Kampania wizerunkowa Grupy VIVE we współpracy z Mariuszem Przybylskim i WWF Polska

Kampania wizerunkowa Grupy VIVE  we współpracy z Mariuszem Przybylskim i WWF Polska

Brief.pl / Aktualności

Grupa VIVE, czyli powiązane ze sobą kieleckie spółki, we współpracy z projektantem mody, Mariuszem Przybylskim i WWF Polska, częścią międzynarodowej organizacji ekologicznej, która od 50 lat chroni przyrodę na całym świecie, promuje ideę nadawania drugiego życia używanym tekstyliom. W nawiązaniu do niej marka stworzyła serię limitowanych toreb casualowych uszytych z włókniny pozyskanej z produkcji VIVE Textile Recycling, lidera w branży recyclingu tekstyliów.

-
SPONSOROWANE

W ramach współpracy z Mariuszem Przybylskim i WWF Polska, Grupa VIVE realizuje cykl działań związanych z recyclingiem tekstyliów. Projekt ADAPTACJA nosi znamiona akcji społecznej i jest on pomysłem na dawanie drugiego życia tekstyliom, poprzez wykorzystywanie ich w nowych produktach w postaci przetworzonej, takiej jak np. włókniny czy kompozyty. Pierwsza odsłona to sprzedaż toreb wykonanych z włókniny uszytej specjalnie na potrzeby projektu, z materiałów tekstylnych pochodzących z recyklingu. Materiał na torby (melanżowy filc) powstał z tekstyliów wyselekcjonowanych na produkcji VIVE Textile Recycling.

- Nieprzypadkowo Grupa VIVE angażuje się w działania z zakresu ochrony środowiska i zasobów wody. Jest to swoiste DNA grupy. VIVE Textile Recycling jako główna spółka Grupy VIVE, jest liderem w dziedzinie recyklingu tekstyliów w Polsce i Europie. Przez nasz Dział Produkcji przepływa dziennie 400 ton tekstyliów. Rocznie daje to 150 tysięcy ton. Firma działa od 25 lat, co oznacza że odzyskaliśmy do dziś i przywróciliśmy drugie życie milionom ton tekstyliów. To ogromna liczba - zauważa Agnieszka Servaas, wiceprezes Zarządu VIVE Textile Recycling.

Kampania ma za zadanie promocję inicjatyw, które budują świadomość ekologiczną, wspierają oszczędność wody i działają na rzecz poprawy środowiska naturalnego w Polsce. Projekt ma zwrócić uwagę na ogrom zużycia wody w produkcji tekstyliów i przedstawić rozwiązanie jakim jest pozyskanie tekstyliów z recyclingu. Produkcja bawełny wiąże się z wysokim zużyciem zasobów, m.in. wody. Ilość zużywanej wody w procesie produkcji konwencjonalnej bawełny waha się w zależności od regionu i może wynosić nawet 20 000 litrów na 1 kg bawełny. Na tej podstawie Grupa VIVE obliczyła, że do wyprodukowania tkaniny o wielkości 1cm2 potrzeba 0,5 litra wody. Przyjmując to założenie, do wyprodukowania nowej torby firma zużyłaby 2600 litrów. Poprzez wykorzystanie wyłącznie używanych materiałów do produkcji torby, Grupa VIVE zaoszczędziła ten szacunkowy ekwiwalent wody.

Torby dostępne są w sprzedaży w sieci sklepów VIVE Profit oraz w warszawskich butikach Mariusza Przybylskiego (MODO i MYSIA 3) oraz w jego sklepie online pod adresem www.butik.mariuszprzybylski.com. Całkowity zysk ze sprzedaży toreb zostanie przekazany na programy środowiskowe WWF Polska, które ratują zagrożone gatunki oraz działają na rzecz powstrzymania zmian klimatu. Środki finansowe zostaną przeznaczone na programy ochrony Bałtyku, Karpat i rzek. Grupa VIVE zapowiada, że to dopiero początek ich działań i zamierza zaskoczyć odbiorców kolejnymi odsłonami kampanii. Szczegóły dostpne są również na stronie stronę internetową www.textileupcycling.pl.

::

Fot. Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.