Nowa funkcja Facebooka ułatwi znalezienie pracy

Nowa funkcja Facebooka ułatwi znalezienie pracy

Brief.pl / Aktualności

Facebook testuje nową funkcję, umożliwiającą dodawanie ogłoszeń o pracę na stronach firmowych. Dzięki temu użytkownicy będą mieli możliwość szybkiego wglądu w oferty wybranych firm, a złożenie aplikacji możliwe będzie przy pomocy jednego przycisku.

-

Jeśli testowane przez Facebooka zmiany wejdą w życie, dla wielu platform służących do rekrutacji, w tym dla LinkedIn, może oznaczać to poważne problemy. Facebook planuje bowiem przenieść cały proces wyszukiwania ofert i składania aplikacji na swoją platformę. Na fanpage'ach firm miałaby pojawić się zakładka JOB, w której dostępne będą wszystkie aktualne ogłoszenia o pracę wystawione przez daną firmę. Przycisk APPLY NOW umożliwi z kolei szybkie przesłanie CV lub listu motywacyjnego.

Dodatkową funkcą, jaką przy okazji zmian wprowadzi Facebook, będzie możliwość promowania swojej oferty przez firmę i dotarcia do większej grupy potencjalnych pracowników. Co ważne, specjalny algorytm będzie selekcjonował grono odbiorców pod wzglęm ich zainteresowań, umiejętności czy znajomości języków. Informacje o kwalifikacjach zawodowych będą z kolei widoczne na prywatnych proflach zainteresowanych osób. 

Na Facebooku już od kilku lat można zaobserować trend związany z dodawaniem ogłoszeń o pracę w formie postu na fanpage'ach firm. Na portalu coraz częściej tworzą się również grupy, w których użytkownicy wymieniają się informacjami dotyczącymi pracy w danym mieście lub konkretnej branży. Zmiany planowane przez Facebooka mają być odpowiedzią na to zjawisko. Kiedy dokładnie wejdzie w życie nowe rozwiązanie testowane przez twórców portalu? Tego dowiemy się prawdopodobnie w przyszłym roku. 

::

Fot. Pixabay

 

Tagi:

Facebook praca

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.