Trwają prace nad statuetkami na Welcome Festival

Trwają prace nad statuetkami na Welcome Festival

Brief for Poland / Aktualności

Przygotowania do Welcome Festivalu 2013 to nie tylko rejestracja uczestników, potwierdzanie obecności prelegentów czy szczegółów organizacyjnych na Stadionie Narodowym. To także twórcze zaangażowanie dwóch artystów - rzeźbiarza i kompozytora.

-

Już w najbliższych dniach napiszemy o oprawie muzycznej imprezy, nad którą pracuje Marcin Pukaluk - kompozytor, performer i producent muzyczny. Teraz natomiast zdradzimy parę szczegółów dotyczących statuetki - Trójkąta Efektywności Briefu - nagrody w Konkursie Welcome 2013. Przygotowuje ją artysta rzeźbiarz - Rafał Frankiewicz - absolwent łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych. Jest on autorem m.in. statuetki Bursztynowego Fauna przyznawanego w Międzynarodowym Konkursie Sztuki Choreograficznej im. Sergiusza Diaglewa oraz nagrody Węża dla najgorszego filmu (polski odpowiednik Złotej Maliny).

Przypomnijmy, że do laureatów trafią cztery statuetki. Konkurs Welcome 2013 jest najważniejszym elementem festiwalu i ma na celu wyłonienie najlepszych projektów w dziedzinie budowania marek miejsc. 

Trzy postacie mają symbolizować współpracę następujących podmiotów:

1. Władz miast/regionów/kraju
2. Biznesu lokalnego
3. Profesjonalnej branży marketingowej/uczelni

Na zdjęciach pokazujemy kolejne etapy powstawania statuetki. Widać na nich pierwsze szkice, a następnie roboczy model. Docelowo postacie będą odlane z brązu.

- Postacie są jeszcze nie szlifowane, nie malowane. Mają za to ten ruch i tę ideę, o której rozmawialiśmy. Bazą ma być kostka z łupanego granitu. Postacie unoszą czystą taflę, niczym nie zakłóconą, na której będzie wyfrezowane logo Briefu - opowiada o roboczym modelu Rafał Frankiewicz.

Zgodnie z regulaminem Konkursu Welcome 2013, jury wyłoni dziesięć najciekawszych projektów. Trzy najlepsze zgłoszenia, które zdobędą pierwsze, drugie i trzecie miejsce - zostaną nagrodzone. Jury może również przyznać wyróżnienia. Grand Prix przyznane będzie za najlepszą realizację idei Trójkąta Efektywności Briefu. Weryfikacji zgłoszeń i poprawności głosowania dokonuje Deloitte Business Consulting S.A.

Więcej informacji o festiwalu i konkursie: http://welcomefestival.pl

Rafał Frankiewicz - rzeźbiarz, statuetka Trójkąt Efektywności Briefu

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.