Powstaje kompendium wiedzy na temat influencer marketingu

Powstaje kompendium wiedzy na temat influencer marketingu

Brief.pl / Patronaty

Platforma Whitepress rozpoczęła prace nad ebookiem edukacyjno-poradnikowym w całości poświęconym influencer marketingowi. Publikacja jest skierowana przede wszystkim do marketerów i pracowników agencji marketingowych, którzy regularnie współpracują z influencerami. Publikacja ebooka jest zaplanowana na listopad 2016 roku.

-

Publikacja będzie miała formę ogólnodostępnego, bezpłatnego e-booka. Treść jest tworzona przede wszystkim z myślą o marketerach, PRowcach i innych osobach odpowiedzialnych za promocję. Autorom zależy aby ebook był maksymalnie praktyczny i dostosowany do polskich realiów branżowych. Dlatego oprócz materiałów przygotowywanych przez Whitepress, w treści pojawią się również wypowiedzi polskich ekspertów i samych influencerów, którzy przybliżą czytelnikowi jak współpraca z firmami wygląda z ich punktu widzenia. 

„Chcemy poprzez tego ebooka pokazać, że współpraca z influencerami „nie gryzie” i może być bardzo korzystna dla firmy, ale aby tak się stało, trzeba stosować się do zasad panujących w tym środowisku. Niestety obserwujemy, że te zasady nie dla wszystkich są oczywiste, stąd potrzeba odpowiedzi na takie zapotrzebowanie, tym bardziej, że w polskiej branży nadal nie ma zbyt obszernej literatury poświęconej influencer marketingowi” – wyjaśnia Justyna Fabijańczyk, główna autorka ebooka.

Tematyka ebooka obejmuje wszystkie istotne kwestie związane ze współpracą z influencerami. Najpierw czytelnik zostanie wprowadzony w to środowisko. Dowie się kim oni są, czym się zajmują, na czym polega ich fenomen i dlaczego mogą być pomocni w promocji. Pozna też najważniejszych polskich influencerów. Druga część ebooka to 100% praktyki: autorzy opowiedzą jak współpracować z influencerami, jak zorganizować współpracę aby była efektywna, co robić a czego unikać, jak podejść do kwestii finansów i oczekiwań influencera. Ostatnia część to case studies. Omówione będą m. in. kampanie: Radka Kotarskiego i Banku Millennium, Michała Szafrańskiego i Banku BGŻ czy Ewy Chodakowskiej i Adidasa.

Ebook będzie do pobrania ze strony: http://www.whitepress.pl/influencer-ebook. Już ruszyły zapisy na ebooka. Osoby, które się zapiszą otrzymają ebooka w pierwszej kolejności.

Nad ebookiem pracują dwie autorki: Justyna Fabijańczyk i Agata Cupriak, ale efekt końcowy to wysiłek kilkudziesięciu partnerów, osób, agencji, influencerów i dziennikarzy, których wspólnym celem jest stworzenie praktycznego i użytecznego przewodnika po świecie influencerów. Organizacyjnie projekt realizuje platforma Whitepress i agencja Juicy Relations.


 

::

Fot. Informacja prasowa

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.