E-commerce w okresie największego sezonu zakupowego

E-commerce w okresie największego sezonu zakupowego

Brief.pl / Aktualności

Choć wielu z nas nie odczuło jeszcze świątecznej gorączki zakupowej, warto już teraz przyjrzeć się, czym konsumenci mogą zaskoczyć rynek e-commerce pod koniec 2016 roku. Na podstawie globalnych danych, PayPal już teraz przewiduje, że największa świąteczna transakcja dokonana przez urządzenie mobilne wyniesie ponad 64 tys. dolarów.

-

Rekordowe wyniki

 

Na kilka tygodni przed rozpoczęciem największego sezonu zakupowego, analitycy PayPal przewidują, że w tym roku e-commerce może osiągnąć rekordowe wyniki. W trakcie sezonu świątecznego, konsumenci będą dokonywać większej ilości zakupów, w tym również tych za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Zgodnie z szacunkami PayPal, największa transakcja mobilna podczas tegorocznego okresu świątecznego przekroczy kwotę 64 tys. dolarów. Wzrost popularności zakupów mobilnych jest przewidywany również w Polsce – zgodnie z raportem przygotowanym przez GfK na zlecenie PayPal, 60 proc. aktywnych użytkowników internetu już teraz wykorzystuje urządzenia mobilne do zakupów online.

Tylko w Cyfrowy Poniedziałek (w tym roku wypada on 28 listopada) PayPal oczekuje, że wartość transakcji przekroczy 25 tys. dolarów na sekundę. Porównując – standardowa wartość operacji konsumenckich w trakcie normalnych dni zakupowych, osiąga kwotę na poziomie 10,9 tys. dolarów na sekundę. Dodatkowo, tylko w zeszłoroczny Cyfrowy Poniedziałek został pobity rekord największej liczby transakcji dokonanych w systemie PayPal, kiedy to zostało przeprocesowane ponad 450 transakcji na sekundę.

Prezenty i charytatywność

 

Jak wynika z analizy, najpopularniejszymi kategoriami zakupowymi w trakcie sezonu świątecznego 2016 będą elektronika, odzież oraz akcesoria samochodowe. Ponadto, w grudniu 2016 roku, eksperci przewidują ponad 17 milionów transakcji P2P (pomiędzy indywidualnymi użytkownikami), szczególnie w kontekście zwracania kosztów prezentów kupionych grupowo, oraz przesyłania pieniędzy pomiędzy przyjaciółmi i rodziną.

Dodatkowo, biorąc pod uwagę rosnącą popularność e-darowizn, możemy się również spodziewać, że szczególnie interesujące rezultaty osiągną dotacje na cele charytatywne. Te dokonane w 2015 roku za pośrednictwem PayPal, wyniosły ponad 857 mln dolarów i zostały przekazane 250 tys. organizacji charytatywnych przez ponad 7 mln użytkowników na 183 rynkach. 45,8 mln dolarów zostało przekazane przez PayPal w ramach #GivingTuesday 2015, co równocześnie zostało ustanowione rekordem Guinnessa w kategorii największej liczby środków przekazanych na cele charytatywne w trakcie jednego dnia.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.