Gwoździem w mózg - książka naszego felietonisty

Gwoździem w mózg - książka naszego felietonisty

Brief.pl / Aktualności

Właśnie ukazała się najnowsza publikacja wydawnictwa Słowa i Myśli "Gwoździem w mózg", w której czytelnik znajdzie zbiór felietonów autorstwa Leszka Stafieja, które od lat były publikowane na łamach naszego magazynu.

-

Gwoździem w mózg to lektura przede wszystkim dla marketera, którego nie zadowala powierzchowna postawa konsumencka. To książka dla tych, którzy poszukują głębszego wglądu, prawdziwego insightu, by lepiej rozumieć rynek i docierać do niego ze słusznym i nieodpartym przekazem marketingowym, zaspokajając potrzeby uświadomione i nieuświadomione oraz kreując te, których jeszcze nie ma.

Gwoździem w mózg to zbiór felietonów marketingowych Leszka Stafieja, obejmujący blisko dwie dekady uważnych obserwacji autora dotyczących zmian zachodzących w komunikacji społecznej i marketingowej pod wpływem transformacji ustrojowej, gospodarczej i kulturowej. Za mocnym tytułem kryją się sytuacje i historie wzięte z życia oraz często zaskakująco wnikliwe, celne, czasem kontrowersyjne refleksje i komentarze odnoszące się do rynku, przedsiębiorczości, sprzedaży oraz reklamy na tle zmieniającej się wrażliwości społecznej, zachowań i preferencji konsumenckich, a przede wszystkim wzajemnych relacji międzyludzkich.

Felietony Gwoździem w mózg przestawiają rzeczywistość, którą potrafimy lekceważyć i czasem nam trudno ją zrozumieć, a jeszcze rzadziej zaakceptować oraz wyciągnąć odpowiednie korzyści. Autor ukazuje prawdziwy, niekiedy krytyczny obraz przemian i nowych postaw społecznych, wysnuwając z nich wnioski istotne nie tylko dla sztuki marketingu.

Jacek Kotarbiński o książce:

Leszek Stafiej od lat inspiruje i pomaga zrozumieć świat reklamy. Dla mnie od zawsze był fantastycznym wizjonerem, tropicielem trendów i wspaniałym obserwatorem. Warto go czytać, jego doświadczenie w doskonały sposób przekłada się na trafność spostrzeżeń otaczającego nas świata.

Lech C. Król o książce:

Leszek Stafiej pochodzi z czasów, gdy reklama była reklamą, a nie karuzelą  konwertujących key visuali. Gdy ludzie byli ludźmi, a nie wirtualnymi tworami z  lajków i szerów. Z czasów gdy nowe pomysły nie były zagrożeniem dla lękliwego status quo, ale siłą napędową rozwoju. Jeśli chcesz  i masz odwagę   zobaczyć dzisiejszy świat jego oczami, uprzedzam  wbije Ci  gwóźdź w mózg. Ale czasem warto pocierpieć.

Mateusz Zmyślony o książce:

Leszek Stafiej przez lata spisywał swoje spostrzeżenia dotyczące zmieniającej się rzeczywistości. Perspektywa reklamowo-marketingowa nadaje tym tekstom osobliwy styl. To improwizacje intelektualisty z przełomu dwóch epok, błyskotliwe refleksje kreatywnego człowieka, oryginalne, bo pozbawione polityki obecnej w zwykłych felietonach.

Piotr Czarnowski o książce:

Ze swadą opowiedziane życiowe obserwacje, umieszczone w różnym czasie i realiach, kończą się zawsze puentą, często z humorem. Dzięki temu książka daje to, co w fotografii nazywa się głębią ostrości, rysując wyraźnie sprawy marketingowe oraz świetnie wkomponowując je w odleglejsze tło.

O Autorze:

Leszek Stafiej – niezależny doradca ds. strategii marketingowej, komunikacji i mediów. Ekspert ds. komunikacji instytucji publicznych, wykładowca, publicysta marketingowy oraz juror i  przewodniczący krajowych i międzynarodowych konkursów i festiwali marketingu terytorialnego i narodowego, reklamy i komunikacji społecznej.

Partner wydania: Business in BRIEF

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.