PFR stworzył nową architekturę instrumentów rozwoju

PFR stworzył nową architekturę instrumentów rozwoju

Brief.pl / Aktualności

Grupa PFR uruchomiła zintegrowane centrum informacji i obsługi dla przedsiębiorców, samorządów i klientów indywidualnych zainteresowanych instrumentami rozwoju.

-

Zintegrowane centrum informacji i obsługi PFR to element realizacji Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju, która przewiduje integrację polskich instytucji rozwojowych poprzez stworzenie silnego centrum kompetencyjnego oraz wzmocnienie ich zdolności finansowania projektów kluczowych dla polskiej gospodarki.

- Koncentrujemy się na trzech głównych obszarach działania: finansowym, dalej na integracji i animiacji całego systemu innowacji w Polsce, a na końcu również na edukacji. PFR Ventures to kapitał. Tworzymy fundusz, którzy przy pomocy pośrednników finansowych, innych funduszy lub aniołów biznesu, będzie wyszukiwał innowacyjne projekty i inwestował w nie przy pomocy środków Polskiego Funduszu Rozwoju połączonych ze środkami prywatnymi - podczas konferencji inaugurującej projekt mówiła Eliza Kruszkowska, dyrektor do spraw Rozwoju Innowacji w Polskim Funduszu Rozwoju. 

- Kiedy rok temu zaczynaliśmy przygodę z profesjonalizacją wszystkich instytucji rozwoju, dla samorządowców, biznesmenów i przedsiębiorców, nikt za bardzo nie wierzył, że uda się zintegrować tak bardzo rozproszone środowisko - mówił minister rozwoju i finansów, Mateusz Morawiecki. - Udało nam się to zrobić w zaledwie kilka miesięcy - zauważył. 

- W przyszłym roku rozpoczniemy akademię innowacji, która jest dodpasowana do trzech grup docelowych. Managerów innowacji w dużych przedsiębiorstwach, tracydyjnych (małych i średnich) przedsiębiorców oraz startupów. Centrum Innowacji będzie spajało ofertę - dodawała Eliza Kruszkowska. 

Spośród ponad 100 produktów, rozproszonych dotychczas w polskich instytucjach rozwoju, Grupa PFR opracowała 67 kluczowych i stworzyła z nich 12 pakietów, dopasowanych do potrzeb odbiorców. Informacja o nich dostępna jest w jednym miejscu, na portalu www.pfr.pl wspieranym przez doradców telefonicznego centrum kontaktu: 800 800 120. 

:: 

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.