wp - grudzien 2016

Studencka Casemania na SGH

Studencka Casemania na SGH

Brief.pl / Aktualności

eStoreMedia zaprasza studentów do spróbowania sił w projekcie Casemania, organizowanym przez Studenckie Koło Naukowe Konsultingu, działające przy Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

-

Casemania to cykl warsztatów i rozwiązania realnych casów, który ma pomóc studentom poruszać się w świecie biznesu. Projekt rozpocznie się 28 listopada i potrwa do 2 grudnia 2016 r. Zapisy do projektu przyjmowane są na stronie www.casemania.pl .

Pierwsze, otwierające case study pod tytułem „Smartwatch idealny – wprowadzenie produktu na rynek” poprowadzi eStoreMedia. Uczestnicy warsztatu będą mieli okazję korzystać z prawdziwych danych rynkowych, zebranych przez firmę i stawią czoła wyzwaniom, jakie czekają na nich w świecie projektowania i promowania nowych technologii.

- Chcemy zaprezentować studentom innowacyjne rozwiązania, wspierające projektowanie innowacyjnych cech produktowych, a następnie tworzenie ich strategii marketingowych. Uczestnicy będą musieli zmierzyć się z rzeczywistymi danymi, jakie im dostarczymy. Te warsztaty mogą być rozwijające dla obu stron. Być może otrzymamy od uczestników ciekawą informację zwrotną, a nawet nowe pomysły na wykorzystanie naszych narzędzi – podkreśla Bartosz Kiełbiński, Dyrektor Zarządzający w eStoreMedia.

Zespół studentów, który wykaże się największą kreatywnością i rzetelnością i przedstawi najciekawsze rozwiązanie case study będzie miał okazję spotkać się z zarządem spółki na kolacji i porozmawiać o tworzeniu produktów badawczych, które cały czas budzą zainteresowanie wielkich marek.

W projekcie Casemania, poza eStoreMedia, studentów przeszkolą takie firmy, jak: Accenture, A.T. Kearney, Avon, BDO, Coca-Cola HBC, Kompania Piwowarska, TPA, McKinsey, Microsoft, Optibuy Unilever i PWC.

::

Foto: Fotolia

Zobacz inne polecane artykuły

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.