Media Expert i Komputronik łączą siły

Brief.pl / Aktualności

Komputronik, dystrybutor sprzętu elektronicznego oraz operator sklepu internetowego www.komputronik.pl oraz Terg, właściciel elektromarketów Media Expert oraz operator e-sklepu www.mediaexpert.pl, podpisały umowę o ścisłej współpracy handlowej.

-

- Najważniejszymi korzyściami wynikającymi z umowy będą: realizacja wspólnych zakupów, zacieśnienie współpracy ze strategicznymi dostawcami oraz wymiana doświadczeń związanych z najlepszymi wzorcami obsługi klientów - czytamy w komunikacie prasowym.

Grupa Handlowa utworzona przez sieci Komputronik i MediaExpert będzie największym w Polsce sprzedawcą elektroniki, m.in. w takich grupach jak: laptopy, tablety, smartfony, drukarki, dyski twarde. Na terenie całej Polski jest aktualnie ponad 500 sklepów należących do obu sieci.

- Nawiązanie współpracy z siecią Media Expert to kolejny podjęty przez nas krok mający na celu dynamizację sprzedaży oraz poszerzenie i uatrakcyjnienie ofert dla klientów. Wspólnie będziemy tworzyć grupę handlową, która bez wątpienia będzie największym graczem w kluczowych obszarach nowoczesnych produktów elektronicznych, w tym laptopów, tabletów i smartfonów. To pozwoli usprawnić i zwiększyć efektywność negocjacji handlowych z dostawcami. Zamierzamy także promować nowe kategorie produktów, niedostępne jeszcze na naszym rynku, co pozwoli na uzyskanie wyższych wskaźników rentowności w wielu grupach produktowych – mówi Wojciech Buczkowski, prezes zarządu Komputronik.

- Współpraca w obliczu zmian zachodzących na rynku przyspieszy realizację celów stojących przed obiema sieciami – znaczącego wzmocnienia pozycji na rynku polskim, oraz zapewnienia klientom atrakcyjniejszej oferty produktowej i niższych cen – twierdzi Marcin Filipowicz, wiceprezes zarządu Terg.

::

Przypomnijmy, że Wojciech i Krzysztof Buczkowscy, założyciele Grupy Kapitałowej Komputronik znaleźli się w tegorocznym rankingu 50 najbardziej kreatywnych ludzi w biznesie wg "Briefu". Założona przez nich w 1996 roku spółka początkowo jedynie serwisowała komputery, jednak w ciągu kilkunastu lat poszerzyli działalność, budując pozycję także na rynku sprzedaży sprzętu komputerowego w tradycyjnej sieci sprzedaży obejmującej ponad 200 salonów własnych, franczyzowych i partnerskich, a także online. Wg raportu Internet Retailer za 2011 rok, Komputronik znalazł się na 124. pozycji w top 400 europejskich sklepów online pod względem wartości przychodów, będąc tym samym najsilniejszą z polskich marek w zestawieniu.

Zobacz: 50. najbardziej kreatywnych w biznesie (Ranking Briefu 2013)

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.