Business Factory i ROI Hunter - jedyny oficjalny partner Facebooka na region CEE wchodzi na polski rynek

Business Factory i ROI Hunter - jedyny oficjalny partner Facebooka na region CEE wchodzi na polski rynek

Brief.pl / Aktualności

Międzynarodowa agencja Business Factory i jednocześnie właściciel platformy ROI Hunter to jedyny oficjalny Facebook Marketing Partner operujący na wszystkich rynkach Regionu Centralnej i Wschodniej Europy. Firma otwiera właśnie biuro w Polsce i planuje istotną zmianę rynku reklamy na Facebooku, Instagramie i Google. Ma ambicje zostać liczącym się podmiotem w branży już w 2017 roku.

-

Business Factory to specyficzna agencja online, która powstała 7 lat temu w czeskim Brnie. Jej założycielem jest Karel Tlustak. Początkowo firma działała głównie na lokalnym rynku - świadcząc usługi z obszaru reklamy internetowej. Szybko jednak rozwinęła swoją działalność na kolejne rynki, specjalizując się w działaniach performance’owych na Facebooku i Google. Dynamiczną ekspansję działań przyspieszyło stworzenie w 2013 roku platformy ROI Hunter – zaawansowanej technologii służącej do optymalizacji działań na Facebooku. Daje ona możliwość automatyzacji kampanii, precyzyjnego targetowania, analizy zachowań konsumentów, retargetingu, testowania i optymalizacji kreacji oraz monitorowania efektów kampanii w czasie rzeczywistym. Zespół ekspertów złożony z deweloperów, specjalistów e-commerce i digital marketingu dobrze rozumiejąc potencjał Facebooka, jako platformy reklamowej, potrafił stworzyć narzędzie docenione przez przedstawicieli Facebooka. W 2014 roku Business Factory wraz z ROI Hunter wygrało Facebook Accelerate – program partnerski Facebooka, dający możliwość pracy z największymi reklamodawcami oraz dostęp do najnowszych rozwiązań i testów największego medium społecznościowego. Od tej pory czeska firma stała się międzynarodowym podmiotem i jedynym partnerem Facebooka na region CEE. W chwili obecnej firma działa na 89 rynkach globu, w takich branżach jak: e-commerce, telekomunikacja, turystyka, retail, FMCG czy finanse i posiada 6 biur w: Brnie, Pradze, Berlinie, Sao Paulo i Dubaju, a od listopada 2016 także i w Warszawie.

Przedstawiciele Business Factory dostrzegają bardzo duży potencjał w polskim rynku reklamy na Facebooku, Instagramie i Google. Wiedząc, że nie jest on w pełni wykorzystywany Karel Tlusak postanowił swój know-how i technologię wprowadzić do Polski.

- W Polskim rynku widzę duże możliwości. Wierzę, że z naszym unikatowym know-how i technologią możemy stać się tutaj mocnym graczem. Poprzez nasze działania edukacyjne wsparte rozwiązaniami technologicznymi chcemy zwiększyć procent inwestycji podejmowanych przez marki na Facebooku oraz dać im możliwość zwiększania zysków z tych kampanii – mówi Karel Tlustak, CEO Business Factory i twórca ROI Hunter.

W działaniach w Warszawie wspierać go będzie silny zespół. Na jego czele stanęła Agnieszka Chabrzyk, mająca ponad 17-letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej i obszarze digital. Po półtora roku pracy w Facebooku na stanowisku Client Partner na region CEE postanowiła swoją wiedzą i doświadczeniem wesprzeć firmę partnerską.

To, co wyróżnia Business Factory i ROI Hunter - to nie tylko unikalna technologia i ścisła współpraca z Facebookiem czy Google. To - przede wszystkim - elastyczność i działania „szyte na miarę” potrzeb klienta. Monitorowanie kampanii „live” daje możliwość szybkiego reagowania i optymalizacji działań tak, aby każda wydana na Facebooku (na działania zarówno wizerunkowe, jak i performance’owe) złotówka przynosiła jak najlepsze efekty biznesowe.

„Naszym celem jest zwiększenie ROI z kampanii prowadzonych dla naszych klientów na Facebooku i Instagramie. Co istotne, dzięki temu, że jesteśmy partnerem na region CEE zarówno dla Facebooka, jak i Google oraz dzięki naszej zaawansowanej technologii - nasi klienci mają dostęp do precyzyjnej analityki z obu tych źródeł i mogą śledzić w real time wyniki prowadzonych kampanii.”– podkreśla Agnieszka Chabrzyk, Country Director na Polskę Business Factory i ROI Huntera.

Business Factory i ROI Hunter jeszcze przed otwarciem biura w Warszawie zdobyły wiedzę o potrzebach naszego rynku i doświadczenie w pracy z polskimi firmami. Już w chwili obecnej współpracują z takimi markami, jak m. In Allegro, Domodi czy Allani, Onet.

 

 

 

 

 

::

Fot. Informacja prasowa

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?