Groupon Travel z nowym szefem na Europę Wschodnią

Groupon Travel z nowym szefem na Europę Wschodnią

Brief.pl / Ludzie

Piotr Haładus dołączył do zespołu Groupona na stanowisku dyrektora Groupon Travel na rynki Europy Środkowej i Wschodniej. Do jego obowiązków należy m.in. zarządzanie lokalnymi zespołami turystycznymi oraz rozwojem biznesowym w podległych mu rynkach lokalnych.

-

- Obejmując nowe stanowisko postawiłem sobie za cel przede wszystkim dynamiczny rozwój serwisu oraz pozyskanie nowych partnerów i klientów w regionie – mówi Haładus.

W latach Piotr Haładus 2008 - 2013 pracował w TUI Poland, gdzie pełnił m.in. funkcje dyrektora marketingu i e-commerce oraz dyrektora marketingu i sprzedaży. Wcześniej był związany z American Institute For Foreign Study, gdzie odpowiadał za sprzedaż i marketing programów wymiany kulturowej między Europą i Stanami Zjednoczonymi na rynkach Europu Środkowej i Wschodniej.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.