Media Expert i Komputronik łączą siły

Brief.pl / Aktualności

Komputronik, dystrybutor sprzętu elektronicznego oraz operator sklepu internetowego www.komputronik.pl oraz Terg, właściciel elektromarketów Media Expert oraz operator e-sklepu www.mediaexpert.pl, podpisały umowę o ścisłej współpracy handlowej.

-

- Najważniejszymi korzyściami wynikającymi z umowy będą: realizacja wspólnych zakupów, zacieśnienie współpracy ze strategicznymi dostawcami oraz wymiana doświadczeń związanych z najlepszymi wzorcami obsługi klientów - czytamy w komunikacie prasowym.

Grupa Handlowa utworzona przez sieci Komputronik i MediaExpert będzie największym w Polsce sprzedawcą elektroniki, m.in. w takich grupach jak: laptopy, tablety, smartfony, drukarki, dyski twarde. Na terenie całej Polski jest aktualnie ponad 500 sklepów należących do obu sieci.

- Nawiązanie współpracy z siecią Media Expert to kolejny podjęty przez nas krok mający na celu dynamizację sprzedaży oraz poszerzenie i uatrakcyjnienie ofert dla klientów. Wspólnie będziemy tworzyć grupę handlową, która bez wątpienia będzie największym graczem w kluczowych obszarach nowoczesnych produktów elektronicznych, w tym laptopów, tabletów i smartfonów. To pozwoli usprawnić i zwiększyć efektywność negocjacji handlowych z dostawcami. Zamierzamy także promować nowe kategorie produktów, niedostępne jeszcze na naszym rynku, co pozwoli na uzyskanie wyższych wskaźników rentowności w wielu grupach produktowych – mówi Wojciech Buczkowski, prezes zarządu Komputronik.

- Współpraca w obliczu zmian zachodzących na rynku przyspieszy realizację celów stojących przed obiema sieciami – znaczącego wzmocnienia pozycji na rynku polskim, oraz zapewnienia klientom atrakcyjniejszej oferty produktowej i niższych cen – twierdzi Marcin Filipowicz, wiceprezes zarządu Terg.

::

Przypomnijmy, że Wojciech i Krzysztof Buczkowscy, założyciele Grupy Kapitałowej Komputronik znaleźli się w tegorocznym rankingu 50 najbardziej kreatywnych ludzi w biznesie wg "Briefu". Założona przez nich w 1996 roku spółka początkowo jedynie serwisowała komputery, jednak w ciągu kilkunastu lat poszerzyli działalność, budując pozycję także na rynku sprzedaży sprzętu komputerowego w tradycyjnej sieci sprzedaży obejmującej ponad 200 salonów własnych, franczyzowych i partnerskich, a także online. Wg raportu Internet Retailer za 2011 rok, Komputronik znalazł się na 124. pozycji w top 400 europejskich sklepów online pod względem wartości przychodów, będąc tym samym najsilniejszą z polskich marek w zestawieniu.

Zobacz: 50. najbardziej kreatywnych w biznesie (Ranking Briefu 2013)

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.