Renault TALISMAN 
najładniejszą taksówką roku

Renault TALISMAN 
najładniejszą taksówką roku

Brief.pl / Inspiracje

Talisman został uznany przez czasopismo l’Officiel du Taxi za najładniejszy pojazd w tej branży.

-

Talisman został uznany przez czasopismo l’Officiel du Taxi za najładniejszy pojazd w tej branży.

Czasopismo branżowe l’Officiel du Taxi przyznało swoje nagrody i spośród wszystkich modeli biorących udział w konkurencji wybrano właśnie Talismana. Ten duży sedan marki Renault z segmentu D zdobył Nagrodę za design w kategorii najładniejszego pojazdu przystosowanego do profesjonalnego przewozu osób.

W konkursie wzięło udział 18 modeli, wszystkie z silnikami wysokoprężnymi lub hybrydowymi (benzynowymi lub wysokoprężnymi). Wszystkie modele to auta przystosowane do specyficznych wymogów przewozu osób taksówkami i wprowadzone po raz pierwszy do sprzedaży w okresie od maja 2015 do czerwca 2016 roku.

Jury składało się z czytelników pisma l’Officiel du Taxi, którzy głosowali korespondencyjnie
oraz z profesjonalnego jury, składającego się z dziennikarzy i podmiotów z branży taksówkarskiej.

- Cztery lata temu Renault wdrożyło nową strategię designu odnawiając swoją ofertę we wszystkich segmentach rynku. Jej celem było dostosowanie poszczególnych samochodów do oczekiwań klientów znajdujących się na określonym etapie życia. Linia aut stała się prosta, zmysłowa i ciepła. Grupa Renault oraz autor nowej strategii designu, Laurens Van den Acker, otrzymali wiele nagród za piękna stylistykę aut. Design jest obecnie pierwszym kryterium wyboru marki Renault w Europie. 

Nagroda za design dla Talismana jest niezwykle ciekawa i cenna. Oznacza, że samochód został doceniony nie tylko za niezawodność (ważne kryterium przy transporcie osób), ale także za piękną linię nadwozia. To może być argumentem przy wyborze tego modelu np. do VIP shuttle – mówi Agata Szczech, Dyrektor Komunikacji Terytorium East.

 

::

 

Przypominamy, że we wrześniowo-październikowym wydaniu magazynu Business in BRIEF ukazał się wywiad z Agatą Szczech na temat sztuki projektowania samochodów, przyszłości branży motoryzacyjnej i kreatywnych konkursach. Zapraszamy do przeczytania! 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.