wp - grudzien 2016

Sukces III Kongresu Mieszkaniowego

Sukces III Kongresu Mieszkaniowego

Brief.pl / Aktualności

III Kongres Mieszkaniowy zorganizowały agencje Creative Answer i CreativeHarder na zlecenie Polskiego Związku Firm Deweloperskich i Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Konsorcjum przeprowadziło zintegrowaną komunikację wydarzenia i zrealizowało wszystkie założenia przygotowanej strategii marketingowej i PR. Spotkanie odbyło się w Centrum Kongresowym przy Hali Stulecia we Wrocławiu.

-

Przed konsorcjum postawiono zadanie zorganizowania w zupełnie nowej odsłonie znanego już wydarzenia gospodarczego, na którym decydenci oraz branżowi liderzy wyznaczają kierunki rozwoju sektora, konstruktywnie dyskutują o jego problemach, a także wymieniają poglądy oraz doświadczenia. - Po raz kolejny udowodniliśmy, że kompleksowo koordynujemy projekty w zakresie BTL, pełnej logistyki eventowej, komunikacji, planowanie i zakup mediów, promocję i pozycjonowanie ekspertów, a także kampanie. – mówi Mikołaj Soszyński, CEO Creative Answer. Wszystkie zadania postawione przez Klienta zostały w pełni przez konsorcjum agencji zrealizowane, działania promocyjne wraz z pozycjonowaniem marki Kongresu Mieszkaniowego udowodniły, że jest to najważniejsze wydarzenie w branży mieszkaniowej.

 

Strategia i profesjonalizm

- Przygotowanie tak dużego i złożonego wydarzenia wymagało zaangażowania całego zespołu. Koordynacja dwóch paneli merytorycznych i sześciu debat to długotrwałe prace koncepcyjne, które prowadziliśmy równolegle z organizacją uroczystej Gali Wieczornej w Pawilonie Czterech Kopuł, należącym do Muzeum Narodowego we Wrocławiu. Przy organizacji III Kongresu Mieszkaniowego wykorzystaliśmy wiedzę zdobytą podczas współpracy z branżą deweloperską oraz wieloletnie doświadczenie w organizacji eventów. – podkreśla Artur Beck, CEO CreativeHarder.

Tematem przewodnim spotkania były „Perspektywy Rozwoju Mieszkalnictwa w Polsce”. Uczestnicy debatowali o tym czy da się budować za 2,5 tys. zł/m2, jaki wpływ na polską gospodarkę ma budownictwo mieszkaniowe i jakie są zagrożenia rozwoju mieszkalnictwa w Polsce. W Kongresie wzięło udział ponad 700 osób. We Wrocławiu spotkali się reprezentanci Rządu, samorządów, świata nauki, firm deweloperskich i budowlanych, a także przedstawiciele TBS, spółdzielni mieszkaniowych, instytucji finansowych, architekci i prawnicy. Punktem wyjścia do rozmowy była obecna polityka Rządu, zmiany w warunkach technicznych, ograniczenia gruntowe oraz trudna sytuacja na rynku finansowym dla branży mieszkaniowej.

 

Działania CSR

Konsorcjum agencji Creative Answer i CreativeHarder zaangażowało klienta w projekt kulturalny. PZFD, w imieniu firm członkowskich, objął patronatem konserwację zabytkowej księgi z XVII wieku, tj. Sztambucha wrocławskich czeladników murarskich i kamieniarskich. Za około pół roku będzie można go podziwiać w Muzeum Narodowym we Wrocławiu.

Konsorcjum agencji Creative Answer i CreativeHarder zostało wybrane w drodze konkursu przez Polski Związek Firm Deweloperskich, zrzeszający 140 deweloperów, którzy tworzą ponad 40 proc. wszystkich mieszkań dostępnych na rynku oraz Szkołę Główną Handlową w Warszawie, będącą najstarszą uczelnią ekonomiczną w kraju. III Kongres Mieszkaniowy to najbardziej prestiżowe wydarzenie branży mieszkaniowej w Polsce. Spotkanie zostało objęte patronatem Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa, Ministerstwa Rozwoju, Ministerstwa Energii, Wojewody Dolnośląskiego oraz Prezydenta Wrocławia.

::

Fot. Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.