Wyczekiwani „Innowatorzy” Isaacsona już w polskich księgarniach

Wyczekiwani „Innowatorzy” Isaacsona już w polskich księgarniach

Brief.pl / Patronaty

Po bestsellerowej biografii Steve’a Jobsa Walter Isaacson prezentuje swoich "Innowatorów". Książa Isaacsona jest nie tylko historią cyfrowej rewolucji, ale jedyną w swoim rodzaju lekcją, jak w rzeczywistości dochodzi do innowacji.

-

Już w przyszłym tygodniu zapraszamy do udziału w naszym konkursie na fan page'u Business in Brief na Facebooku, w którym rozdamy kilka egzemplarzy książki "Innowatorzy"!

 

Isaacson, który do tej pory koncentrował się na wybitnych jednostkach, tym razem skupia się na genialnych kolektywach – grupach wizjonerów, którzy w wyniku wymiany myśli i kreatywnej współpracy, byli w stanie zmienić świat. Teza „Innowatorów” brzmi: innowacja, która trwale odmienia oblicze rzeczywistości, to zazwyczaj efekt współdziałania wizjonerów i geniuszy, a bardzo rzadko – by nie rzecz: praktycznie nigdy – owoc ich samodzielnej pracy i starań.

Pełną rozmachu opowieść Isaacson rozpoczyna od Ady Lovelace, córki George’a Byrona, która była pionierką programowania już w połowie XIX wieku. Następnie przechodzi do równie fascynujących postaci, którym zawdzięczamy życie w erze cyfrowej, takich jak Vannevar Bush, Alan Turing, John von Neuman, J.R.C. Licklider, Doug Engelbart, Robert Noyce, Bill Gates, Steve Wozniak, Steve Jobs, Tim Berners-Lee oraz Larry Page.

„Innowatorzy” to książka o życiu tych indywidualistów i o ich inspiracjach, a także o duchu pracy w zespole, który czyni genialnych wynalazców jeszcze bardziej kreatywnymi. Nie jest to jednak w żadnym razie przytłaczająca monografia – to pasjonująca narracja, która trzyma w napięciu i zaskakuje niczym dobry film. Walter Isaacson swoim niepodrabialnym pisarskim stylem zachwyca czytelnika i poszerza jego horyzonty, splatając w imponującą całość setki niezwykłych faktów, wydarzeń i postaci. Tę książkę po prostu trzeba przeczytać.

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.