Top 10 najpopularniejszych wideo online

Top 10 najpopularniejszych wideo online

Brief.pl / Aktualności

Jesienna aura nastraja do ukrycia się przed deszczem. Z tego założenia wyszli właściciele platformy Netflix oraz United International Pictures oferując mroczne filmowe opowieści z dreszczykiem, idealne na chłodne wieczory. W zestawieniu znalazł się również Rossmann z promocją jesiennej kolekcji ubrań znanej projektantki.

-

TOP 10 KAMPANII WIDEO W INTERNECIE

 

(10-16 października)

Na pierwszym miejscu znalazł się Netflix promujący drugi sezon serialu biograficznego Narcos. Oryginalna produkcja stacji opowiada o losach Pablo Escobara, kolumbijskiego barona narkotykowego, który przez lata wodził za nos amerykańskie służby. Serial obfitujący w drastyczne sceny i intrygi kryminalne stał się hitem, a jego drugi sezon ma szanse powtórzyć sukces sprzed roku. Spot został wyemitowany przede wszystkim na YouTubie (98 proc. emisji) oraz w mniejszym stopniu na Facebooku (2 proc.) (źródło: gemiusAdreal). Wideo, które zadebiutowało 22 września, w ubiegłym tygodniu dotarło do 2,6 mln realnych użytkowników przy 4,6 mln rozpoczętych emisji.

Drugie miejsce to również reklama mocnej propozycji rozrywkowej, tym razem kinowej. Dystrybutor filmowy United International Pictures reklamuje kolejną odsłonę przygód badacza Roberta Langdona z powieści Dana Browna. W filmie Inferno uczony, w tej roli Tom Hanks, musi zmierzyć się z szaleńcem, który postanowił zaaranżować śmiercionośną plagę opartą na wizjach Dantego. Zwiastun zadebiutował 30 września, a w ubiegłym tygodniu zanotował dotarcie do niemal 2 mln realnych użytkowników przy 3,7 mln emisji. Film reklamowany był między innymi na YouTubie (17 proc.) i Facebooku (52 proc.) oraz w mniejszym stopniu na takich serwisach jak WP.pl, Gazeta.pl i Tvn24.pl.

Trzecie miejsce wśród najpopularniejszych kampanii w ubiegłym tygodniu zajął Rossmann, w zaskakującej kampanii, która nie reklamuje kosmetyków a modę. Warto wspomnieć, że chodzi o modę nie byle jaką, bo o kolekcję G by Baczyńska autorstwa jednej z najbardziej cenionych polskich projektantek ─ Gosi Baczyńskiej. Spot po raz pierwszy został wyemitowany 29 września przede wszystkim na Tvp.pl (17 proc.), Ipla.tv (13 proc.), YouTubie (13 proc.) oraz w mniejszym stopniu w serwisach Pomponik.pl i Interia.pl. Wideo dotarło do 1,6 mln realnych użytkowników z liczbą 2,6 mln emisji.

 

::

Foto: Fotolia

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?