Trwają prace nad statuetkami na Welcome Festival

Trwają prace nad statuetkami na Welcome Festival

Brief for Poland / Aktualności

Przygotowania do Welcome Festivalu 2013 to nie tylko rejestracja uczestników, potwierdzanie obecności prelegentów czy szczegółów organizacyjnych na Stadionie Narodowym. To także twórcze zaangażowanie dwóch artystów - rzeźbiarza i kompozytora.

-

Już w najbliższych dniach napiszemy o oprawie muzycznej imprezy, nad którą pracuje Marcin Pukaluk - kompozytor, performer i producent muzyczny. Teraz natomiast zdradzimy parę szczegółów dotyczących statuetki - Trójkąta Efektywności Briefu - nagrody w Konkursie Welcome 2013. Przygotowuje ją artysta rzeźbiarz - Rafał Frankiewicz - absolwent łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych. Jest on autorem m.in. statuetki Bursztynowego Fauna przyznawanego w Międzynarodowym Konkursie Sztuki Choreograficznej im. Sergiusza Diaglewa oraz nagrody Węża dla najgorszego filmu (polski odpowiednik Złotej Maliny).

Przypomnijmy, że do laureatów trafią cztery statuetki. Konkurs Welcome 2013 jest najważniejszym elementem festiwalu i ma na celu wyłonienie najlepszych projektów w dziedzinie budowania marek miejsc. 

Trzy postacie mają symbolizować współpracę następujących podmiotów:

1. Władz miast/regionów/kraju
2. Biznesu lokalnego
3. Profesjonalnej branży marketingowej/uczelni

Na zdjęciach pokazujemy kolejne etapy powstawania statuetki. Widać na nich pierwsze szkice, a następnie roboczy model. Docelowo postacie będą odlane z brązu.

- Postacie są jeszcze nie szlifowane, nie malowane. Mają za to ten ruch i tę ideę, o której rozmawialiśmy. Bazą ma być kostka z łupanego granitu. Postacie unoszą czystą taflę, niczym nie zakłóconą, na której będzie wyfrezowane logo Briefu - opowiada o roboczym modelu Rafał Frankiewicz.

Zgodnie z regulaminem Konkursu Welcome 2013, jury wyłoni dziesięć najciekawszych projektów. Trzy najlepsze zgłoszenia, które zdobędą pierwsze, drugie i trzecie miejsce - zostaną nagrodzone. Jury może również przyznać wyróżnienia. Grand Prix przyznane będzie za najlepszą realizację idei Trójkąta Efektywności Briefu. Weryfikacji zgłoszeń i poprawności głosowania dokonuje Deloitte Business Consulting S.A.

Więcej informacji o festiwalu i konkursie: http://welcomefestival.pl

Rafał Frankiewicz - rzeźbiarz, statuetka Trójkąt Efektywności Briefu

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.