#dobryjest, czyli o czym oni mówią?

#dobryjest, czyli o czym oni mówią?

Brief.pl / Aktualności

„Wbrew temu jak uważa wielu nie chodzi mu tylko o kasę. Czy jest dobry? Oczywiście!” - takie słowa padają w jednym z video oznaczonym #dobryjest, które pojawiły się w mediach społecznościowych. Podobne nagrania opublikowały na swoich profilach m.in. Fundacja Startup Poland, FAJNA Spółdzielnia Socjalna, Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet czy FaniMani. O czym oni mówią?

-

Rozwiązanie zagadki, która od kilku dni krążyła w sieci brzmi – Przedsiębiorczość jest dobra, biznes jest dobry! #dobrajest, #dobryjest to hasła kampanii tegorocznej edycji Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, która poświęcona jest społecznie odpowiedzialnemu biznesowi. W akcję zaangażowały się Fundacja Startup Poland, Fajna Spółdzielnia Socjalna, Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet, FaniMani oraz Majka Lipiak z agencji Leżę i Pracuję oraz Youth Business Poland.

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości zostanie zainaugurowany 14 listopada w Warszawie, a gościem specjalnym będzie Ambasador USA w Polsce, Paul Wayne Jones. W programie również debata „startup vs. korpo”, które poprowadzi Julia Krysztofiak-Szopa, prezes Fundacji Startup Poland, a także wystąpienia takich gości, jak Marcin Bruszewski z Social Wolves czy Norbert Wierbiłowicz z FaniMani.

Inauguracja jest otwarta dla uczestników, a o udziale decyduje kolejność zgłoszeń. Lista miejsc jest ograniczona. Rejestracja możliwa jest TUTAJ.

To już dziewiąta edycja ŚTP w Polsce, który potrwa od 14 do 20 listopada 2016. W ramach projektu organizacje, instytucje i firmy, którym zależy na rozwijaniu przedsiębiorczości w swoich miastach, zgłaszają wydarzenia - szkolenia, warsztaty czy konferencje pomagające zdobyć wiedzę z zakresu zakładania i rozwijania przedsiębiorczości. Osoby zainteresowane udziałem mogą sprawdzić mapę wydarzeń na stronie tydzienprzedsiebiorczosci.pl.

W zeszłym roku Polska okazała się rekordzistą ŚTP organizując największą liczbę wydarzeń ze wszystkich 163 krajów biorących udział w projekcie. W ciągu tygodnia przedsiębiorczości 2900 partnerów zorganizowało wydarzenia, w których udział wzięło w sumie 95 tysięcy uczestników. Organizatorem ŚTP w Polsce jest Fundacja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Kampanię #dobrajest zrealizowała agencja Wordsmith PR.

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości organizowany jest od 2008 roku. Pomysłodawcami są premier Wielkiej Brytanii Gordon Brown, prezes amerykańskiej Fundacji Kauffmana - Carl Schramm i brytyjska rządowo-biznesowa organizacja MakeYour Mark. Ogólnopolskim koordynatorem ŚTP w Polsce jest Fundacja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, która dąży do stworzenia jak najszerszej koalicji organizacji, instytucji i osób, które zaangażują się w organizację tego przedsięwzięcia i popularyzację idei, jakie mu przyświecają.

Co roku Światowy Tydzień Przedsiębiorczości współtworzą firmy, organizacje pozarządowe, instytucje państwowe, uczelnie wyższe i osoby prywatne, które chcą podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi. Wydarzenia, które organizują obejmują szeroką gamę tematów związanych z przedsiębiorczością, rozwojem zawodowym i osobistym.

::

Fot. Materiały prasowe

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.