wp - grudzien 2016

#dobryjest, czyli o czym oni mówią?

#dobryjest, czyli o czym oni mówią?

Brief.pl / Aktualności

„Wbrew temu jak uważa wielu nie chodzi mu tylko o kasę. Czy jest dobry? Oczywiście!” - takie słowa padają w jednym z video oznaczonym #dobryjest, które pojawiły się w mediach społecznościowych. Podobne nagrania opublikowały na swoich profilach m.in. Fundacja Startup Poland, FAJNA Spółdzielnia Socjalna, Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet czy FaniMani. O czym oni mówią?

-

Rozwiązanie zagadki, która od kilku dni krążyła w sieci brzmi – Przedsiębiorczość jest dobra, biznes jest dobry! #dobrajest, #dobryjest to hasła kampanii tegorocznej edycji Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, która poświęcona jest społecznie odpowiedzialnemu biznesowi. W akcję zaangażowały się Fundacja Startup Poland, Fajna Spółdzielnia Socjalna, Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet, FaniMani oraz Majka Lipiak z agencji Leżę i Pracuję oraz Youth Business Poland.

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości zostanie zainaugurowany 14 listopada w Warszawie, a gościem specjalnym będzie Ambasador USA w Polsce, Paul Wayne Jones. W programie również debata „startup vs. korpo”, które poprowadzi Julia Krysztofiak-Szopa, prezes Fundacji Startup Poland, a także wystąpienia takich gości, jak Marcin Bruszewski z Social Wolves czy Norbert Wierbiłowicz z FaniMani.

Inauguracja jest otwarta dla uczestników, a o udziale decyduje kolejność zgłoszeń. Lista miejsc jest ograniczona. Rejestracja możliwa jest TUTAJ.

To już dziewiąta edycja ŚTP w Polsce, który potrwa od 14 do 20 listopada 2016. W ramach projektu organizacje, instytucje i firmy, którym zależy na rozwijaniu przedsiębiorczości w swoich miastach, zgłaszają wydarzenia - szkolenia, warsztaty czy konferencje pomagające zdobyć wiedzę z zakresu zakładania i rozwijania przedsiębiorczości. Osoby zainteresowane udziałem mogą sprawdzić mapę wydarzeń na stronie tydzienprzedsiebiorczosci.pl.

W zeszłym roku Polska okazała się rekordzistą ŚTP organizując największą liczbę wydarzeń ze wszystkich 163 krajów biorących udział w projekcie. W ciągu tygodnia przedsiębiorczości 2900 partnerów zorganizowało wydarzenia, w których udział wzięło w sumie 95 tysięcy uczestników. Organizatorem ŚTP w Polsce jest Fundacja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Kampanię #dobrajest zrealizowała agencja Wordsmith PR.

Światowy Tydzień Przedsiębiorczości organizowany jest od 2008 roku. Pomysłodawcami są premier Wielkiej Brytanii Gordon Brown, prezes amerykańskiej Fundacji Kauffmana - Carl Schramm i brytyjska rządowo-biznesowa organizacja MakeYour Mark. Ogólnopolskim koordynatorem ŚTP w Polsce jest Fundacja Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, która dąży do stworzenia jak najszerszej koalicji organizacji, instytucji i osób, które zaangażują się w organizację tego przedsięwzięcia i popularyzację idei, jakie mu przyświecają.

Co roku Światowy Tydzień Przedsiębiorczości współtworzą firmy, organizacje pozarządowe, instytucje państwowe, uczelnie wyższe i osoby prywatne, które chcą podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi. Wydarzenia, które organizują obejmują szeroką gamę tematów związanych z przedsiębiorczością, rozwojem zawodowym i osobistym.

::

Fot. Materiały prasowe

 

Zobacz inne polecane artykuły

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.