World Travel Show już w najbliższy weekend w Ptak Warsaw Expo

World Travel Show już w najbliższy weekend w  Ptak Warsaw Expo

Brief.pl / Aktualności

W dniach 14-16 października w podwarszawskim centrum konferencyjnym Ptak Warsaw Expo odbędą się największe w tej części Europy targi dedykowane podróżom. World Travel Show to nie tylko okazja do zaplanowania podróży, ale i nawiązania kontaktów z osobami z branży turystycznej.

-

Polskę z roku na rok odwiedza większa liczba turystów z całego świata. Również ostatniego lata polski ruch turystyczny był znacznie większy niż w latach ubiegłych - wskazują dane zgromadzone przez ekspertów z Polskiej Izby Turystyki. Na taki stan rzeczy wpływ ma nie tylko coraz lepsza promocja miast i regionów poza granicami kraju, ale i niespokojna sytuacja w innych rejonach Europy i świata. Polska na tle kontynentu cały czas pozostaje bowiem jedną z bezpieczniejszych destynacji podróżniczych. Jak wynika z raportu przygotowanego przez Ministerstwo Sportu i Turystyki, nasz kraj odwiedza obecnie blisko 80 milionów osób z zagranicy rocznie. Co ciekawe, największy odsetek stanowią wśród nich mieszkańcy Niemiec, Wielkiej Brytanii i Francji. Polskę chętnie odwiedzają również Włosi oraz Holendrzy.

W kontekście rosnącej liczby gości z zagranicy, jeszcze większe znaczenie zdaje się mieć odpowiednia promocja kraju oraz poszczególnych jego regionów za granicą. Dobrą okazją do tego typu działań są targi, podczas których uczestnicy usłyszeć mogą nie tylko o najnowszych trendach związanych z podróżami, ale i nieszablonowych atrakcjach, które często pomijane są w przewodnikach. Targi to miejsce, gdzie fachowcy z branży wymieniają się ofertami, a tysiące ludzi z Polski i zagranicy może "dotkąć" tych atrakcyjnych, starannie wypracowanych ofert. Największym w kraju eventem dedykowanym właśnie marketingowi miejsc oraz podróżom jako takim są targi World Travel Show, odbywające się w centrum konferencyjnym Ptak Warsaw Expo. To weekend obfitujący w atrakcje dla samodzielnych podróżników, ale także ekip podróżniczych lub rodzin z dziećmi. To między innymi okazja do zaplanowania najbliższej podróży, poznania branży oraz nawiązania współpracy z wystawcami. Targom towarzyszą również liczne warsztaty oraz pokazy dodatkowe z uczestnictwem doświadczonych polskich podróżników.

Tylko podczas tegorocznej edycji targów World Travel Show uczestnicy będą mieli okazję obejrzeć niepublikowane dotychczas fotografie autorstwa Ryszarda Kapuścińskiego oraz Marcina Kydryńskiego z podróży do Afryki. W Ptak Warsaw Expo zorganizowana zostanie również wystawa zdjęć Aleksandra Doby z samotnej wyprawy kajakiem przez Atlantyk. Swoją obecność podczas wydarzenia zadeklarował również Marek Kamiński, który opowie gościom o własnych doświadczeniach związanych z podróżami w najodleglejsze rejony świata. Wydarzeniu przewodniczyć będzie natomiast Martyna Wojciechowska.

Podczas wydarzenia swoje oferty zaprezentuje aż 36 krajów z całego świata, w tym Chiny, Meksyk, Indonezja, Filipiny czy Peru oraz 15 regionów, między innymi Saksonia, Żupania Zagrzebska, Peszt. Krajem patronackim targów World Travel Show są Seszele. Wydarzenie da też wielu polskim miastom i regionom możliwość zaprezentowania się na arenie międzynarodowej. Wiele wydarzeń podczas zbliżających się targów przygotowanych będzie również przez ambasady poszczególnych krajów. Targi World Travel Show już w dniach 14-16 października w Ptak Warsaw Expo. Szczegóły dotyczące wydarzeniadedykowanego miłośnikom podróży z całego świata dostępne także na stronie internetowej: worldtravelshow.pl.

::

Fot. Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.