Konferencja Innowacyjna Europa już 27-28 października w Łodzi

Konferencja Innowacyjna Europa już 27-28 października w Łodzi

Brief.pl / Aktualności

W imieniu Koalicji na Rzecz Polskich Innowacji mamy przyjemność zaprosić Was do udziału w konferencji Innowacyjna Europa, która odbędzie w dniach 27-28 października 2016 r. w hotelu DoubleTree by Hilton w Łodzi.

-

To już trzecia edycja wydarzenia, które jest okazją do dyskusji nad najważniejszymi wyzwaniami rozwojowymi dla ekosystemu innowacji w Polsce i regionie. Zaproszenia na to spotkanie kierowane są do wyselekcjonowanej grupy liderów innowacjiw instytucjach państwowych, uniwersytetach i firmach prywatnych.

Konferencję Innowacyjna Europa wyróżniają dwie z pozoru odległe idee: szeroka perspektywa w myśleniu o innowacjach oraz nastawienie na systematyczne działanie. Perspektywa jest potrzebna, by stworzyć mapę oraz priorytetyzować konkretne projekty. Systematyczna praca przekłada się na wymierne efekty działań Koalicji. Tego najbardziej potrzebuje dziś ekosystem innowacji – odwagi w stawianiu fundamentalnych pytań, przy jednoczesnym szukaniu konkretnych rozwiązań.

Czy można zaplanować postęp? Jaka jest rola kultury w rozwoju ekonomicznym? Kto ma być beneficjentem modernizacji i na jakich zasadach? Jak budować partnerskie relacje z globalnymi koncernami? Jaka jest rola państwa w budowie gospodarki opartej na wiedzy? Czy we współczesnym paradygmacie jest możliwy zrównoważony rozwój? Odpowiedzi na te zasadnicze pytania chcemy szukać w trakcie IE2016, bo tylko widząc szerszy kontekst społeczny możemy rozwijać ekosystem innowacji.

Wśród tegorocznych prelegentów znaleźli się między innymi Christine Ortiz, Dean for Graduate Education na prestiżowym Massachusetts Institute of Technology oraz Saul Singer, ekonomista i współautor „Start-up nation” oraz przedstawiciele czołowych kancelarii prawnych – Wardyński i Wspólnicy, SGP Legal Snażyk Granicki, Taylor Wessing, Maruta Wachta, którzy poprowadzą warsztaty legislacyjne. Udział w konferencji jest bezpłatny. Szczegółowy program konferencji znajdziecie na stronie www.ie2016.pl .

Rejestracja możliwa tylko z indywidualnym kodem. Zainteresowanych udziałem prosimy o kontakt mailowy: iza@koalicjadlainnowacji.pl 

::

Fot. Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.