Nowa funkcja Facebooka ułatwi znalezienie pracy

Nowa funkcja Facebooka ułatwi znalezienie pracy

Brief.pl / Aktualności

Facebook testuje nową funkcję, umożliwiającą dodawanie ogłoszeń o pracę na stronach firmowych. Dzięki temu użytkownicy będą mieli możliwość szybkiego wglądu w oferty wybranych firm, a złożenie aplikacji możliwe będzie przy pomocy jednego przycisku.

-

Jeśli testowane przez Facebooka zmiany wejdą w życie, dla wielu platform służących do rekrutacji, w tym dla LinkedIn, może oznaczać to poważne problemy. Facebook planuje bowiem przenieść cały proces wyszukiwania ofert i składania aplikacji na swoją platformę. Na fanpage'ach firm miałaby pojawić się zakładka JOB, w której dostępne będą wszystkie aktualne ogłoszenia o pracę wystawione przez daną firmę. Przycisk APPLY NOW umożliwi z kolei szybkie przesłanie CV lub listu motywacyjnego.

Dodatkową funkcą, jaką przy okazji zmian wprowadzi Facebook, będzie możliwość promowania swojej oferty przez firmę i dotarcia do większej grupy potencjalnych pracowników. Co ważne, specjalny algorytm będzie selekcjonował grono odbiorców pod wzglęm ich zainteresowań, umiejętności czy znajomości języków. Informacje o kwalifikacjach zawodowych będą z kolei widoczne na prywatnych proflach zainteresowanych osób. 

Na Facebooku już od kilku lat można zaobserować trend związany z dodawaniem ogłoszeń o pracę w formie postu na fanpage'ach firm. Na portalu coraz częściej tworzą się również grupy, w których użytkownicy wymieniają się informacjami dotyczącymi pracy w danym mieście lub konkretnej branży. Zmiany planowane przez Facebooka mają być odpowiedzią na to zjawisko. Kiedy dokładnie wejdzie w życie nowe rozwiązanie testowane przez twórców portalu? Tego dowiemy się prawdopodobnie w przyszłym roku. 

::

Fot. Pixabay

 

Tagi:

Facebook praca

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.