylko za niezawodność (ważne kryterium przy transporcie osób), ale także za piękną linię nadwozia. To może być argumentem przy wyborze tego modelu np. do VIP shuttle – mówi Agata Szczech, Dyrektor Komunikacji Terytorium East.

 

::

 

Przypominamy, że we wrześniowo-październikowym wydaniu magazynu Business in BRIEF ukazał się wywiad z Agatą Szczech na temat sztuki projektowania samochodów, przyszłości branży motoryzacyjnej i kreatywnych konkursach. Zapraszamy do przeczytania! 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?