wp - grudzien 2016

Media Expert i Komputronik łączą siły

Brief.pl / Aktualności

Komputronik, dystrybutor sprzętu elektronicznego oraz operator sklepu internetowego www.komputronik.pl oraz Terg, właściciel elektromarketów Media Expert oraz operator e-sklepu www.mediaexpert.pl, podpisały umowę o ścisłej współpracy handlowej.

-

- Najważniejszymi korzyściami wynikającymi z umowy będą: realizacja wspólnych zakupów, zacieśnienie współpracy ze strategicznymi dostawcami oraz wymiana doświadczeń związanych z najlepszymi wzorcami obsługi klientów - czytamy w komunikacie prasowym.

Grupa Handlowa utworzona przez sieci Komputronik i MediaExpert będzie największym w Polsce sprzedawcą elektroniki, m.in. w takich grupach jak: laptopy, tablety, smartfony, drukarki, dyski twarde. Na terenie całej Polski jest aktualnie ponad 500 sklepów należących do obu sieci.

- Nawiązanie współpracy z siecią Media Expert to kolejny podjęty przez nas krok mający na celu dynamizację sprzedaży oraz poszerzenie i uatrakcyjnienie ofert dla klientów. Wspólnie będziemy tworzyć grupę handlową, która bez wątpienia będzie największym graczem w kluczowych obszarach nowoczesnych produktów elektronicznych, w tym laptopów, tabletów i smartfonów. To pozwoli usprawnić i zwiększyć efektywność negocjacji handlowych z dostawcami. Zamierzamy także promować nowe kategorie produktów, niedostępne jeszcze na naszym rynku, co pozwoli na uzyskanie wyższych wskaźników rentowności w wielu grupach produktowych – mówi Wojciech Buczkowski, prezes zarządu Komputronik.

- Współpraca w obliczu zmian zachodzących na rynku przyspieszy realizację celów stojących przed obiema sieciami – znaczącego wzmocnienia pozycji na rynku polskim, oraz zapewnienia klientom atrakcyjniejszej oferty produktowej i niższych cen – twierdzi Marcin Filipowicz, wiceprezes zarządu Terg.

::

Przypomnijmy, że Wojciech i Krzysztof Buczkowscy, założyciele Grupy Kapitałowej Komputronik znaleźli się w tegorocznym rankingu 50 najbardziej kreatywnych ludzi w biznesie wg "Briefu". Założona przez nich w 1996 roku spółka początkowo jedynie serwisowała komputery, jednak w ciągu kilkunastu lat poszerzyli działalność, budując pozycję także na rynku sprzedaży sprzętu komputerowego w tradycyjnej sieci sprzedaży obejmującej ponad 200 salonów własnych, franczyzowych i partnerskich, a także online. Wg raportu Internet Retailer za 2011 rok, Komputronik znalazł się na 124. pozycji w top 400 europejskich sklepów online pod względem wartości przychodów, będąc tym samym najsilniejszą z polskich marek w zestawieniu.

Zobacz: 50. najbardziej kreatywnych w biznesie (Ranking Briefu 2013)

Zobacz inne polecane artykuły

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.