Edukacyjna działalność biznesu na 6. Targach CSR

Edukacyjna działalność biznesu na 6. Targach CSR

Brief.pl / Aktualności

Największe w Polsce wydarzenie poświęcone społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonemu rozwojowi – Targi CSR odbędzie się 17 listopada 2016 roku w Galerii stadionu PGE Narodowego w Warszawie. Tematem przewodnim tegorocznych Targów będzie edukacyjna działalność biznesu, a organizatorem, niezmiennie od 12 lat, jest Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

-

W tym roku wystawcy i zwiedzający spotkają się na Targach CSR w Warszawie 17 listopada 2016 roku w Galerii stadionu PGE Narodowego, który stanie się przestrzenią  poznania dobrych praktyk firm i organizacji w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu. Targi to także szansa na poszerzenie wiedzy na temat CSR (ang. Corporate Social Responsibility, CSR), nawiązywanie kontaktów z praktykami i ekspertami CSR, możliwość współpracy i dialogu między odpowiedzialnym biznesem i jego otoczeniem oraz zapoznania się z ofertą usług związanych z tym obszarem.

- Raz na dwa lata zapraszamy firmy i ich interesariuszy do spotkania się w tym wyjątkowym miejscu, jakim są Targi CSR. To wydarzenie, które wychodzi dużo szerzej poza świat specjalistów ds. CSR, nie skupia się na definicji, ale praktycznej prezentacji i omówieniu tego, co biznes może zrobić pożytecznego dla mnie, mojego sąsiada, koleżanki z pracy. Pokazuje biznes, który staje się partnerem w rozwiązywaniu problemów społecznych i środowiskowych – mówi Mirella Panek-Owsiańska, prezes Forum Odpowiedzialnego Biznesu, które organizuje 6. Targi CSR.

 

Część wystawiennicza

Targi CSR są bezpłatne dla uczestników i uczestniczek oraz otwarte (nie obowiązuje rejestracja) na różne grupy odbiorców: przedstawicieli/ki firm zainteresowanych rozwijaniem i wdrażaniem rozwiązań z zakresu CSR, przedstawicieli/ki administracji publicznej, dziennikarzy, konsumentów, studentów, studentki, przedstawicieli/lki organizacji pozarządowych, osoby zainteresowane tematem edukacji podejmowanej przez biznes oraz wszystkich, którym bliska jest odpowiedzialność społeczna i zrównoważony rozwój.

Zwiedzający będą mogli poznać działalność 70 wystawców, w głównej mierze firm, które na co dzień wdrażają CSR w swoich firmach i postępują zgodnie z jego zasadami. Porozmawiać z praktykami CSR czy nawet włączyć się w poszczególne projekty realizowane i prezentowane przez firmy.

 

Cześć konferencyjna

Organizatorzy przewidują różnorodne formy prezentacji zagadnień z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu: część konferencyjna, wywiady/rozmowy na scenie, launch publikacji poświęconej strategii CSR i oczywiście stoiska targowe.  Targi CSR będą także transmitowane online i obecne w mediach społecznościowych pod hashtagiem #TargiCSR.

 

Program części konferencyjnej

Miejsce: SALA KONFERENCYJNA W PRZESTRZENI TARGOWEJ (Poziom -1)

9:30 – 10:30

ORLEN. Droga do zrównoważonego rozwoju – panel dyskusyjny (organizator: PKN ORLEN)

11:00 – 12:30

Edukacyjna działalność biznesu. Przedmiot obowiązkowy – panel dyskusyjny i ogłoszenie Listy najbardziej znaczących inicjatyw edukacyjnych biznesu  (organizator: Forum Odpowiedzialnego Biznesu)

13:00 – 14:00

Ekologia w zakupach. Polski konsument – edukować…., czy czekać na samoistne zmiany? Jak robią to firmy w Polsce? – panel dyskusyjny (organizator: IKEA)

14:15 – 15:15

Wspierać, czy karać? – czyli o podejściu do wrażania standardów CSR w łańcuchu dostaw – Debata oksfordzka (organizator: Polpharma)

Miejsce: SALA PARYŻ W CENTRUM KONFERENCYJNYM (Poziom 2)

12:00 – 13:30

Raport CSR – przekaz dla wszystkich, czyli do kogo? O nowej doktrynie raportowania dopasowanego (organizator: Agencja Reklamowa ArtGroup)

14:00 – 15:30

VELUX - zdrowe życie zaczyna się w domu. Co zrobić, aby nasze domy i  mieszkania były zdrowe? (organizator: VELUX Polska)



Targi CSR to największe wydarzenie CSR-owe w Polsce. Organizowane jest od 2005 roku, co dwa lata przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Celem wydarzenia jest prezentacja działań i praktyk firm społecznie odpowiedzialnych, a także usług oferowanych w tym zakresie przez inne podmioty.

Więcej informacji o wydarzeniu:

 

::

Fot. Informacja prasowa

 

Tagi:

CSR

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.