Trwają prace nad statuetkami na Welcome Festival

Trwają prace nad statuetkami na Welcome Festival

Brief for Poland / Aktualności

Przygotowania do Welcome Festivalu 2013 to nie tylko rejestracja uczestników, potwierdzanie obecności prelegentów czy szczegółów organizacyjnych na Stadionie Narodowym. To także twórcze zaangażowanie dwóch artystów - rzeźbiarza i kompozytora.

-

Już w najbliższych dniach napiszemy o oprawie muzycznej imprezy, nad którą pracuje Marcin Pukaluk - kompozytor, performer i producent muzyczny. Teraz natomiast zdradzimy parę szczegółów dotyczących statuetki - Trójkąta Efektywności Briefu - nagrody w Konkursie Welcome 2013. Przygotowuje ją artysta rzeźbiarz - Rafał Frankiewicz - absolwent łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych. Jest on autorem m.in. statuetki Bursztynowego Fauna przyznawanego w Międzynarodowym Konkursie Sztuki Choreograficznej im. Sergiusza Diaglewa oraz nagrody Węża dla najgorszego filmu (polski odpowiednik Złotej Maliny).

Przypomnijmy, że do laureatów trafią cztery statuetki. Konkurs Welcome 2013 jest najważniejszym elementem festiwalu i ma na celu wyłonienie najlepszych projektów w dziedzinie budowania marek miejsc. 

Trzy postacie mają symbolizować współpracę następujących podmiotów:

1. Władz miast/regionów/kraju
2. Biznesu lokalnego
3. Profesjonalnej branży marketingowej/uczelni

Na zdjęciach pokazujemy kolejne etapy powstawania statuetki. Widać na nich pierwsze szkice, a następnie roboczy model. Docelowo postacie będą odlane z brązu.

- Postacie są jeszcze nie szlifowane, nie malowane. Mają za to ten ruch i tę ideę, o której rozmawialiśmy. Bazą ma być kostka z łupanego granitu. Postacie unoszą czystą taflę, niczym nie zakłóconą, na której będzie wyfrezowane logo Briefu - opowiada o roboczym modelu Rafał Frankiewicz.

Zgodnie z regulaminem Konkursu Welcome 2013, jury wyłoni dziesięć najciekawszych projektów. Trzy najlepsze zgłoszenia, które zdobędą pierwsze, drugie i trzecie miejsce - zostaną nagrodzone. Jury może również przyznać wyróżnienia. Grand Prix przyznane będzie za najlepszą realizację idei Trójkąta Efektywności Briefu. Weryfikacji zgłoszeń i poprawności głosowania dokonuje Deloitte Business Consulting S.A.

Więcej informacji o festiwalu i konkursie: http://welcomefestival.pl

Rafał Frankiewicz - rzeźbiarz, statuetka Trójkąt Efektywności Briefu

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.