wp - grudzien 2016

Business Factory i ROI Hunter - jedyny oficjalny partner Facebooka na region CEE wchodzi na polski rynek

Business Factory i ROI Hunter - jedyny oficjalny partner Facebooka na region CEE wchodzi na polski rynek

Brief.pl / Aktualności

Międzynarodowa agencja Business Factory i jednocześnie właściciel platformy ROI Hunter to jedyny oficjalny Facebook Marketing Partner operujący na wszystkich rynkach Regionu Centralnej i Wschodniej Europy. Firma otwiera właśnie biuro w Polsce i planuje istotną zmianę rynku reklamy na Facebooku, Instagramie i Google. Ma ambicje zostać liczącym się podmiotem w branży już w 2017 roku.

-

Business Factory to specyficzna agencja online, która powstała 7 lat temu w czeskim Brnie. Jej założycielem jest Karel Tlustak. Początkowo firma działała głównie na lokalnym rynku - świadcząc usługi z obszaru reklamy internetowej. Szybko jednak rozwinęła swoją działalność na kolejne rynki, specjalizując się w działaniach performance’owych na Facebooku i Google. Dynamiczną ekspansję działań przyspieszyło stworzenie w 2013 roku platformy ROI Hunter – zaawansowanej technologii służącej do optymalizacji działań na Facebooku. Daje ona możliwość automatyzacji kampanii, precyzyjnego targetowania, analizy zachowań konsumentów, retargetingu, testowania i optymalizacji kreacji oraz monitorowania efektów kampanii w czasie rzeczywistym. Zespół ekspertów złożony z deweloperów, specjalistów e-commerce i digital marketingu dobrze rozumiejąc potencjał Facebooka, jako platformy reklamowej, potrafił stworzyć narzędzie docenione przez przedstawicieli Facebooka. W 2014 roku Business Factory wraz z ROI Hunter wygrało Facebook Accelerate – program partnerski Facebooka, dający możliwość pracy z największymi reklamodawcami oraz dostęp do najnowszych rozwiązań i testów największego medium społecznościowego. Od tej pory czeska firma stała się międzynarodowym podmiotem i jedynym partnerem Facebooka na region CEE. W chwili obecnej firma działa na 89 rynkach globu, w takich branżach jak: e-commerce, telekomunikacja, turystyka, retail, FMCG czy finanse i posiada 6 biur w: Brnie, Pradze, Berlinie, Sao Paulo i Dubaju, a od listopada 2016 także i w Warszawie.

Przedstawiciele Business Factory dostrzegają bardzo duży potencjał w polskim rynku reklamy na Facebooku, Instagramie i Google. Wiedząc, że nie jest on w pełni wykorzystywany Karel Tlusak postanowił swój know-how i technologię wprowadzić do Polski.

- W Polskim rynku widzę duże możliwości. Wierzę, że z naszym unikatowym know-how i technologią możemy stać się tutaj mocnym graczem. Poprzez nasze działania edukacyjne wsparte rozwiązaniami technologicznymi chcemy zwiększyć procent inwestycji podejmowanych przez marki na Facebooku oraz dać im możliwość zwiększania zysków z tych kampanii – mówi Karel Tlustak, CEO Business Factory i twórca ROI Hunter.

W działaniach w Warszawie wspierać go będzie silny zespół. Na jego czele stanęła Agnieszka Chabrzyk, mająca ponad 17-letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej i obszarze digital. Po półtora roku pracy w Facebooku na stanowisku Client Partner na region CEE postanowiła swoją wiedzą i doświadczeniem wesprzeć firmę partnerską.

To, co wyróżnia Business Factory i ROI Hunter - to nie tylko unikalna technologia i ścisła współpraca z Facebookiem czy Google. To - przede wszystkim - elastyczność i działania „szyte na miarę” potrzeb klienta. Monitorowanie kampanii „live” daje możliwość szybkiego reagowania i optymalizacji działań tak, aby każda wydana na Facebooku (na działania zarówno wizerunkowe, jak i performance’owe) złotówka przynosiła jak najlepsze efekty biznesowe.

„Naszym celem jest zwiększenie ROI z kampanii prowadzonych dla naszych klientów na Facebooku i Instagramie. Co istotne, dzięki temu, że jesteśmy partnerem na region CEE zarówno dla Facebooka, jak i Google oraz dzięki naszej zaawansowanej technologii - nasi klienci mają dostęp do precyzyjnej analityki z obu tych źródeł i mogą śledzić w real time wyniki prowadzonych kampanii.”– podkreśla Agnieszka Chabrzyk, Country Director na Polskę Business Factory i ROI Huntera.

Business Factory i ROI Hunter jeszcze przed otwarciem biura w Warszawie zdobyły wiedzę o potrzebach naszego rynku i doświadczenie w pracy z polskimi firmami. Już w chwili obecnej współpracują z takimi markami, jak m. In Allegro, Domodi czy Allani, Onet.

 

 

 

 

 

::

Fot. Informacja prasowa

 

Zobacz inne polecane artykuły

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.