...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Renault TALISMAN 
najładniejszą taksówką roku

Talisman został uznany przez czasopismo l’Officiel du Taxi za najładniejszy pojazd w tej branży.

Talisman został uznany przez czasopismo l’Officiel du Taxi za najładniejszy pojazd w tej branży.

Czasopismo branżowe l’Officiel du Taxi przyznało swoje nagrody i spośród wszystkich modeli biorących udział w konkurencji wybrano właśnie Talismana. Ten duży sedan marki Renault z segmentu D zdobył Nagrodę za design w kategorii najładniejszego pojazdu przystosowanego do profesjonalnego przewozu osób.

W konkursie wzięło udział 18 modeli, wszystkie z silnikami wysokoprężnymi lub hybrydowymi (benzynowymi lub wysokoprężnymi). Wszystkie modele to auta przystosowane do specyficznych wymogów przewozu osób taksówkami i wprowadzone po raz pierwszy do sprzedaży w okresie od maja 2015 do czerwca 2016 roku.

Jury składało się z czytelników pisma l’Officiel du Taxi, którzy głosowali korespondencyjnie
oraz z profesjonalnego jury, składającego się z dziennikarzy i podmiotów z branży taksówkarskiej.

– Cztery lata temu Renault wdrożyło nową strategię designu odnawiając swoją ofertę we wszystkich segmentach rynku. Jej celem było dostosowanie poszczególnych samochodów do oczekiwań klientów znajdujących się na określonym etapie życia. Linia aut stała się prosta, zmysłowa i ciepła. Grupa Renault oraz autor nowej strategii designu, Laurens Van den Acker, otrzymali wiele nagród za piękna stylistykę aut. Design jest obecnie pierwszym kryterium wyboru marki Renault w Europie. 

Nagroda za design dla Talismana jest niezwykle ciekawa i cenna. Oznacza, że samochód został doceniony nie tylko za niezawodność (ważne kryterium przy transporcie osób), ale także za piękną linię nadwozia. To może być argumentem przy wyborze tego modelu np. do VIP shuttle – mówi Agata Szczech, Dyrektor Komunikacji Terytorium East.

 

::

 

Przypominamy, że we wrześniowo-październikowym wydaniu magazynu Business in BRIEF ukazał się wywiad z Agatą Szczech na temat sztuki projektowania samochodów, przyszłości branży motoryzacyjnej i kreatywnych konkursach. Zapraszamy do przeczytania! 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF