indaHash i Mediacom z nowym podejściem do influencer marketingu na rynku RPA

indaHash i Mediacom z nowym podejściem do influencer marketingu na rynku RPA

Brief.pl / Aktualności

Z początkiem września 2016 wystartowała pierwsza w RPA kampania indaHash i Mediacom. Akcja realizowana dla marki należącej do Revlon to początek strategicznego partnerstwa obu firm w Południowej Afryce. Agencja będzie wyłącznym partnerem indaHash na rynku RPA – pozostałe agencje i reklamodawcy będą mieli możliwość wykorzystania unikatowej technologii indaHash poprzez oddział MediaCom Beyond Advertising (MBA).

-

Po sukcesie w Polsce, Niemczech i Wielkiej Brytanii, RPA to kolejny rynek, który będzie mógł skorzystać z indaHash - międzynadorowej platformy, która dzięki pełnej automatyzacji, rewolucjonizuje proces współpracy marek z digital inluencerami. Powstała na początku bieżącego roku i od tamtej pory konsekwentnie zdobywa kolejne rynki, zgromadziła ponad 65 tys. influencerów oraz zrealizowała ponad 250 kampanii dla największych globalnych marek, takich jak Coca-Cola, McDonald’s, P&G czy L’Oreal.

 

Przełomowe cyfrowe partnerstwo

indaHash jako strategiczny partner Mediacom – jednego z największych domów mediowych na świecie – będzie w RPA dostępny dla wszystkich klientów (a także dla innych agencji, które będą chciały wykorzystać nową technologię w kampaniach swoich marek) za pośrednicwem oddzialu MBA. – Bardzo cieszymy się na współpracę z indaHash, bo wierzymy, że to początek rewolucji w sposobie współpracy marek z influencerami – mówi Federico Dedeu, Head of MediaCom Beyond Advertising – oddziału MediaCom, który najczęściej będzie pracować z indaHash. – W związku z tym, ze technologia ta pozwala na zarządzanie kontraktami i metodami płatności marka może współpracować z dowolną liczbą influencerów jednocześnie. Co więcej, klient otrzymuje prawa autorskie do natywnego kontentu stworzonego przez influencerów, co daje mu realne oszczędności na produkcji – dodaje Dedeu.

 

Cyfrowa rewolucja nabiera tempa

– W indaHash zbudowaliśmy zespoły business development na 3 rynkach: w Wielkiej Brytanii, Niemczech oraz w Polsce. Do RPA zdecydowaliśmy się wejść z innym modelem biznesowym – bez budowania lokalnego zespołu, ale poprzez strategiczne partnerstwo z Mediacom. Jako indaHash na codzień dostarczamy technologię, która z powodzeniem wykorzystywana jest przez największe agencje i domy mediowe na świecie. Cieszymy się, że wspólnie z Mediacom będziemy mogli realizować najlepsze kampanie z influencerami w RPA  – komentuje Joanna Pawluk, managing partner of indaHash.

Pierwsza kampania w RPA opiera się na promocji konkursu Mitchum Great Moments. Influencerzy przez aplikację indaHash otrzymali zadanie, aby wybrać jedną z nagród, sfotografować ekwipunek, który zabraliby ze sobą na wyprawę i umieścić deodorant Revlon na zdjęciu. Dodatkowo influencerzy informują swoich followersów o konkursie i aktywizują swoich znajomych. Cała akcja zakończy się 31 października. Kampania dla marki Mitchum to początek intensywnej współpracy indaHash i Mediacom. Za rozwój aplikacji po stronie indaHash na rynku RPA odpowiedzialna będzie Joanna Pawluk, po stronie Mediacom Federico Dedeu.

::

Fot. Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.