Nowe technologie w branży ubezpieczeń

Nowe technologie w branży ubezpieczeń

Brief.pl / Aktualności

PZU wprowadził przełomową aplikację mobilną do samodzielnej kalkulacji kosztów naprawy samochodu i uszkodzonego mienia. To pierwsza na rynku usługa, która pozwoli klientowi natychmiastowo uzyskać wartość kwotową szkody.

-

„Samoobsługa szkody” to prosta w użyciu aplikacja internetowa, za pomocą której klient PZU będzie mógł wyliczyć każdą stratę na mieniu – samochodzie, domu, mieszkaniu czy ogrodzie. Nowa usługa PZU jest wyjściem naprzeciw użytkownikom, którzy cenią przede wszystkim szybkość i prostotę. „Samoobsługa szkody” zapewnia to wszystko. Jest łatwa i intuicyjna, nie wymaga instalowania dodatkowego oprogramowania, posiada odpowiednie zabezpieczenia i gwarantuje natychmiastowe wsparcie. Nowa usługa dedykowana jest klientom Grupy PZU zgłaszającym szkody niewielkich rozmiarów.

– Strategia Grupy PZU do 2020 roku zakłada koncentrację na obszarze kosztowym, innowacjach oraz wzroście. PZU silniej skupi się na rentowności biznesu ubezpieczeniowego oraz rozwoju innowacyjnych narzędzi w zakresie zarządzenia biznesem i obsługi klienta. Jestem przekonany, że poprzez udostępnienie tej usługi naszym klientom,  wyznaczymy nowy i innowacyjny standard obsługi szkód – mówi Roman Pałac, członek zarządu PZU Życie.

Jak działa nowa aplikacja?

Klient bezpośrednio po zgłoszeniu szkody otrzyma SMS lub e-mail z linkiem do aplikacji. Dzięki temu będzie miał możliwość samodzielnego dokonania oględzin i wyliczenia kwoty odszkodowania bez konieczności oczekiwania na przyjazd rzeczoznawcy.

 

 

Usługa nie będzie wymagała żadnych dodatkowych instalacji czy oprogramowania. Proces określenia wysokości szkody nie będzie też wymagał od użytkownika specjalistycznej wiedzy. W przypadku zaakceptowania proponowanej kwoty odszkodowania, dokument potwierdzający samodzielne wykonanie oględzin zostanie przesłany i automatycznie załączony do Systemu Likwidacji Szkód PZU. Klient nadal będze miał jednak możliwość zmiany decyzji i realizacji procesu obsługi szkody w tradycyjny sposób.

– Umożliwienie klientowi wielowariantowej obsługi z możliwością samodzielnego wyliczenia kosztów naprawy uszkodzonego mienia bezpośrednio po zgłoszeniu szkody oraz aktywnego uczestnictwa w procesie, daje przewagę konkurencyjną i w znaczący sposób wpłynie na pozytywny wizerunek PZU – mówi Radosław Bedyński, dyrektor Biura Obsługi Szkód i Świadczeń. „Samoobsługa szkody” to pierwszy krok w procesie zmian i innowacyjności, jaki firma proponuje swoim klientom w tym roku.  


::

Fot. Pixabay

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.