Co najbardziej irytuje użytkowników w komunikacji firm na Facebooku?

Co najbardziej irytuje użytkowników w komunikacji firm na Facebooku?

Brief.pl / Aktualności

Ponad 40% internautów drażni nieporadność językowa postów publikowanych na Facebooku – wynika z badania "Co najbardziej denerwuje użytkowników FB w komunikacji firm" przygotowanego przez agencję Think Kong.

-

Marketerzy, którzy uważają, że stosunek do treści na Facebooku może być tylko mniej lub bardziej pozytywny, są w błędzie. Wiele treści zwyczajnie irytuje odbiorców - komentuje Norbert Kilen, dyrektor strategii w Think Kong. Przykładowo młodzi (do 24 lat) użytkownicy Facebooka są bardzo wyczuleni na płytkość dialogu, wklepywane na szybko odpowiedzi z emotikonami, nie odnoszące się do meritum. 

Co jeszcze irytuje osoby obserwujące profile firm na Facebooku? Tuż za błędami językowymi plasuje się wymuszona żartobliwość wpisów (32%). W pierwszej trójce niepożądanych zachowań znalazło się również nadużywanie stockowych zdjęć, które często wyglądają nienaturalnie. Za rażące uważa to 31% badanych.

Badanie zostało przygotowane przez agencję Think Kong we współpracy z firmą SW Research. Sondaż metodą CAWI przeprowadzono we wrześniu 2016 r. na próbie 1209 użytkowników Internetu korzystających z Facebooka. Poniżej infografika przedstawiająca wyniki banania:

::

Fot. Pixabay.pl / informacja prasowa

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.