PFR stworzył nową architekturę instrumentów rozwoju

PFR stworzył nową architekturę instrumentów rozwoju

Brief.pl / Aktualności

Grupa PFR uruchomiła zintegrowane centrum informacji i obsługi dla przedsiębiorców, samorządów i klientów indywidualnych zainteresowanych instrumentami rozwoju.

-

Zintegrowane centrum informacji i obsługi PFR to element realizacji Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju, która przewiduje integrację polskich instytucji rozwojowych poprzez stworzenie silnego centrum kompetencyjnego oraz wzmocnienie ich zdolności finansowania projektów kluczowych dla polskiej gospodarki.

- Koncentrujemy się na trzech głównych obszarach działania: finansowym, dalej na integracji i animiacji całego systemu innowacji w Polsce, a na końcu również na edukacji. PFR Ventures to kapitał. Tworzymy fundusz, którzy przy pomocy pośrednników finansowych, innych funduszy lub aniołów biznesu, będzie wyszukiwał innowacyjne projekty i inwestował w nie przy pomocy środków Polskiego Funduszu Rozwoju połączonych ze środkami prywatnymi - podczas konferencji inaugurującej projekt mówiła Eliza Kruszkowska, dyrektor do spraw Rozwoju Innowacji w Polskim Funduszu Rozwoju. 

- Kiedy rok temu zaczynaliśmy przygodę z profesjonalizacją wszystkich instytucji rozwoju, dla samorządowców, biznesmenów i przedsiębiorców, nikt za bardzo nie wierzył, że uda się zintegrować tak bardzo rozproszone środowisko - mówił minister rozwoju i finansów, Mateusz Morawiecki. - Udało nam się to zrobić w zaledwie kilka miesięcy - zauważył. 

- W przyszłym roku rozpoczniemy akademię innowacji, która jest dodpasowana do trzech grup docelowych. Managerów innowacji w dużych przedsiębiorstwach, tracydyjnych (małych i średnich) przedsiębiorców oraz startupów. Centrum Innowacji będzie spajało ofertę - dodawała Eliza Kruszkowska. 

Spośród ponad 100 produktów, rozproszonych dotychczas w polskich instytucjach rozwoju, Grupa PFR opracowała 67 kluczowych i stworzyła z nich 12 pakietów, dopasowanych do potrzeb odbiorców. Informacja o nich dostępna jest w jednym miejscu, na portalu www.pfr.pl wspieranym przez doradców telefonicznego centrum kontaktu: 800 800 120. 

:: 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.