wp - grudzien 2016

indaHash i Mediacom z nowym podejściem do influencer marketingu na rynku RPA

indaHash i Mediacom z nowym podejściem do influencer marketingu na rynku RPA

Brief.pl / Aktualności

Z początkiem września 2016 wystartowała pierwsza w RPA kampania indaHash i Mediacom. Akcja realizowana dla marki należącej do Revlon to początek strategicznego partnerstwa obu firm w Południowej Afryce. Agencja będzie wyłącznym partnerem indaHash na rynku RPA – pozostałe agencje i reklamodawcy będą mieli możliwość wykorzystania unikatowej technologii indaHash poprzez oddział MediaCom Beyond Advertising (MBA).

-

Po sukcesie w Polsce, Niemczech i Wielkiej Brytanii, RPA to kolejny rynek, który będzie mógł skorzystać z indaHash - międzynadorowej platformy, która dzięki pełnej automatyzacji, rewolucjonizuje proces współpracy marek z digital inluencerami. Powstała na początku bieżącego roku i od tamtej pory konsekwentnie zdobywa kolejne rynki, zgromadziła ponad 65 tys. influencerów oraz zrealizowała ponad 250 kampanii dla największych globalnych marek, takich jak Coca-Cola, McDonald’s, P&G czy L’Oreal.

 

Przełomowe cyfrowe partnerstwo

indaHash jako strategiczny partner Mediacom – jednego z największych domów mediowych na świecie – będzie w RPA dostępny dla wszystkich klientów (a także dla innych agencji, które będą chciały wykorzystać nową technologię w kampaniach swoich marek) za pośrednicwem oddzialu MBA. – Bardzo cieszymy się na współpracę z indaHash, bo wierzymy, że to początek rewolucji w sposobie współpracy marek z influencerami – mówi Federico Dedeu, Head of MediaCom Beyond Advertising – oddziału MediaCom, który najczęściej będzie pracować z indaHash. – W związku z tym, ze technologia ta pozwala na zarządzanie kontraktami i metodami płatności marka może współpracować z dowolną liczbą influencerów jednocześnie. Co więcej, klient otrzymuje prawa autorskie do natywnego kontentu stworzonego przez influencerów, co daje mu realne oszczędności na produkcji – dodaje Dedeu.

 

Cyfrowa rewolucja nabiera tempa

– W indaHash zbudowaliśmy zespoły business development na 3 rynkach: w Wielkiej Brytanii, Niemczech oraz w Polsce. Do RPA zdecydowaliśmy się wejść z innym modelem biznesowym – bez budowania lokalnego zespołu, ale poprzez strategiczne partnerstwo z Mediacom. Jako indaHash na codzień dostarczamy technologię, która z powodzeniem wykorzystywana jest przez największe agencje i domy mediowe na świecie. Cieszymy się, że wspólnie z Mediacom będziemy mogli realizować najlepsze kampanie z influencerami w RPA  – komentuje Joanna Pawluk, managing partner of indaHash.

Pierwsza kampania w RPA opiera się na promocji konkursu Mitchum Great Moments. Influencerzy przez aplikację indaHash otrzymali zadanie, aby wybrać jedną z nagród, sfotografować ekwipunek, który zabraliby ze sobą na wyprawę i umieścić deodorant Revlon na zdjęciu. Dodatkowo influencerzy informują swoich followersów o konkursie i aktywizują swoich znajomych. Cała akcja zakończy się 31 października. Kampania dla marki Mitchum to początek intensywnej współpracy indaHash i Mediacom. Za rozwój aplikacji po stronie indaHash na rynku RPA odpowiedzialna będzie Joanna Pawluk, po stronie Mediacom Federico Dedeu.

::

Fot. Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.