Polski e-commerce motywacyjny

 Polski e-commerce motywacyjny

Brief.pl / Aktualności

Najtrudniej jest zacząć – twierdzą twórcy nowej, polskiej marki, która swoimi produktami ma motywować Europejczyków do realizowania marzeń i osiągania sukcesów zawodowych. JustStart to społecznie odpowiedzialna firma, która minimum 10 proc. środków ze sprzedaży przeznaczać będzie na rozwój przedsiębiorczości i edukację młodzieży.

-

Firma JustStart powstała w odpowiedzi na rosnącą wśród przedsiębiorców świadomość, że warunki pracy i estetyka pomieszczeń biurowych mają bezpośrednie przełożenie na efektywność pracowników. Firma dostarcza tworzone na zamówienie elementy wystroju wnętrz, które znajdą zastosowanie zarówno w domu, jak i w przestrzeni biurowej. Są to plakaty, wydruki obramowane, wlepki z inspirującymi designami czy kubki, które z każdym łykiem mają przypominać o tym, co w życiu ważne. Grafiki na produkty tworzone są we współpracy z artystami i utrzymane w minimalistycznym tonie.

- Pracując z osobami kreatywnymi, widzę, jak ważną rolę odgrywa dla nich odpowiednia aranżacja przestrzeni. Warunki, jakie stwarzamy pracownikom mogą zablokować drzemiący w nich potencjał lub przyczynić się do tego, że rozwiną skrzydła. Oczywiście składa się na to wiele aspektów, ale bez wątpienia jednym z nich jest wykończenie biura tak, by inspirowało i zachęcało do przychodzenia do pracy – przekonuje Mikołaj Szymański, założyciel JustStart.

Slogan „get inspired. help aspire.” poza motywacyjnym, podkreśla również  jej społeczny charakter. Minimum 10 proc. wartości każdego produktu trafia do organizacji pozarządowych, wspierających rozwój przedsiębiorczości i edukacji młodzieży. Pierwszym beneficjentem JustStart jest Fundacja Młodzieżowej Przedsiębiorczości, a wśród patronów przedsięwzięcia znajduje się m.in. organizacja Polska Przedsiębiorcza, znana z takich inicjatyw jak BusinessLink i Inkubatory Przedsiębiorczości.

 

Tagi:

Biznes startup

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.