Wyczekiwani „Innowatorzy” Isaacsona już w polskich księgarniach

Wyczekiwani „Innowatorzy” Isaacsona już w polskich księgarniach

Brief.pl / Patronaty

Po bestsellerowej biografii Steve’a Jobsa Walter Isaacson prezentuje swoich "Innowatorów". Książa Isaacsona jest nie tylko historią cyfrowej rewolucji, ale jedyną w swoim rodzaju lekcją, jak w rzeczywistości dochodzi do innowacji.

-

Już w przyszłym tygodniu zapraszamy do udziału w naszym konkursie na fan page'u Business in Brief na Facebooku, w którym rozdamy kilka egzemplarzy książki "Innowatorzy"!

 

Isaacson, który do tej pory koncentrował się na wybitnych jednostkach, tym razem skupia się na genialnych kolektywach – grupach wizjonerów, którzy w wyniku wymiany myśli i kreatywnej współpracy, byli w stanie zmienić świat. Teza „Innowatorów” brzmi: innowacja, która trwale odmienia oblicze rzeczywistości, to zazwyczaj efekt współdziałania wizjonerów i geniuszy, a bardzo rzadko – by nie rzecz: praktycznie nigdy – owoc ich samodzielnej pracy i starań.

Pełną rozmachu opowieść Isaacson rozpoczyna od Ady Lovelace, córki George’a Byrona, która była pionierką programowania już w połowie XIX wieku. Następnie przechodzi do równie fascynujących postaci, którym zawdzięczamy życie w erze cyfrowej, takich jak Vannevar Bush, Alan Turing, John von Neuman, J.R.C. Licklider, Doug Engelbart, Robert Noyce, Bill Gates, Steve Wozniak, Steve Jobs, Tim Berners-Lee oraz Larry Page.

„Innowatorzy” to książka o życiu tych indywidualistów i o ich inspiracjach, a także o duchu pracy w zespole, który czyni genialnych wynalazców jeszcze bardziej kreatywnymi. Nie jest to jednak w żadnym razie przytłaczająca monografia – to pasjonująca narracja, która trzyma w napięciu i zaskakuje niczym dobry film. Walter Isaacson swoim niepodrabialnym pisarskim stylem zachwyca czytelnika i poszerza jego horyzonty, splatając w imponującą całość setki niezwykłych faktów, wydarzeń i postaci. Tę książkę po prostu trzeba przeczytać.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.