indaHash i Mediacom z nowym podejściem do influencer marketingu na rynku RPA

indaHash i Mediacom z nowym podejściem do influencer marketingu na rynku RPA

Brief.pl / Aktualności

Z początkiem września 2016 wystartowała pierwsza w RPA kampania indaHash i Mediacom. Akcja realizowana dla marki należącej do Revlon to początek strategicznego partnerstwa obu firm w Południowej Afryce. Agencja będzie wyłącznym partnerem indaHash na rynku RPA – pozostałe agencje i reklamodawcy będą mieli możliwość wykorzystania unikatowej technologii indaHash poprzez oddział MediaCom Beyond Advertising (MBA).

-

Po sukcesie w Polsce, Niemczech i Wielkiej Brytanii, RPA to kolejny rynek, który będzie mógł skorzystać z indaHash - międzynadorowej platformy, która dzięki pełnej automatyzacji, rewolucjonizuje proces współpracy marek z digital inluencerami. Powstała na początku bieżącego roku i od tamtej pory konsekwentnie zdobywa kolejne rynki, zgromadziła ponad 65 tys. influencerów oraz zrealizowała ponad 250 kampanii dla największych globalnych marek, takich jak Coca-Cola, McDonald’s, P&G czy L’Oreal.

 

Przełomowe cyfrowe partnerstwo

indaHash jako strategiczny partner Mediacom – jednego z największych domów mediowych na świecie – będzie w RPA dostępny dla wszystkich klientów (a także dla innych agencji, które będą chciały wykorzystać nową technologię w kampaniach swoich marek) za pośrednicwem oddzialu MBA. – Bardzo cieszymy się na współpracę z indaHash, bo wierzymy, że to początek rewolucji w sposobie współpracy marek z influencerami – mówi Federico Dedeu, Head of MediaCom Beyond Advertising – oddziału MediaCom, który najczęściej będzie pracować z indaHash. – W związku z tym, ze technologia ta pozwala na zarządzanie kontraktami i metodami płatności marka może współpracować z dowolną liczbą influencerów jednocześnie. Co więcej, klient otrzymuje prawa autorskie do natywnego kontentu stworzonego przez influencerów, co daje mu realne oszczędności na produkcji – dodaje Dedeu.

 

Cyfrowa rewolucja nabiera tempa

– W indaHash zbudowaliśmy zespoły business development na 3 rynkach: w Wielkiej Brytanii, Niemczech oraz w Polsce. Do RPA zdecydowaliśmy się wejść z innym modelem biznesowym – bez budowania lokalnego zespołu, ale poprzez strategiczne partnerstwo z Mediacom. Jako indaHash na codzień dostarczamy technologię, która z powodzeniem wykorzystywana jest przez największe agencje i domy mediowe na świecie. Cieszymy się, że wspólnie z Mediacom będziemy mogli realizować najlepsze kampanie z influencerami w RPA  – komentuje Joanna Pawluk, managing partner of indaHash.

Pierwsza kampania w RPA opiera się na promocji konkursu Mitchum Great Moments. Influencerzy przez aplikację indaHash otrzymali zadanie, aby wybrać jedną z nagród, sfotografować ekwipunek, który zabraliby ze sobą na wyprawę i umieścić deodorant Revlon na zdjęciu. Dodatkowo influencerzy informują swoich followersów o konkursie i aktywizują swoich znajomych. Cała akcja zakończy się 31 października. Kampania dla marki Mitchum to początek intensywnej współpracy indaHash i Mediacom. Za rozwój aplikacji po stronie indaHash na rynku RPA odpowiedzialna będzie Joanna Pawluk, po stronie Mediacom Federico Dedeu.

::

Fot. Materiały prasowe

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.