wp - grudzien 2016

Polski e-commerce motywacyjny

 Polski e-commerce motywacyjny

Brief.pl / Aktualności

Najtrudniej jest zacząć – twierdzą twórcy nowej, polskiej marki, która swoimi produktami ma motywować Europejczyków do realizowania marzeń i osiągania sukcesów zawodowych. JustStart to społecznie odpowiedzialna firma, która minimum 10 proc. środków ze sprzedaży przeznaczać będzie na rozwój przedsiębiorczości i edukację młodzieży.

-

Firma JustStart powstała w odpowiedzi na rosnącą wśród przedsiębiorców świadomość, że warunki pracy i estetyka pomieszczeń biurowych mają bezpośrednie przełożenie na efektywność pracowników. Firma dostarcza tworzone na zamówienie elementy wystroju wnętrz, które znajdą zastosowanie zarówno w domu, jak i w przestrzeni biurowej. Są to plakaty, wydruki obramowane, wlepki z inspirującymi designami czy kubki, które z każdym łykiem mają przypominać o tym, co w życiu ważne. Grafiki na produkty tworzone są we współpracy z artystami i utrzymane w minimalistycznym tonie.

- Pracując z osobami kreatywnymi, widzę, jak ważną rolę odgrywa dla nich odpowiednia aranżacja przestrzeni. Warunki, jakie stwarzamy pracownikom mogą zablokować drzemiący w nich potencjał lub przyczynić się do tego, że rozwiną skrzydła. Oczywiście składa się na to wiele aspektów, ale bez wątpienia jednym z nich jest wykończenie biura tak, by inspirowało i zachęcało do przychodzenia do pracy – przekonuje Mikołaj Szymański, założyciel JustStart.

Slogan „get inspired. help aspire.” poza motywacyjnym, podkreśla również  jej społeczny charakter. Minimum 10 proc. wartości każdego produktu trafia do organizacji pozarządowych, wspierających rozwój przedsiębiorczości i edukacji młodzieży. Pierwszym beneficjentem JustStart jest Fundacja Młodzieżowej Przedsiębiorczości, a wśród patronów przedsięwzięcia znajduje się m.in. organizacja Polska Przedsiębiorcza, znana z takich inicjatyw jak BusinessLink i Inkubatory Przedsiębiorczości.

 

Tagi:

Biznes startup

Zobacz inne polecane artykuły

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Magazyn / Ludzie

Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego
Wielcy nieznani: Martin Cooper, twórca telefonu komórkowego

Zgodnie z najnowszym raportem „Mobile Economy 2015”, stworzonym przez organizację GSMA, pod koniec 2014 r. ponad 3,6 mld ludzi na świecie miało wykupioną minimum jedną subskrypcję mobilną. To oznacza, że więcej niż połowa populacji ziemskiej właściwie w każdej chwili, niezależnie od miejsca, w którym się znajduje, i bez żadnego wysiłku może skontaktować się z drugą osobą. Wykonując telefon czy wysyłając wiadomość tekstową za pomocą urządzenia mobilnego, rzadko kiedy zastanawiamy się jednak nad tym, kto sprawił, że czynności te są dziś nie tylko możliwe, ale również tak powszechne, że tracą na swojej wyjątkowości. Martin Cooper, wynalazca telefonu komórkowego, jest dla wielu kolejnym „wielkim nieznanym”.