Seminarium Forum Darczyńców

Seminarium Forum Darczyńców

Brief.pl / CSR

13 czerwca br. Forum Darczyńców organizuje bezpłatne seminarium "Zasady dobrego grantodawstwa – współpraca z beneficjentami".

-

Jest to drugie z ośmiu seminariów zaplanowanych do końca 2014 w ramach projektu Forum Darczyńców na rzecz budowania standardów działania fundacji korporacyjnych w Polsce.

Seminarium ma być okazją do poznania stosowanych przez fundacje procedur wsparcia oraz do dyskusji o tym, na jakich zasadach relacje fundacji z beneficjentami powinny się opierać, z jakimi problemami i dylematami borykają się grantodawcy.

O sztuce grantodawstwa opowie Rosien Herweijer z GrantCraft przy European Foundation Centre. GrantCraft to inicjatywa fundacji europejskich i amerykański na rzecz doskonalenia sztuki grantodawstwa: źródło wiedzy, wsparcia oraz platforma łącząca praktyków i ekspertów filantropii. Doświadczenia swoich organizacji w obszarze relacji fundacji z grantobiorcami oraz beneficjentami indywidualnymi zaprezentują przedstawicielki polskich fundacji - Fundacji im. S. Batorego, Fundacji PZU oraz Fundacji TVN „Nie jesteś sam”.

Do udziału w seminarium Forum Darczyńców zaprasza przedstawicieli fundacji korporacyjnych oraz biznesu zaangażowanego społecznie, jak i prywatnych fundacji i stowarzyszeń, które udzielają wsparcia finansowego innym organizacjom.

Udział w seminarium jest bezpłatny. Należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie ForumDarczyncow.pl.

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.