Kampania wizerunkowa Grupy VIVE we współpracy z Mariuszem Przybylskim i WWF Polska

Kampania wizerunkowa Grupy VIVE  we współpracy z Mariuszem Przybylskim i WWF Polska

Brief.pl / Aktualności

Grupa VIVE, czyli powiązane ze sobą kieleckie spółki, we współpracy z projektantem mody, Mariuszem Przybylskim i WWF Polska, częścią międzynarodowej organizacji ekologicznej, która od 50 lat chroni przyrodę na całym świecie, promuje ideę nadawania drugiego życia używanym tekstyliom. W nawiązaniu do niej marka stworzyła serię limitowanych toreb casualowych uszytych z włókniny pozyskanej z produkcji VIVE Textile Recycling, lidera w branży recyclingu tekstyliów.

-
SPONSOROWANE

W ramach współpracy z Mariuszem Przybylskim i WWF Polska, Grupa VIVE realizuje cykl działań związanych z recyclingiem tekstyliów. Projekt ADAPTACJA nosi znamiona akcji społecznej i jest on pomysłem na dawanie drugiego życia tekstyliom, poprzez wykorzystywanie ich w nowych produktach w postaci przetworzonej, takiej jak np. włókniny czy kompozyty. Pierwsza odsłona to sprzedaż toreb wykonanych z włókniny uszytej specjalnie na potrzeby projektu, z materiałów tekstylnych pochodzących z recyklingu. Materiał na torby (melanżowy filc) powstał z tekstyliów wyselekcjonowanych na produkcji VIVE Textile Recycling.

- Nieprzypadkowo Grupa VIVE angażuje się w działania z zakresu ochrony środowiska i zasobów wody. Jest to swoiste DNA grupy. VIVE Textile Recycling jako główna spółka Grupy VIVE, jest liderem w dziedzinie recyklingu tekstyliów w Polsce i Europie. Przez nasz Dział Produkcji przepływa dziennie 400 ton tekstyliów. Rocznie daje to 150 tysięcy ton. Firma działa od 25 lat, co oznacza że odzyskaliśmy do dziś i przywróciliśmy drugie życie milionom ton tekstyliów. To ogromna liczba - zauważa Agnieszka Servaas, wiceprezes Zarządu VIVE Textile Recycling.

Kampania ma za zadanie promocję inicjatyw, które budują świadomość ekologiczną, wspierają oszczędność wody i działają na rzecz poprawy środowiska naturalnego w Polsce. Projekt ma zwrócić uwagę na ogrom zużycia wody w produkcji tekstyliów i przedstawić rozwiązanie jakim jest pozyskanie tekstyliów z recyclingu. Produkcja bawełny wiąże się z wysokim zużyciem zasobów, m.in. wody. Ilość zużywanej wody w procesie produkcji konwencjonalnej bawełny waha się w zależności od regionu i może wynosić nawet 20 000 litrów na 1 kg bawełny. Na tej podstawie Grupa VIVE obliczyła, że do wyprodukowania tkaniny o wielkości 1cm2 potrzeba 0,5 litra wody. Przyjmując to założenie, do wyprodukowania nowej torby firma zużyłaby 2600 litrów. Poprzez wykorzystanie wyłącznie używanych materiałów do produkcji torby, Grupa VIVE zaoszczędziła ten szacunkowy ekwiwalent wody.

Torby dostępne są w sprzedaży w sieci sklepów VIVE Profit oraz w warszawskich butikach Mariusza Przybylskiego (MODO i MYSIA 3) oraz w jego sklepie online pod adresem www.butik.mariuszprzybylski.com. Całkowity zysk ze sprzedaży toreb zostanie przekazany na programy środowiskowe WWF Polska, które ratują zagrożone gatunki oraz działają na rzecz powstrzymania zmian klimatu. Środki finansowe zostaną przeznaczone na programy ochrony Bałtyku, Karpat i rzek. Grupa VIVE zapowiada, że to dopiero początek ich działań i zamierza zaskoczyć odbiorców kolejnymi odsłonami kampanii. Szczegóły dostpne są również na stronie stronę internetową www.textileupcycling.pl.

::

Fot. Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Brief.pl / Aktualności

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.