7. KONKURS SPOTÓW REKLAMOWYCH - CAMERIMAGE zaprasza

7. KONKURS SPOTÓW REKLAMOWYCH - CAMERIMAGE zaprasza

Brief.pl / Patronaty

24. Międzynarodowy Festiwal Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych CAMERIMAGE zaprasza na 7. Konkurs Spotów Reklamowych „Fundusze Europejskie w kadrze”. Konkurs organizowany we współpracy z Urzędem Marszałkowskim Województwa Kujawsko-Pomorskiego, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego. Patronem honorowym konkursu jest magazyn BUSINESS in BRIEF.

-

Jury

 

Magdalena Daniłoś

Dziennikarka, blogerka, ewangelista wideo marketingu. Realizowała kampanie dla marek takich jak Samsung, Bosch czy Viessmann oraz wielu podmiotów administracyjnych. Jest opiekunem merytorycznym studiów podyplomowych na kierunku „Marketing internetowy” Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz wykładowcą na takich uczelniach jak Akademia Leona Koźmińskiego czy Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Jest autorką publikacji na temat produkcji filmowej oraz budowania strategii wideo marketingowych w najważniejszych polskich magazynach branżowych. Prowadzi swój kanał YouTube, na którym przeprowadza wywiady z najbardziej znanymi osobowościami polskiej branży marketingowej oraz twórcami YouTube. Autorka pierwszej w Polsce książki dotyczącej wideo marketingu, która ukazała się akładem wydawnictwa OnePress i niemal natychmiast stała się bestsellerem.

Jan Majle

Dyrektor kreatywny, copywriter. Autor wielu kampanii reklamowych, takich jak „Język polski jest Ą-Ę”, interaktywna reklama telewizyjna Skody „Bagażnik”, akcji „Yeti w Tatrach” czy „Polska zamienia się w słuch”, odpowiedzialny za kreację w komunikacji wielu czołowych marek obecnych na polskim rynku. Zdobywca ponad 40 nagród na polskich i międzynarodowych konkursach reklamowych, w tym dwóch Lwów na festiwalu Cannes Lions. Juror KTR, Eurobest, New York Festivals, Grand Video Awards, wykładowca Warszawskiej Szkoły Filmowej.

Filip Nocny

Specjalista od marketingu, ceniony trener copywritingu, content marketingu i reklamy natywnej. Jego szkolenia to dynamiczna mieszanka wyników badań, case studies, symulacji oraz rozwiązań gotowych do natychmiastowego wykorzystania. Na co dzień zarządza własną agencją jako dyrektor kreatywny, tworzy strategie komunikacji, realizuje wielokanałowe kampanie oraz łączy pracę copywritera i scenarzysty. Pracuje dla wielkich korporacji i małych firm, a ostatnio dzieli się swoją wiedzą z sektorem publicznym. 

Spoty

 

W tegorocznym Konkursie Jury oceni dziewięć zgłoszonych spotów:

Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego

“Śląskie – ruszamy!”

 

Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego

Spot telewizyjny – Zmieniamy Łódzkie – Współpraca nauki z biznesem

 

Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego

Opolskie rozkwita z Funduszami

 

Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego

Regionalny Program Operacyjny 2014-2020 – dobry kurs dla Pomorza Zachodniego

 

Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

FUNDUSZE. PRZYSTAŃ – SKORZYSTAJ!

 

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego

Nauka i Biznes – związek idealny

 

Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego

Poszerzamy perspektywę – Gospodarka niskoemisyjna

 

Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy

Power dla młodych

 

Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego

Dla wszystkich

Pokazy konkursowych spotów odbędą się w czwartek 17 listopada o godz. 11:00 w Sali nr 7 w bydgoskim Multikinie.

 

Warsztaty towarzyszące 6. konkursowi spotów reklamowych

 

„FUNDUSZE EUROPEJSKIE W KADRZE”

Multikino, sala nr 7

czwartek, 17.11.

11:30

 

Magdalena Daniłoś

WIDEO MARKETING - SKUTECZNA KOMUNIKACJA FUNDUSZY EUROPEJSKICH

Wideo jest jedną z najskuteczniejszych form komunikacji w dzisiejszych czasach. Nic dziwnego, że coraz częściej to właśnie ruchomy obraz staje się nośnikiem do przekazywania informacji w komunikacji Funduszy Europejskich. Prezentacja dotycząca video marketingu podczas tegorocznego Camerimage dotykać będzie trzech obszarów. W części pierwszej zaprezentowane zostaną najciekawsze formaty wideo w komunikacji Funduszy Europejskich w oparciu o case studies np.: webinaria, tutoriale, filmy instruktażowe i inne. Omówione zostaną także elementy techniczne oraz organizacyjne w kontekście produkcji wideo. 

Multikino, sala nr 7

czwartek, 17.11.

14:00

 

Filip Nocny

CONTENT MARKETING W PROMOCJI FUNDUSZY UE

PRZEŁĄCZ URZĄD NA NAJNOWSZE TRENDY 2017

Content Marketing & automatyzacja, Grywalizacja & Storytelling, Reklama Natywna & Miejski

Ambient… Co to jest? Czego oczekiwać? Jak połączyć trendy w oryginalną i mierzalną kampanię? Przykłady, narzędzia i pomysły. 

Holiday Inn, sala konferencyjna

piątek, 18.11.

09:00

 

Klaudia Tolman-Ryslicielka®

WARSZTAT Z MYŚLENIA WIZUALNEGO DLA PRACOWNIKÓW URZĘDÓW MARSZAŁKOWSKICH

(warsztat zamknięty)

I część

W czasie warsztatu uczestnicy:

- otrzymają 5 sztuczek rysunkowych do natychmiastowego wdrożenia (dzięki nim rysunki będą bardziej

czytelne, pewne i zrozumiałe przez innych)

- poznają przykłady wykorzystania Myślenia Wizualnego

- poszukają wspólnie realnych zastosowań Myślenia Wizualnego z perspektywy Urzędów

Marszałkowskich

II część

W drugiej część warsztatu, uczestnicy podejmą próbę stworzenia krótkiego filmu rysunkowego (od koncepcji, poprzez scenariusz oraz stworzenie storyboardu).

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.