Business Factory i ROI Hunter - jedyny oficjalny partner Facebooka na region CEE wchodzi na polski rynek

Business Factory i ROI Hunter - jedyny oficjalny partner Facebooka na region CEE wchodzi na polski rynek

Brief.pl / Aktualności

Międzynarodowa agencja Business Factory i jednocześnie właściciel platformy ROI Hunter to jedyny oficjalny Facebook Marketing Partner operujący na wszystkich rynkach Regionu Centralnej i Wschodniej Europy. Firma otwiera właśnie biuro w Polsce i planuje istotną zmianę rynku reklamy na Facebooku, Instagramie i Google. Ma ambicje zostać liczącym się podmiotem w branży już w 2017 roku.

-

Business Factory to specyficzna agencja online, która powstała 7 lat temu w czeskim Brnie. Jej założycielem jest Karel Tlustak. Początkowo firma działała głównie na lokalnym rynku - świadcząc usługi z obszaru reklamy internetowej. Szybko jednak rozwinęła swoją działalność na kolejne rynki, specjalizując się w działaniach performance’owych na Facebooku i Google. Dynamiczną ekspansję działań przyspieszyło stworzenie w 2013 roku platformy ROI Hunter – zaawansowanej technologii służącej do optymalizacji działań na Facebooku. Daje ona możliwość automatyzacji kampanii, precyzyjnego targetowania, analizy zachowań konsumentów, retargetingu, testowania i optymalizacji kreacji oraz monitorowania efektów kampanii w czasie rzeczywistym. Zespół ekspertów złożony z deweloperów, specjalistów e-commerce i digital marketingu dobrze rozumiejąc potencjał Facebooka, jako platformy reklamowej, potrafił stworzyć narzędzie docenione przez przedstawicieli Facebooka. W 2014 roku Business Factory wraz z ROI Hunter wygrało Facebook Accelerate – program partnerski Facebooka, dający możliwość pracy z największymi reklamodawcami oraz dostęp do najnowszych rozwiązań i testów największego medium społecznościowego. Od tej pory czeska firma stała się międzynarodowym podmiotem i jedynym partnerem Facebooka na region CEE. W chwili obecnej firma działa na 89 rynkach globu, w takich branżach jak: e-commerce, telekomunikacja, turystyka, retail, FMCG czy finanse i posiada 6 biur w: Brnie, Pradze, Berlinie, Sao Paulo i Dubaju, a od listopada 2016 także i w Warszawie.

Przedstawiciele Business Factory dostrzegają bardzo duży potencjał w polskim rynku reklamy na Facebooku, Instagramie i Google. Wiedząc, że nie jest on w pełni wykorzystywany Karel Tlusak postanowił swój know-how i technologię wprowadzić do Polski.

- W Polskim rynku widzę duże możliwości. Wierzę, że z naszym unikatowym know-how i technologią możemy stać się tutaj mocnym graczem. Poprzez nasze działania edukacyjne wsparte rozwiązaniami technologicznymi chcemy zwiększyć procent inwestycji podejmowanych przez marki na Facebooku oraz dać im możliwość zwiększania zysków z tych kampanii – mówi Karel Tlustak, CEO Business Factory i twórca ROI Hunter.

W działaniach w Warszawie wspierać go będzie silny zespół. Na jego czele stanęła Agnieszka Chabrzyk, mająca ponad 17-letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej i obszarze digital. Po półtora roku pracy w Facebooku na stanowisku Client Partner na region CEE postanowiła swoją wiedzą i doświadczeniem wesprzeć firmę partnerską.

To, co wyróżnia Business Factory i ROI Hunter - to nie tylko unikalna technologia i ścisła współpraca z Facebookiem czy Google. To - przede wszystkim - elastyczność i działania „szyte na miarę” potrzeb klienta. Monitorowanie kampanii „live” daje możliwość szybkiego reagowania i optymalizacji działań tak, aby każda wydana na Facebooku (na działania zarówno wizerunkowe, jak i performance’owe) złotówka przynosiła jak najlepsze efekty biznesowe.

„Naszym celem jest zwiększenie ROI z kampanii prowadzonych dla naszych klientów na Facebooku i Instagramie. Co istotne, dzięki temu, że jesteśmy partnerem na region CEE zarówno dla Facebooka, jak i Google oraz dzięki naszej zaawansowanej technologii - nasi klienci mają dostęp do precyzyjnej analityki z obu tych źródeł i mogą śledzić w real time wyniki prowadzonych kampanii.”– podkreśla Agnieszka Chabrzyk, Country Director na Polskę Business Factory i ROI Huntera.

Business Factory i ROI Hunter jeszcze przed otwarciem biura w Warszawie zdobyły wiedzę o potrzebach naszego rynku i doświadczenie w pracy z polskimi firmami. Już w chwili obecnej współpracują z takimi markami, jak m. In Allegro, Domodi czy Allani, Onet.

 

 

 

 

 

::

Fot. Informacja prasowa

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.